Dreumes emotioneel door liedje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door DastyQueen, 25 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Hier stond net het programma de beste zangers van NL op en toen kwam Maan voorbij die een liedje van Anita Meyer zingt (they dont play our love song anymore). Toen mijn dochter (14 maanden) dit hoorde werd ze helemaal emotioneel. Lipje ging trillen en dikke tranen. Tv op pauze gezet en mevrouw ging weer vrolijk verder spelen. Daarna tv weer aan en weer groot verdriet. Dit uit en weer aan zetten nog 4x gedaan en telkens hetzelfde resultaat. Ik vind het echt raar.
    Hebben jullie kindjes dit ook wel eens gehad? Is hier een simpele verklaring voor? Ik denk meteen dat ze in een vorig leven een band met dit liedje heeft gehad ofzo (terwijl ik heel nuchter ben en daar normaal niet in geloof) want elk ander liedje wat we nu opzetten danst ze vrolijk mee en als we deze tussendoor doen dan is het weer huilen geblazen.
     
  2. Regina88

    Regina88 Niet meer actief

    #2 Regina88, 25 jun 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jun 2017
    Ik heb die reactie met Frans bauer.:roflmao:

    Verder dan dat zou het een toonhoogte kunnen zijn. Of een vorig leven. Ik geloof er wel in
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  3. Regina88

    Regina88 Niet meer actief

    Wel heel apart en mooi eigenlijk. Hoe je het ook bekijkt of wat het ook is, ze is er gevoelig voor.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  4. sleepy

    sleepy Actief lid

    13 nov 2016
    292
    72
    28
    Ik denk dat die kleintjes goed aanvoelen als ze iets horen waar veel emotie in zit!

    Die van mij huilde ook een keer bij een 'zielig' liedje van Og3ne... vond het wel schattig! Gevoelige typetjes :cool:
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  5. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Dat kan het ook verklaren. Hier een super emo mama die ook bij de stomste liedjes kan huilen maar ik begrijp de tekst dan nog. Maar wat jij zegt wie weet voelt ze de emotie. Als dat het geval is is maan een betere zangeres dan ik dacht, ze brengt het liedje dan echt goed over :roflmao:
     
  6. Ballon

    Ballon Niet meer actief

     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  7. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier hebben ze dat allebei bij sommige liedjes, ze voelen echt de emotie in de muziek. Bij klassieke stukken hebben ze het soms ook, en hele fantasie-verhalen erbij, erg leuk :)
     
    DastyQueen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina