Het is allemaal zo moeilijk

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door Amelen, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amelen

    Amelen Lid

    10 dec 2007
    90
    0
    0
    Lieve vlindermama's,

    Er gaat geen dag voorbij zonder dat ik aan mijn *kleine meid denk. We zijn inmiddels weer bezig om opnieuw zwanger te worden.

    Ik heb weinig geduld merk ik en ben vaak van streek als ik dan weer ongesteld word :(. Ik zie dagelijks vrouwen achter een babywagen lopen of die hoogzwanger zijn. En telkens als ik ze zie breekt er een stukje van mijn hart en word ik erg verdrietig. Dit had ik ook kunnen zijn denk ik dan :(

    Hebben jullie hier ook moeite mee? En hoe gaan jullie hiermee om? Ik praat erg vaak met mijn vriend hierover en hij begrijpt me dan ook, maar zegt wel dat ik niet zo moet denken anders blijf ik verdrietig. Maar het is allemaal zo moeilijk ...
     
  2. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel herkenbaar meid
    ik weet er geen oplossing voor

    ik denk altijd zelf. van hoop houden in de toekomst (ook al is het soms moeilijk)
    en onze tijd komt nog wel...

    en wat je doet is al goed, veel over praten

    heel veel sterkte meid!
     
  3. loopy

    loopy Fanatiek lid

    23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    wat is het moeilijk he... ik had op een gegeven moment 3 zwangere zussen en ik had niks :(

    zoiets slijt niet. ik probeer gewoon hoop te houden. en trots te zijn op mijn zoontje ook al was hij maar zo kort bij me :(

    heel veel sterkte Amelen, hopelijk heb je snel een gezond babietje in je armen
     
  4. Sens

    Sens Bekend lid

    24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Tja ik sluit me erbij aan :cry:. Er zijn dagen bij waarin het gewoon niet lukt om het licht te zien...er zijn ook dagen bij dat ik vol kracht zit en volle vaart vooruit wil en ga.

    We moeten moed houden...staan achter onze grootste wens!
     
  5. Amelen

    Amelen Lid

    10 dec 2007
    90
    0
    0
    Dank jullie wel dames.

    Ik had gisteren uitgerekend moeten zijn, het is allemaal zoveel en zo moeilijk. Ik hoop dat ook wij binnenkort weer mogen ervaren hoe het ook alweer was om zwanger te zijn.

    En dan nu met een goede afloop.
     
  6. miranda4xmama

    miranda4xmama VIP lid

    17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Dikke knuffel voor jou.
    Het is ook allemaal heel erg moeilijk, je uitgerekende datum voorbij zien gaan zonder kindje.
    Ik wilde zelf ook weer zo snel mogelijk zwanger zijn.
    Hopelijk mag je snel nog een keer zwanger zijn.

    Liefs Miranda
     
  7. loel

    loel Fanatiek lid

    17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Afgelopen zaterdag was mijn uitgerekende datum.
    Op die dag hebben we het urntje van Lotte begraven. De rest van de dag hebben we het gezellig gemaakt. Het voelt soms natuurlijk oneerlijk. Ik heb er nu vrede mee. Om me heen zijn veel mensen net bevallen ( schoonzus en vriendinnen), ik kan gewoon op kraambezoek en de baby vast houden. Je kan het je eigen heel moeilijk maken door altijd negatief te denken. Natuurlijk heb ik ook mijn momenten. Maar je moet ook kijken naar wat je nog wel hebt. Ik ben een trotse moeder van een lieve knappe meid, waarover we veel praten. Ik geloof in een goede toekomst.
    Ik hoop dat het zonnetje snel weer gaat schijnen bij jullie. Praat over je kleine meid, dat is ook erg fijn.
     
  8. Amelen

    Amelen Lid

    10 dec 2007
    90
    0
    0
    Hoi Loel,

    Je komt erg sterk over in je antwoord, ik vind dit erg knap van je. Je hebt ook helemaal gelijk hoor, dat ik positief in de toekomst moet kijken. En er zijn dagen bij dat dit me goed lukt maar er zijn ook dagen bij dat ik het even moeilijk heb.

    Ik probeer het mezelf zo goed mogelijk te maken en echt te genieten van het leven en zo weer energie op te doen om weer de kracht vandaan te halen om weer zwanger proberen te worden.

    Dag bij dag is ons motto, en wie weet zal er binnenkort een dag aanbreken dat we goed nieuws mogen ontvangen.

    Bedankt voor je reactie
     
  9. loel

    loel Fanatiek lid

    17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Als die dag is aangebroken, ga ik een vreugdedans voor je doen! :whistle:
     
  10. Kirby

    Kirby Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Amelen, ik snap zo goed hoe je je voelt, bij ons duurde het een jaar voor we weer zwanger waren, terwijl ik van Assia in de eerste ronde zwanger was, moest het nu met IUI! Maar jouw dag komt ook! Jij zal binnenkort ook weer met een dikke buik rondlopen en dan je kleintje in je armen mogen sluiten en verwennen! Sterkte hoor meid!

    Loopy, ik vond niks zo moeilijk als familie die met een dikke buik rondliep toen ik Assia net verloren was en het was alsof het om mij te pesten was, m'n twee nichten waren, allebei na twee jaar proberen, plots zwanger toen ik m'n meisje net verloren had! Ik was oprecht blij voor hen, maar het deed zo'n pijn!

    Meiden, ik hoop dat jullie snel ook allemaal een gezond kleintje in je armen mogen sluiten!
     
  11. Amelen

    Amelen Lid

    10 dec 2007
    90
    0
    0
    Ik doe mee :D

    Kirby: Ik ben niet zo bekend met sommige termen, maar wat betekent IUI? Ben zeer benieuwd om te weten wat dat inhoudt.
    En ik hoop net als jij dat die dag inderdaad aanbreekt dat de vlindermama's hier weer het geluk mogen beleven en een gezond kleintje mogen vasthouden.
     

Deel Deze Pagina