Dubbele baarmoeder... wie ervaringen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lillyenco, 2 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. murphy

    murphy Bekend lid

    8 okt 2010
    877
    1
    18
    he, heb jij ook gisteren iui gehad? Ik ook! Kunnen we samen wachten...kan me wel voorstellen dat bij een zaadlozing de zwemmers het niet zouden kunnen redden, omdat ze ook al hun weg naar binnen moeten vinden, zeg maar. Terwijl bij iui de zwemmers al helemaal boven gelanceerd worden. Dan redden ze het misschien wel om aan de juiste kant te komen. Of zo.

    Jeetje, wat een ellende. Ben je al een beetje van de ergste schok bekomen?
     
  2. lynn1986

    lynn1986 VIP lid

    7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Ik bedoel hier meer mee dat als ik het niet weg had laten halen ik geen kinderen had kunnen krijgen omdat het tussenschot daarvoor in de weg zat....
    Daarbij is het niet zo dat ik nu ineens 1 bm heb....Heb er nog steeds 2...
     
  3. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.711
    4.216
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Jeetje Wendy, wat een ellende zeg!! Het houd ook niet echt op :(

    Veel sterkte, succes en geluk gewenst!
     
  4. Selena149

    Selena149 Niet meer actief

    Wij hebben vanwege het tussenschot ook het advies gekregen om te spuiten, en proberen van kant te wisselen. Dus bij iedere zaadlozing, het zaad in beide kanten inspuiten zeg maar, omdat een ei inderdaad steeds van kant wisselt, en het zaad anders niet bij de goede kant kan komen. Maar daarmee zouden we nog prima zwanger kunnen worden hoor (even afgezien van de PCOS die ik erbij heb en dus de eisprong problemen op zich al).
     
  5. lillyenco

    lillyenco Fanatiek lid

    5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    de schrik zit er hier nog aardig in. Gister hebben we het zelfs gehad over stoppen.... want jeej wat is dit zwaar...

    Ik wordt geinsemineerd dus een echte zaadlozing is hier niet van toepassing.. en ook ik heb pcos.
    De arts vertelde me dat het niet veel uitmaakte.
    Het verklaard wel waarom er rechts alleen maar iets groeit, ik spuit ook elke keer het meerendeel rechts omdat ik dat gewoon minder pijnlijk vind. dus verklaard een hoop..

    Tijdens mijn eerste ronde met pregnyl, had ik de ovu kramp alleen maar links, echt een aanwijsbare plek terwijl ik wist dat mijn ei rechts zat...
     
  6. luukske

    luukske VIP lid

    5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @wendy, ik hoop zo voor jullie dat er duidelijkheid komt, en dat je met veel kracht de MMM trotseert, door zwanger te worden.
     
  7. leonieke

    leonieke Niet meer actief

    Hoi meiden,

    Ook hier een duidelijk splitsing in mijn bm bleek na de hysteroscopie van vorige week..
    Of een schot, of een dubbele baarmoeder..
    Nu willen ze een echo van mijn nieren gaan maken, want die schijn je ook dubbel te kunnen hebben als je een dubbele bm hebt?
    Hebben jullie dat ook gehad?
    Ook heb ik beide (ruime) holtes een dubbele uitgang van mijn eileider..
    Weet nog niet precies wat me te wachten staat, en wat de exacte bevindingen zijn.. dat hoor ik de 22e..

    Ben afgelopen december mijn dochtertje verloren met ruim 17 wkn zwangerschap.. maar dat staat er los van hebben ze me verzekerd..
     
  8. lynn1986

    lynn1986 VIP lid

    7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Leonieke wat erg voor jullie en jullie dochtertje...

    Wat betreft de afwijking.. Bij deze vorm (dubbele bm en dubbele bmmond enz) kun je maar 1 nier hebben aangelegt..Dit is bij mij het geval...

    Succes verder met de onderzoeken! en mocht je nog vragen hebben mag je ze altijd pben
     
  9. lynn1986

    lynn1986 VIP lid

    7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
  10. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wendy @ Hoe gaat het met je? al bekomen van de schrik?
    Kunnen ze er ook wat aan doen?
     
  11. lillyenco

    lillyenco Fanatiek lid

    5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    uhmm ik heb inwendig onderzoek gehad, niet erg fijn.. behroolijk pijnlijk zelfs...

    er kwam uit dat ik toch maar 1 baarmoedermond heb, ik heb het schotje van mijn vaginawant bovenin naar het midden lopen.
    De ingang naar mijn baarmoedermond is dus gewoon toegankelijk.
    Wel wil hij een HSG maken om te kijken hoe groot mijn baarmoeder is en of hij het goed heeft gezien/gevoeld omdat hij twijfeld of er dus een schot in mijn baarmoeder zit..
    Ik zie hier enorm tegenop en weet ook niet of ik dit wel wil op dit moment.
    Sowieso na deze ronde krijgen we een verplichte pauze.... ivm HSG

    Aan het schot in mijn baarmoeder doen ze niks, het schot in mijn vagina kunnen ze weg halen op de O.K. Iets waar ik bewust NIET voor kies... ik heb ergens een grens getrokken toen we stopte met de pil, en dat is dus geopereerd worden... en daar blijf ik me aan vast houden...
     
  12. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wendy@ Lieverd dat is me ook wat, die verwaring ik hoop dat ze gauw weten hoe het echt zit en jullie niet steeds in onzekerheid brengen.

    En verder idd je grenzen trekken , en voor al doen wat je hart ingeeft hoor.
    kNUF
     
  13. leonieke

    leonieke Niet meer actief

    Lieve meiden..

    Ik had geen abbo genomen en zodoende niet meer meegelezen..:)

    Lyn, dankje voor je reactie..

    Wendy, Dus toch een andere diagnose..alleen doen waarbij jij je goed voelt meis.. dat is het belangrijkste.. sterkte..!

    Hier, vandaag date met de gyn..

    ook ik geen dubbele BM maar een schot. Minder dan 2/3 van de BM lengte. Nu zelfde dillema als Wendy.. weghalen of niet? Ik heb besloten dat ik iig naar de bewuste gyn toega voor meer info.. omdat er niet veel zkh'en zijn in NL waar ze deze operaties doen..

    Dus weet eerlijk gezegd niet waar ik nu aan toe ben, maar wel dat ik dus geen dubbele bm heb..

    Echo van mijn nieren en een nierfunctie onderzoek volgens zsm..
    Doordat ik aan beiden zijdes ook dubbele eileider uitgangen heb (vertakt) gaan ze eerder uit van een dubbele nier, dan van 1 nier.. maar dit willen ze wel zeker weten..

    Leo
     

Deel Deze Pagina