Echo 5 weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door pukkiepower, 19 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pukkiepower

    9 jul 2017
    75
    23
    8
    Vrouw
    hay allemaal vorige post was in verkeerde topic,

    Ik heb gisteren een echo gehad met volgens de gyn krap 5 weken. Ze was erg gehaast en zag wel meteen een vruchtzakje zitten en zei er is niet veel te zien behalve dat je zwanger bent. En klaar was de echo.

    Ze zoomde amper in en ik maak me daarom ook zorgen. Maandag moet ik naar de verloskundige.
    Wat vinden jullie van deze echo? Ik zie zo veel dingen op Google staan van mensen waar je met 5 weken al een ring ziet en dooierzakje.

    Of zien jullie wel iets wat op een dooierzakje moet lijkt of een embryo.

    Ik heb er echt buikpijn van gewoon.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. nessa88

    nessa88 Bekend lid

    3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Wat jammer dat ze zo gehaast en onduidelijk waren. Hier zelf een echo gehad met 5.3 weken en toen alleen een ring te zien verder niets. En hier heeft ze wel echt goed gezoomd en gekeken. Een week later terug en toen zagen we een klein knipperlichtje en was alles veel beter te zien.

    Dus ik zou me als ik jou was niet al te veel zorgen maken. (Makkelijker gezegd dan gedaan i know)
     
  3. Tegeirian

    Tegeirian Fanatiek lid

    27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Met 5 weken is er vaak gewoon nog erg weinig te zien op een echo. Mijn zusje had vandaag haar eerste echo met 7w en een paar dagen en bij haar was een hartje te zien, maar verder ook nog weinig.

    Desalniettemin is het natuurlijk jammer dat je de echo als gehaast hebt beleefd. Maar ik denk verder niet dat je je ergens zorgen over hoeft te maken.
     
  4. Babyke34

    Babyke34 Bekend lid

    27 apr 2012
    535
    72
    28
    stad in Nederland :)
    Ik ben ook geweest vorige week. Zou 7 weken zijn maar terug gezet op 5 weken.
    Vandaag weer nog steeds op 5 weken. Maar wel gegroeid. Maar met groeiachterstand. K moet tot volgende week woensdag wachten :( dan weer echo.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. Irisje24

    Irisje24 Bekend lid

    18 apr 2017
    763
    298
    63
    Volgens mij ziet het er gewoon uit zoals het hoort hoor. Heb even mijn 5/6weken echo opgezocht en ziet er het zelfde uit. Op dat termijn zijn het nog echt stipjes. Bij 7 weken zie je al wat meer een garnaaltje.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  6. NieTa

    NieTa Bekend lid

    26 jun 2017
    584
    259
    63
    Vrouw
    Hier hetzelfde verhaal.
    Zou 7 weken zijn met de echo, maar wat ze zagen was een zwangerschap van 5 weken.
    Een vruchtzakje met dooierzakje maar wel mooi rond en zag er veelbelovend uit.
    Maar er was een verschil van 2 weken.
    De dinsdag na de echo kreeg ik flink bloedverlies en was ik er van overtuigd dat het over was, maar bij de echo van woensdag zagen we een kloppend hartje.
    In 6 dagen tijd was het gegroeid van niets naar een cm en een kloppend hartje.
    Het beeld was passend bij 7 weken, terwijl ik 7+6 Zou zijn.
    De week erop mocht ik vanwege aanhoudend bloedverlies weer heen voor een echo en was er weer een goede groei te zien.
    Uiteindelijk is er nu nog een verschil van r dagen.
    Morgen mag ik weer voor een echo vanwege bruin/bloedverlies en vind het wel eng, maar ergens heeft de kleine de achterstand zo ingehaald dat het een sterk kindje moet zijn

    Sterkte ik hoop dat het voor jou net zo eindigt als bij ons.. .
     

Deel Deze Pagina