Durf geen seks te hebben.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Balou, 23 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Balou

    Balou Fanatiek lid

    27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik schaam me hier best wel voor, maar sinds ik weet dat ik zwanger ben durf ik geen seks te hebben met mijn vriend. Ik moest er ook niet aan denken. Maar ik heb er nu eigenlijk wel behoefte aan maar durf het niet. Ben bang dat ik dan een miskraam krijg of dat er iets mis gaat met de baby. Ik weet dat er eigenlijk niets kan gebeuren maar wil het risico niet lopen. Ik heb gelezen dat je na de daad wel een beetje bloed kan verliezen maar dat dit komt omdat er dan een adertje is gesprongen, hier ben ik erg bang voor. Ik zal dan gaan denken dat het mis gaat.
    Ben ik de enige die bang is om seks te hebben? Dit moest ik even van me af schrijven. Hopelijk is er iemand die me gerust kan stellen.

    Een onzeker iemand :(
     
  2. Schijndelsvolk

    Schijndelsvolk Fanatiek lid

    30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hey meid, nee wees gerust je bent echt de enige niet! Hier heeft hubbie dat vooral in het begin gehad... en ik moest er ook niet altijd aan denken hoor!
    Maar dat komt vanzelf wel weer goed hoor...

    Probeer er niet teveel bij stil te staan (ik weet het is makkelijk gezegd)
     
  3. Iloon

    Iloon Fanatiek lid

    5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Kan me voorstellen dat je het geen fijn idee vind, maar het kan absoluut geen kwaad hoor.
     
  4. wondertje nr 3

    wondertje nr 3 Actief lid

    24 apr 2007
    168
    0
    0
    huismama
    gelderland
    Kan idd geen kwaad al heb ik er helemaal geen zin in arm mannetje haha
     
  5. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    Meid ik weet wat je bedoeld hoor, ik had het ook, geukkig had mijn vriend het ook. tot de 12 weken echo hebben we het voorzichtig aan een paar keer gedaan. maar bij die 12 weken echo bleek dat ons kleintje goed gegroeid was, en alles in orde was. toen hadden we zoiets van tsja het zal toch geen kwaad kunnen.

    ik heb iemand eens de vergelijking horen maken van een hagelslagje proberen te pletten tussen een zacht bolletje. ;)

    overigens was mijn libido rond de 22 weken op een toppunt, ik wilde zo vaak hahaha Was niet te stoppen.

    Gewoon lekker blijven genieten van elkaar!
     
  6. Lara11

    Lara11 Niet meer actief

    briljante vergelijking!
    Kindje zit in veilige zak water, die schommelt lekker mee en vindt het prima!

    Heel begrijpelijk but don't worry..
    Amber
     
  7. Schijndelsvolk

    Schijndelsvolk Fanatiek lid

    30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    OH helemaaaaaaaaaaal geweldigggggggggggg hihihihi lach me rot hier hihi vind m echt super!
     
    Zainab2000 vindt dit leuk.
  8. debie

    debie VIP lid

    5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hier had ik ook heel veel last van, heb met 10 weken mezelf er echt toe moeten zetten omdat ik er niet aan moet denken om het 9 maanden niet te doen. Heb geen druppel bloed verloren, geen last, pijn of iets dergelijks gehad, Gewoon een keer proberen. Bij mij gaat het sinds die keer goed en ben ik niet meer bang.

    succes
     
  9. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hier durft hubbie ook niet. En ikzelf ben ook wel wat huiverig. Maar het kan dus echt geen kwaad zo te lezen.
     
  10. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Toen ik zwanger was van mijn dochter durde mijn man niet na het zien van de 12 weken echo!
    En (gelukkig) durfde hij tijdens de zwangerschap van mijn zoon wel.

    Ik ben persoonlijk ook wel een klein beetje huiverig geweest maar het kan gewoon niet een miskraam veroorzaken.
     
  11. DaisySanches

    DaisySanches VIP lid

    20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik durf het ook nog steeds niet. Maar moet zeggen, mijn hoofd staat er ook niet naar...
     
  12. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik had er in het begin niet veel behoefte aan, vanwege mijn extreme vermoeidheid. Later hebben we de schade goed ingehaald ;) Volgens alle onderzoeken en echo's heeft onze kleine er totaal niet onder geleden.

    Nu helaas weer poosje geleden, want ik ben weer moe en heb snel last van kramp en B.I. ...

    Manlief gelukkig geduldig...
     
  13. Balou

    Balou Fanatiek lid

    27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ben blij dit te lezen, dank jullie wel.
    Volgende week dinsdag moet ik weer naar de gyn, ben dan 10 weken en 5 dagen. Ik denk dat als alles dan goed is ik wel weer durf. Ik heb wel behoefte maar wacht liever nog even.
     
  14. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb het ook!
     
  15. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier durfde ik de eerste periode ook geen sex te hebben.
    Nu zou ik maar al te graag willen, maar mn mannetje durft het nog steeds niet goed, eigelijk gewoon niet.
    Dus ja... het kan wel sex hebben maar je moet er wel bijde achter staan
     
  16. evaatje

    evaatje Bekend lid

    23 feb 2007
    872
    0
    0
    Heb het ook nog steeds hoor. Ons sexleven staat helaas op een laag pitje. Ik vind het nog steeds een raar idee. Vooral als je 'bezig' bent en de kleine gaat druk bewegen. Ik mis het niet zo maar voor mijn man vind ik het wel zielig.
     
  17. Marlous

    Marlous Niet meer actief

    Heb er weinig last van moet ik zeggen. Mijn vriend ook niet, al is dit voor ons de eerste keer. Ben benieuwd of het zo blijft als je het ook echt gaat zien aan mijn buik en voelt bewegen. Tot nu toe no problem!
     
  18. jeslin

    jeslin Actief lid

    19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    Nou ik bij de eerste had mijn man toen de baby begon te groeien zoiets van nee hoeft niet meer(moet alweer lachen)weet je waarom?
    Hij dacht dat zo van nou straks schrikt ze(de baby)of raakt ze HEM aan.
    OOit zoiets gehoord ik lach dubbel van het lachen,ik had bij de eerste niet zo'n behoefte de eerste 12 weken,en toen tja het ging wel.Nu bij de tweede jeetje ik ken mezelf niet meer terug,ik kan wel iedere dag :oops:
    Schijnt nog goed te zijn ook heb ik ergens gelezen.
    Veel plezier en geniet van de zwangerschap en elkaar.
    groetjes jeslin
     
  19. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    Het kan geen kwaad hoor. Maar ik had dat in het begin ook en mijn man ook. De eerste 16 weken hebben we ook maar heel weinig sex gehad.
    Probeer het gewoon eens met lekker rustig beginnen (niet de daad zelf) en dan raak je er steeds meer aan gewend dat je ook sex kan hebben als er een klein mensje in je groeit. Deze krijgt er echt niks van mee.

    Toen ik de baby net voelde bewegen was dat wel eens raar. Ben je net lekker bezig en dan....he ik voel de baby bewegen :D meteen afegeleid van waar ik mee bezig was :)
     
  20. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    mijn gyn zei bij vorige zwangerschap dat ik de eerste 12 weken beter wel kom uit kijken.. maarja ik heb een lage baarmoeder tenminste dat zei hij... dus hij zei dat het wel mocht maar gewoon uit moest kijken nou ja hebben wemar gedaan
     

Deel Deze Pagina