Vanaf wanneer vliegen met je baby?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door patje, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Weet iemand of er een bepaalde leeftijd aan zit als je met je beeb wilt vliegen?
    Wij willen waarschijnlijk begin okt op vakantie naar de canarische eilanden met onze dochter, ze is dan 3 1/2 maand.
    Weet iemand dit?

    Alvast bedankt,

    gr patje.
     
  2. leonietje24

    leonietje24 Fanatiek lid

    25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Volgens mij kan dat wel gewoon of ik het zou doen is een tweede..
     
  3. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Je mag vanaf 6 weken al vliegen met een baby ..... en waarom zou je het niet doen? als je zorgt dat je alles voor je kindje heb.
    Ik vindt het kleiner zelfs makkelijker dan wanner ze rond een jaar zijn dan moet je ze echt goed bezig houden.
     
  4. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    sommige maatschappijen nemen al babietjes van 7 dagen mee. Anderen hanteren de grens van 6 weken. Dus kan prima.
    En met 3,5 maand moet lukken toch? Canarische eilanden is ook niet zo ver vliegen
     
  5. christina

    christina Niet meer actief

    wij gaan in september vliegen met onze dochter, ze is dan 7 maanden. Gaat volgens mij prima. Zelf werk ik op een reisbureau en kom heel wat kleintjes tegen die met hun papa en mama op vakantie gaan.
     
  6. judithteresa

    judithteresa Bekend lid

    2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    met 2 maanden is de grens over het algemeen, neem een speentje mee en een flesje, voor het dalen en opstijgen. ik neem altijd(idd al een aantal keer met haar gevlogen)een paar flesjes mee voor de zekerheid, borstvoeding makkelijker als je dat geeft:) ook in zo een borstzak hoe heet dat, die zijn voor zo klein beter met vliegen, want ze geven een aparte gordel, maar als ze zo klein zijn is zo een zak van voren veel lekkerder voor hun.

    mocht je vragen hebben over iets wat je hier nodig mocht hebben dan hoor ik het wel:)
     
  7. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Je bedoeld een buikdrager?
     
  8. Noodles

    Noodles Actief lid

    8 aug 2006
    277
    1
    0
    Ik heb met mijn dochter gevlogen toen ze 4 maanden was. Het was een reis van 5 uur. Ik zag er vooraf wel een beetje tegenop, maar het ging prima. Alleen tijdens het dalen had ze wat last van haar oortjes (denk ik) want toen ging ze huilen. Ik geef nog bv dus heb haar meteen laten drinken waardoor haar oortjes open gingen en toen was het huilen over. In het vliegtuig heeft ze grotendeels in mijn armen geslapen, ideaal.
     
  9. missmariska01

    missmariska01 Fanatiek lid

    ik ben toen civan 6 weken oud was met hem van tr naar nl gevlogen ;)
     
  10. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Iman was 3 maanden toen zijn we naar Engeland en naar Praag gegaan met het vliegtuig.
    Het ging perfect!
     
  11. Laika

    Laika Fanatiek lid

    23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik ben net terug met Sem. We zijn 2 weken op Aruba geweest en het ging prima. Hij heeft als een roos geslapen op de heen- en op de terugreis. Ik ben benieuwd hoe het vliegen zal gaan als hij wat ouder is straks.
     
  12. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Bedankt voor al jullie reacties, ik denk dat als het met mijn papa nog goed gaat we lekker voor een dag of 11 naar de canarische eilanden gaan.
    Moet goed gaan, en het is maar goed 4 uur vliegen, dus dat moet lukken.
     

Deel Deze Pagina