Echo... wel hartje, maar minder ver dan ik dacht

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door MamaZijnIsDeBom, 29 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Bedankt allemaal!!! Ik ben heel blij met jullie lieve woorden. Ik heb zelf enorme moeite met het los te laten. Maar dat moet ik wel echt proberen te doen. Er klopte een hartje... en dat is wat ik zo graag wilde zien. Ik snap niet waarom ik me zo down blijf voelen erom. Want het is best zonde. Ik ga nu proberen het los te laten!
     
  2. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ahh! Je bent de liefste!
     
    babyhope vindt dit leuk.
  3. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Ik heb de laatste twee zwangerschappen bij de gyn een vroege echo gehad (6+3) en daarbij zei de gyn dat ze niet meten omdat het geen enkele zin heeft. De vroege echo is puur om te kijken: zit het op de goede plek en is er hartactiviteit. Ik mocht dan bij 8 weken weer terugkomen en toen werd het pas opgemeten. Maak je niet te druk, het kan altijd misgaan, maar voor bij de vroege echo zijn beide zaken in orde! :) gefeliciteerd!
     
  4. MoMo0883

    MoMo0883 Actief lid

    23 mei 2018
    219
    112
    43
    Vrouw
    Angst en een je beetje down voelen is ook gewoon een zwangerschapskwaal ;).
    Ik snap dat je bezorgd bent door je voorgeschiedenis, maar zoals de dames hiervoor ook al schreven, een kloppend hartje is een heel goed begin.
    Ik hoop voor jou dat je de dagen tot de volgende echo een beetje goed door komt en dat je bij de volgende echo weer dat prachtige hartje ziet kloppen en dan gerustgesteld bent.
     
    MamaZijnIsDeBom vindt dit leuk.
  5. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik hoop het ook! Dank je wel! Ik ken deze stress niet van mijn vorige zwangerschappen want toen ging het ook altijd goed. Wel gezonde spanning natuurlijk. Maar sinds de miskramen is het totaal anders geworden. Dit is verre van gezond :rolleyes:
     
  6. MoMo0883

    MoMo0883 Actief lid

    23 mei 2018
    219
    112
    43
    Vrouw
    Gun jezelf ook een beetje tijd om er vertrouwen in te krijgen. Elke dag dat het goed gaat is een dag dat je weer langer zwanger bent en dat er minder risico is dat het mis gaat.
     
  7. momim

    momim Niet meer actief

    Bij ons was het met 6.4 week 6.9 mm, dat past bij 6.3 week, bij 8 weken liepen we juist werr een dag voor. In deze dagen groeit het een mm per dag, dus zeker als je ei net iets later is geweest als dat je dacht kan het heel goed die 3.2 mm. Hartje zegt veel meer dan afmeting op deze termijn
     
    MamaZijnIsDeBom vindt dit leuk.
  8. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Super een kloppend hartje! Gefeliciteerd!

    Jouw echo ziet er het zelfde uit als die van mij met 6 weken en 2 dagen.

    Daarbij lees ik zo veel verschillende metingen op internet wat betreft de crl. Met 6 weken van 2.8 mm tot 5.8.... dus echt het zegt nu nog niets.
     
    MamaZijnIsDeBom vindt dit leuk.
  9. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Dank je!!! Dat helpt wel!
     
  10. born2bme

    born2bme Fanatiek lid

    3 aug 2015
    1.406
    287
    83
  11. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ahh wat lief! Aan mijn symptomen ligt het niet. Ik ben heel de dag misselijk en voel me heel erg zwanger daardoor. Maar gevoelsmatig ben ik nog steeds erg down omdat ik enorm bang ben toch weer slecht nieuws te krijgen. Soms als ik erg paniekerig ben lees ik alle reacties hier nog eens want dat helpt me echt.

    Hoe is het met jou??
     
  12. born2bme

    born2bme Fanatiek lid

    3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Ahhh kan me de angst zo goed voorstellen! Hier vliegt t me soms ook enorm aan. Zorgeloos zal t niet meer zijn na onze voorgeschiedenis. Wanneer mag je weer voor echo? Vrijdag?
     
  13. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Nee dat denk ik ook niet. Hoe is dat bij jou? Kun je een beetje genieten van deze zwangerschap na alle ellende die je al hebt meegemaakt? Heb je veel kwaaltjes? Wanneer is je eerste echo?

    Ik mag volgende week maandag. Ik ben zo bang :$
     
  14. Zonnetje13

    Zonnetje13 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    1.186
    541
    113
    Allereerst: mijn echo met 6w2d zag er precies zo uit als die van jou.
    Maar..wat een zorgen he, als het al eens (of vaker) mis is gegaan:(
    Ik ervaar deze zwangerschap, na 3 miskramen, ook heel anders dan mijn eerste (zorgeloze) zwangerschap. Ik voel me nog steeds iedere dag wel even bezorgd over of het allemaal nog goed gaat en zal blijven gaan. En met momenten ook ontzettend down en angstig (de eerste paar weken wel veel erger dan nu). Denk dat hormonen daar ook een grote rol in spelen. Maar ook het verdriet van de miskramen wat je echt niet nog eens wil meemaken!
    Ik hoop op een goede zwangerschap voor jou. En laat het er allemaal maar gewoon zijn❤
     
    MamaZijnIsDeBom vindt dit leuk.
  15. born2bme

    born2bme Fanatiek lid

    3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Overdag gaat t redelijk. Maar vooral savonds rommelt mn buik, heb ook erg last van mn darmen en dan ben ik zoooo bang. Kwaaltjes: vooral erg moe en mn borsten zijn echt al cupmaat groter, verder weinig. Wel 1x overgegeven zo misselijk tot nu toe. Maar bij mn dochter ook amper kwaaltjes behalve moe en mn borsten, de 3 miskramen niet normaal zoveel kwaaltjes dus dat zegt ook niet alles.

    Ik mag volgende week dinsdag voor eerste echo. Dan 7 weken. Pff gaat de tijd sloom! Kom je als de volgende echo ook goed is ook meepraten in april groepje? Ik durf me nu ook nog niet te melden daar
     
  16. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Wat lief!!!! Dank je wel voor je lieve berichtje. Dat waardeer ik heel erg.
     
    Zonnetje13 vindt dit leuk.
  17. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik zie je reactie nu pas. Ik hoop zo erg voor je! Kwaaltjes zeggen idd niks. Het is altijd weer net anders en bij iedereen verschillend. De angst blijft vervelend he? Kom je de dagen een beetje door?

    Ja, ik denk het wel! Als de echo echt goed is dan durf ik me wel aan het groepje toe te voegen. Ook al heb je natuurlijk tot 13 weken nog steeds een grotere kans. Maar om dat nu te beloven vind ik zelfs al eng. Bang dat iemand het hoort en me een slechte echo geeft ofzo :confused::roflmao:
     
  18. Zonnetje13

    Zonnetje13 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    1.186
    541
    113
    Heel herkenbaar haha, ik durf ook bijna niet van dat soort dingen te zeggen. Maar nu wel iets meer dan een paar weken geleden trouwens.
     
  19. momim

    momim Niet meer actief

  20. born2bme

    born2bme Fanatiek lid

    3 aug 2015
    1.406
    287
    83

Deel Deze Pagina