hoe oud

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door schaapie123, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapie123

    schaapie123 Niet meer actief

    wat is de beste leeftijd (aantal weken) om een 3/4D echo te laten maken.
    volgende week krijg ik mijn 20 weken echo bij ons in het ziekenhuis (dat mag je niet filmen helaas en krijgen we maar 1 foto mee)

    nu willen wij graag een 3/4D echo en foto`s laten maken, nu lees ik overal verschillende leeftijden de 1 al met 20 week de ander met 30 week
     
  2. shenoby

    shenoby Niet meer actief

    op de sites van de pretecho bureaus staat vaak wel wat de beste tijd is.
    ik dacht rond de 26 wkn
     
  3. buikje Essie

    buikje Essie Fanatiek lid

    4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik heb hem met 21 weken laten maken omdat het dan nog op 1 scherm past en je zo een mooie dvd hebt. We kregen oko een hoop foto's mee. OP internet staat dat er dan nog niet echt vet op de baby zit maar onze kleine beeb had mooie volle wangen en we konden al duidelijk zien dat ze op haar broer en zus lijkt. Zelfde neus en fronsje.
     
  4. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik heb bij de 20 weken echo was toen 21 weken zwanger 8 foto's mee gekregen denk dat het ook afhangt of je de dame/heer in kwestie :p je het gunt :p
    bij de nekplooi heb ik er ook 7 mee gekregen ze zeiden allebei 2 verschillende mensen van de nekplooi en de 20 weken echo ik wil wel dat je mooie echo's mee krijg ter herinnering :p dus ja ik had dat voordeel.

    voor de 3d echo zou ik zeggen na 26 weken
     
  5. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik heb bij ruim 33 weken nog een echo laten maken (was een wispelturige zwangere muts. wilde steeds niet, tot week 32, toen moést het opeens nog haha kon er nog tussen gedrukt worden).

    onze vent lag in stuit en de echo was fantastisch, zelfs de dame van het echo bureau kon er niet over uit :)
     
  6. Niet meer actief

    Ik heb 3x een 3d echo gehad

    1x bij 17 weken
    1x bij 23 weken
    1x bij 28 weken

    De echo bij 28 weken was ronduit de mooiste echo.. 17 weken was echt heel vroeg, 23 weken was wel mooi, maar 28 weken was zoooveel mooier... veel duidelijker en t kindje heeft dan echt al babyspek waardoor die zoveel mooier/duidelijker is!
     
  7. Alita

    Alita Niet meer actief

    Als je te vroeg gaat kan het er erg raar uitzien, wij zijn met 26 weken gegaan en het was perfect zo, ik zie soms echo`s van veel eerder en die vindt ik toch echt minder mooi. Gewoon rond de 25 weken ergens zou ik doen...
     
  8. Niet meer actief

    Ik zou t later doen..
     
  9. buikje Essie

    buikje Essie Fanatiek lid

    4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ons werd toen aangeraden het later te doen maar omdat ik met 21 weken jarig was kreeg ik dit voo r mijn verjaardag. Op mij nverjaardag een evrassing en dat was de 4D echo. Deze vrouw zei dat ze het normaal later aanraden maardat dit ook heel bijzonder is omdat het nog op 1 scherm past. Je kon echt duidelijk alle szien en het was echte en kindje en geen lelijk wezen. Alles zat er op en eraan zelfs was het al best bol dus ligt eraan wat je wilt. Ik heb nu mooie foto's van ons kindje met het hele lichaam en alles was al heel duidelijk te zien. Zoals ik al eerder schreef, je kon al duidelijk zien dat ze op haar broer en zus gaat lijken
     
  10. mirell

    mirell VIP lid

    17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik had bij 26 weken en volgende week mag ik lekker weer dan ben ik 29 weken.
     
  11. ladyangelinaM

    ladyangelinaM Actief lid

    10 apr 2008
    255
    0
    0
    huismama
    28 weken is het advies wat ik heb gekregen bij het echo bureasu, ik moet zeggen dat dat ook superecho's waren
     
  12. Niet meer actief

    Jaaa okee.. ben het er natuurlijk wel mee eens dat de echo bij 28 weken mooier/duidelijker was, maar daar ging het niet om toch.. voor de 20 weken..
     
  13. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    De echoscopiste waar ik ben geweest, gaf aan dat het tussen de 25 en 30 weken het mooist was. Maar wat nog veel belangrijker is, is d eligging van het kindje. Wij zijn met 16,4 weken, 26 weken en 30 weken geweest, en qua ligging was met 16 weken het beste, want we konden hem mooi zien (al was hij toen echt een magere hein en waren de foto's soms wat griezelig), met 26 weken lag hij met handen en voeten voor zijn gezicht dus erg jammer maar we konden niets zien. En met 30 weken lag hij ook weer verstopt, maar door te draaien en te wiebelen hebben we hem even gezien. Heel mooi, maar wel wat verstopt dus. Een pretecho is trouwens heel anders dan een 20-weken echo he. Niet alleen zul je het vaak niet snappen wat ze zitten te bekijken, maar je zit er ook niet voor je lol. Bij een pretecho leggen ze alles uit en is het veel leuker!
     

Deel Deze Pagina