Dropbox koppelen aan kruidvat fotoboek

Discussie in 'De lounge' gestart door marieke12345, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marieke12345

    marieke12345 Actief lid

    11 okt 2013
    430
    100
    43
    Ik wil graag met foto's uit dropbox een fotoboek bij het kruidvat maken. Maar als ik in de kruidvat app zit maakt hij alleen gebruik van mijn filmrol en Fotostream. Iemand enig idee hoe ik dropbox hieraan kan koppelen?
     
  2. marieke12345

    marieke12345 Actief lid

    11 okt 2013
    430
    100
    43
    Is er iemand die weet hoe dit moet? Of het wel kan?
     
  3. Chebu

    Chebu VIP lid

    17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik zou mijn dropbox nergens aan koppelen eerlijk gezegd.
     
  4. marieke12345

    marieke12345 Actief lid

    11 okt 2013
    430
    100
    43
    Maat hoe moet ik dan een fotoboek maken? Of kan dat gewoon niet vanuit dropbox?
     
  5. Klaartje863

    Klaartje863 VIP lid

    10 mei 2012
    6.606
    56
    48
    Je kunt je dropbox wel koppelen aan een computer..
    Maar dan moet je je andere fotos ook eerst op de computer zetten natuurlijk..
     
  6. marieke12345

    marieke12345 Actief lid

    11 okt 2013
    430
    100
    43
    Hoe doe ik dat dan Flora? En kan dat ook met een ipad?
     
  7. GaiaGaia

    GaiaGaia Bekend lid

    4 jul 2011
    650
    0
    0
    #7 GaiaGaia, 4 sep 2014
    Laatst bewerkt: 4 sep 2014
    Heb gisteren wat foto's vanuit dropbox op ipad gezet.

    Gewoon de foto's in dropbox aanklikken en als afbeelding bewaren op je ipad (moet je wel bij je instellingen op je ipad dropbox toegang geven).
    Ik wil niet dat dropbox alle foto's oppakt die op de ipad zelf staan, dus die stap heb ik over laten slaan.
    Dropbox is een online bewaar toepassing, daardoor heb je overal toegangtot de foto's die in dropbox staan.

    Het is wel slim om na te denken over wat je precies in dropbox laat zetten want de foto's 'zweven' dan wel ergens op het internet, beveiligd weliswaar, maar dat kan een kwaadwillende hacker omzeilen, zoals pas is gebeurd met icloud (net zoiets als dropbox) en er vele naaktfoto's van celebrities zijn uitgelekt.

    Als je een fotoboek wilt maken via kruidvat moet de software volgens mij weten waar de foto's vandaan gehaald moeten worden, de toepassing download ze dan vervolgens, hoe het technisch precies zit weet ik niet, maar ik kan mij zo voorstellen dat aan de dropbox geen ip adres is gekoppeld en aan jouw ipad of computer wel. Hierdoor haalt de toepassing van kruidvat de foto's weg vanaf jouw ip adres (vanaf jouw ipad of computer)Dropbox is een 'zwevend' iets, juist om te voorkomen dat er zomaar foto's gedownload kunnen worden door elke toepassing. Je hebt toch ook een wachtwoord nodig om toegang te krijgen tot dropbox?
    Das niet voor niets...

    Edit: ik gebruik dropbox omdat ik op deze manier de foto's van mijn smartphone ook kan bekijken via mijn ipad, ik heb geen iphone en dan foto's overzetten naar een ipad is nogal een omslachtig gedoe.
     

Deel Deze Pagina