Duowagen ervaringen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Roetje08, 30 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hinti

    Hinti Fanatiek lid

    29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Nope helaas
    Je kunt ook niet bellen wat ze hebben. Moet je echt heen rijden
     
  2. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Wij hadden eerst een Topmark Combi 2. Wat een onding! Had de hele weg enorme kramp in mijn armen van het duwen, wat enorm zwaar was. Dus die snel verkocht en een Bugaboo Donkey gekocht. Wat een verademing! Makkelijk te besturen, kan overal doorheen en als ik met één kind op pad ga maak ik er snel een enkele kinderwagen van.
     
  3. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Je kan bij de bugaboo de reiswieg ook licht kantelen. Dit deed ik altijd na de voedingen, want mijn dochters spuugden veel.
     
    Roetje08 vindt dit leuk.
  4. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    En anders een kussentje of opgerolde hydrofiel onder het weigmatras bij het hoofdeinde. Hielp hier ook goed.
     
  5. itakepictures

    itakepictures Niet meer actief

    Je kunt reflux kussens kopen die in de kinderwagenbak passen :) Heeft mijn dochter veel baat bij gehad! Zoiets: https://www.mamaloesbabysjop.nl/doomoo-basics-rest-easy-klein-hellend-vlak-kussen?utm_source=GoogleShopping&utm_medium=cpc&utm_campaign=Baby%20Toebehoren%2FSlapen%2FSlaapaccessoires%2FSlaap-%20en%20Steunkussens%2FDoomoo%20Basics&utm_content=Doomoo%20Basics&gclid=EAIaIQobChMIhOD045WX3QIVaLHtCh1MNQnhEAQYASABEgKnCvD_BwE
     
  6. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Had dat ook al gezien, maar E. lag veel steiler dan zo'n kussentje. Het is pas 2 maanden dat ze nu overal plat ligt (park en bed en ev. de grond) omdat ze omrolt en het dus geen zin meer heeft om alles schuin te zetten (enkel nu liggen er een paar handdoeken onder haar matras omdat ze wat verkouden is)
     
  7. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Heb vanochtend het promofilmpje van de Bugaboo Donkey laten zien aan mijn vriend, en hij zegt dat het er goed uitziet. Vooral dat je hem ook als enkele wagen kan gebruiken is een groot voordeel. Hij is zelfs bereid eens naar NL te rijden, maar aangezien je niet op voorhand kan weten of je een showmodel kan kopen, zullen we tweedehandssites maar in de gaten houden. We zullen eens een babywinkel in de buurt bezoeken om hem te testen :)
     
  8. zeilbootje

    zeilbootje Fanatiek lid

    15 jan 2014
    2.645
    1.286
    113
    Als je op marktplaats.nl kijkt staan er genoeg tweedehands. Je kunt ook selecteren op postcode, als je dan net iets over de grens bij jullie invult dan kan je een aantal kilometers selecteren waarbinnen je wilt zoeken. Dan hoef je niet zo ver ;)
     
  9. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.911
    15.356
    113
    Hier ook een kleine 15 maanden leeftijdsverschil. Wij hebben de Joolz Geo2. Ideaal, ben er nog elke dag blij mee!
     
    Pinkblossom vindt dit leuk.
  10. Pinkblossom

    Pinkblossom Fanatiek lid

    29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Hier ook!
     
  11. Nan87

    Nan87 Actief lid

    21 nov 2015
    444
    502
    93
    I heb een tweedehands Icandy Peach aangeschaft. Ik heb ook een Stokke Trailz maar helaas kan daar geen tweede zitje op/onder. Ik vond naast elkaar niet handig, dan weet ik niet waar ik hem moet laten bij ons thuis. Ik rijd de Icandy nu nog solo maar vind het een fijne wagen. Hij is ook erg klein als je hem inklapt (Ok de stokke is ook wel echt een tereinwagen:p). En wat fijn is vind ik, is dat je allerlei zit-combi's kunt maken.

    Ik heb ook de uppababyvista overwogen maar deze was niet zo makkelijk 2e hands te krijgen.
     
  12. Kipsate

    Kipsate Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Ik wil je absoluut de uppababy vista adviseren! Ben zo blij met deze wagen! Het is even speuren om een leuke deal tegen te komen maar is het absoluut waard!
     
  13. Elke1708

    Elke1708 Actief lid

    26 mrt 2018
    413
    415
    63
    Vrouw
    Wij hebben ook de uppababy vista gekocht! Een kleur die er uit zou gaan, zo'n onzin om hem dan zoveel af te prijzen maar voor ons heel voordelig! Ons kleintje verwachten we rond 13 oktober dus verheug mij er enorm op te gaan wandelen, kan bijna niet wachten! HIj bevalt jullie in de praktijk dus al heel goed?!
     
  14. Kipsate

    Kipsate Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Zo heb ik de mijne ook voor een heel leuk prijsje kunnen kopen. Ja ben er echt super blij mee. Hij vouwt heel compact op waardoor hij makkelijk in de kofferbak past. Heb altijd veel bekijks en krijg veel complimenten haha. Hoop dat jullie er net zo veel plezier van gaan hebben :thumup::)
     
  15. Elke1708

    Elke1708 Actief lid

    26 mrt 2018
    413
    415
    63
    Vrouw
    Heb jullie dan ook een wat fellere kleur gekocht toen?! Wij wel, hihi!
     
  16. Elke1708

    Elke1708 Actief lid

    26 mrt 2018
    413
    415
    63
    Vrouw
    Wij hebben deze:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Kipsate vindt dit leuk.
  17. gemini020

    gemini020 Actief lid

    28 sep 2014
    444
    57
    28
    Hier ook een uppababy vista fan!
     
    LolaBloem vindt dit leuk.
  18. Elke1708

    Elke1708 Actief lid

    26 mrt 2018
    413
    415
    63
    Vrouw
    Welke kleur wagen hebben jullie?! Wij een vrij felle kleur, haha!
     
  19. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Wilde graag de bugaboo donkey, maar vinden het toch echt te duur, zelfs tweedehands nog boven de 1000€.
    Nu heb ik mijn oog laten vallen op de Mountain Buggy Duet, is deze echt zo smal als een gewone wandelwagen? Zou liever één hebben met zitjes naast elkaar ipv achter elkaar, lijkt me zo zielig voor het achterste kindje?
     
  20. LSQ

    LSQ Niet meer actief

    Wij hebben de phil&teds navigator 2. Voor ons een ideale wagen. Kinderen zitten onder elkaar, maar dit hebben we niet als storend ervaren. Er zijn grote nestjes voor te krijgen, dus baby kan er ook redelijk lang in liggen. Hij rijdt soepel, niet breder dan een mono wagen en heel makkelijk te verbouwen van mono naar duo en van baby naar peuter.
    Tot slot klapt hij ook nog vrij klein in en past hij daardoor prima in de auto.
     

Deel Deze Pagina