Ervaring Babysworld Den Haag?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Miracle1984, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle1984

    Miracle1984 Bekend lid

    5 jan 2009
    727
    0
    0
    Hoi,

    Wij willen een afspraak maken voor een geslachtsbepaling bij babysworld. Zij doen dit vanaf 16 weken.

    Iemand hier ervaring mee?

    Gr. Miracle!
     
  2. belin

    belin Fanatiek lid

    30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heb daar geen ervaring mee. Wel met babyvision in delft. Weet niet waar je vandaan komt. Ben er erg tevreden over. Heb ook met 16 weken een geslachtsbepaling gehad en het klopte als een bus. ben er inmiddels al drie keer geweest en ze zijn erg vriendelijk en alles wordt goed uitgelegd. Succes
     
  3. Mentiera

    Mentiera Actief lid

    29 mrt 2010
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op de site van babysvision staat dat ze het vanaf 18 weken doen, maar ze doen het dus al eerder?
    Babysworld heb ik al 2x gemaild voor een afspraak, maar ik hoor maar niks....en geen zin om het op mijn werk te regelen.
     
  4. eertje

    eertje Bekend lid

    5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hallo,

    Ik ben zelf bij babyvision in delft geweest....prettige mensen....en zagen het geslacht bij 15 weken. Ging niet direct met het idee om het geslacht te weten te komen....dacht namelijk dat je dat dan nog niet goed kon zien....maar duidelijk een piemeltje.

    En vriendin is van de week bij babyworld geweest.....en vond dat die vrouw de dvd erg leuk insprak .....ze vertelde leuke dingen op een leuke manier....en zij was 16 weken zwanger ...en weer een piemeltje haha.

    geniet in ieder geval van je echo....leuk!
     
  5. belin

    belin Fanatiek lid

    30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, ze deden het bij mij ook met 16 weken. Als je belt zeggen ze ook dat ze het vanaf 16 weken doen ! Succes, laat je nog wat weten ?
     
  6. Femke82

    Femke82 Lid

    1 nov 2009
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben heel tevreden over baby'sworld! Prettige vrouw die VEEL uitleg geeft en de tijd neemt. Bellen gaat sneller dan mailen inderdaad :D
     

Deel Deze Pagina