trouw kado

Discussie in 'De lounge' gestart door niek, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hallo, ik heb een vraagje: mijn broer trouwt over twee weken en ze willen heel graag geld. Nou is dat het probleem niet, maar ik wil het niet in een gewone envelop doen, hebben jullie nog leuke ideeën? Ze zijn van harte welkom :D
     
  2. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Wat ik zelf wel leuk vind is het geld in briefjes van 5 in een envelop doen.
    Is natuurlijk leuk als je dit met meerdere doet. Hoe meer des te meer het geld ook is. En dan heel veel enveloppen vullen en ook heel veel enveloppen niet vullen.. ;) Hebben ze nog wat te doen...
     
  3. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    dat is inderdaad ook wel leuk, ik zat zelf te denken aan een grote vaas met allemaal van die (harten) snoepjes erin en daar allemaal briefjes van 10 of 5 in doen. maar ik kan nog kiezen, dus alles is welkom...
     
  4. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Als ik nog meer weet dan laat ik het jou ook weten...
     
  5. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Dat idee van die enveloppen had ik ook ja.
    we deden toen in elke envelop een gulden.
    Je kunt ook een geldboompje maken, maak je roosjes van de briefjes. Of een groot gevuld spaarvarken geven o.i.d. Succes ermee!!
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ben zelf net getrouwd en moet zeggen dat ik het openen van alle enveloppen al heeeel leuk vond hoor! kaartjes lezen enzz. Als je er iets leuks bij wilt: mijn zusje en haar vriend hadden een eerste hulp bij huwelijksdoos gemaakt voor ons. Zat massage olie in, dobbelstenen met standjes hihi, eetbaarondergoed, een boek over verschil tussen mannen en vrouwen. echt geweldig! we hebben ontzettend gelachen! en ook een paar kaartjes van hun erin!
     
  7. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Wij hebben ooit een kunstwerk van kwartjes gegeven aan iemand.
    Dus met kwartjes hun namen en trouwdatum geplakt op karton en dat in een wissellijst gedaan.
    We hadden veel kwartjes over, dus daar hebben we een 'lijst' van gemaakt
     
  8. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Wij hadden een keer met een vrienden groep geld ingezameld en van dit geld hadden we lege frisdrank flessen gekocht. Nu moesten ze dus zo'n 200 lege flessen inleveren om aan hun geld te komen.
     
  9. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    wij kregen een boeket met bloemen met daarin opgevouwen briefjes, heeeeel erg leuk.Je kan ook munt geld in soort spul doen met kaarsjes erin dat moet je eerst opbranden voordat je erbij kunt is vloeibaar spul.
     
  10. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    de statiegeld flessen ken ik, hadden wij zelf ook op onze trouwerij, wat misschien ook leuk is, zorgen dat je heeeeeel veeeeeeeel kleingeld hebt, en pak alles in een stukje folie oid, ja, ok, je bent zelf ook een tijdje zoet, haha, maar het effect is vast leuk.
     
  11. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik hoor het al, genoeg ideeën :D bedankt allemaal.... zal jullie op de hoogte houden van wat het wordt!
     
  12. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Wat een gave ideen zeg, ik zelf had laatst een geldboom gemaakt en er allerlei oude foto's in gehangen.
     
  13. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik ben zelf ook net getrouwd en we hebben een geld boompje gekregen, echt heel erg leuk. Een soort coniveer was het met allemaal briefjes er in, we hebben het een tijdje laten staan zo maar we hebben het laatst toch maar "geplukt". ;)
     
  14. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Wij hebben een eerste huwelijks nacht / ochtend mand gemaakt.
    Een mooie mand met een vak aan de zijkant waar een champagne fles in kan.
    allemaal dingetjes in de mand gedaan, zoals twee champagne glazen, lekkere dingetjes voor het eerste ontbijt van het gehuwde stel, met zo'n mand kun je je fantasie goed gebruiken!!!
    daar kun je evt ook nog geld in verstoppen

    groetjes
     
  15. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Is ook erg leuk Jolanda!
     

Deel Deze Pagina