Na HSG zwanger en na paar weken bloedverlies, help!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door KevinCarina, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KevinCarina

    2 apr 2008
    10
    0
    0
    Leeuwarden
    Hallo allen,

    ik lees vanalles over bloedverlies maar voor een ieder is 't anders, zo ook bij mij.
    Na al een paar maanden in het ziekenhuis bezig te zijn geweest met vruchtbaarheidsonderzoeken heb ik op 2 juli een HSG gehad. Prompt na dit onderzoek ben ik zwanger geraakt, totaal niet verwacht maar enorm gelukkig mee! :eek: :D
    Maar nu heb ik sinds een aantal dagen bloedverlies, en soms wordt dit heviger. Het is donker bloed en de arts heeft mij verteld dat dit nog vanuit de HSG kan gebeuren. Maar dan vraag ik mij af, NU nog eens?!?!?
    Ik maak me erg zorgen omdat ik al eens eerder een miskraam heb gehad. Over 10 dagen ga ik pas weer naar 't ziekenhuis. Vandaag onder de douche maakt ik 't zelf schoon en kwamen er redelijk wat bloedstolsels uit, ook donker van kleur. :(
    De misselijkheid is ook al zo'n 2 dagen over, wel heb ik nog enorm pijnlijke gezwollen borsten.
    Ik voel me meer ongesteld dan zwanger :( :( :( Terwijl ik er zo graag van wil genieten!

    Weet iemand of dit normaal is?

    Alvast bedankt voor jullie racties!

    Lieve groet,
    Carina.
     
  2. buikje Essie

    buikje Essie Fanatiek lid

    4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik zou gewoon bellen en vragen of je eerder mag langskomen voor een echo. Zeker omdat het nu al de tweede keer is dat het bloeden begint.

    Succes
     
  3. KevinCarina

    2 apr 2008
    10
    0
    0
    Leeuwarden
    Bedankt! Ik ga dan nu ook naar het ziekenhuis voor een echo, nader nieuws volgt....
     
  4. Hypnose

    Hypnose Bekend lid

    26 dec 2007
    737
    0
    0
    Succes meid, hoop dat je straks goed nieuws hebt
     
  5. KevinCarina

    2 apr 2008
    10
    0
    0
    Leeuwarden
    Hallo allen,

    ik kom net uit het ziekenhuis en op de echo was alles in orde, althans tot zover...
    Ik werd er wel op gewezen dat er natuurlijk nog van alles mis kan gaan, maar voor nu moet ik mezelf maar de rust gunnen en proberen te genieten :)
     
  6. KevinCarina

    2 apr 2008
    10
    0
    0
    Leeuwarden
    Helaas is dit uitgemond in een miskraam en krijg ik vrijdag 5 september curettage :(

    Het enige lichtpuntje op dit moment is dat we weten dat ik op een natuurlijke wijze zwanger kan worden... we hopen gauw weer....
     
  7. Bia74

    Bia74 Bekend lid

    24 jun 2008
    634
    0
    0
    Sterkte Meid, wat erg voor jullie. Hopen idd dat je gauw weer zwanger mag zijn!
     

Deel Deze Pagina