een nieuwe member

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door knuffelfloor, 30 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knuffelfloor

    knuffelfloor Actief lid

    28 apr 2018
    310
    191
    43
    Vrouw
    hallo dames

    ik heb me afgelopen zaterdag aangemeld op deze leuke forum!
    mijn partner en ik zijn begonnen aan de reis om een eerste kindje te krijgen

    helaas heb ik een rugzakje met een aantal ziektes. ik heb astma ik gebruikte nodige zware medicijnen nu gebruik ik twee soorten pufjes die ik mag gebruiken ook in de zwangerschap als het lukt. ziekte van graves (te snelle schildklier) ik heb in 2014 jodium slok gehad en nu werkt hij te langzaam, daar gebruik ik nu medicijnen voor. ook al is hij nu wat te snel. ze doen er nu niets aan omdat hij juist een beetje aan de snel kant mag
    en sinds vorig jaar maart heb ik suikerziekte. ik gebruikte tot november pillen daarvoor vrij hoge dosis. ze zeggen tegen mij dat ik type 2 heb maar mijn broer en tante hebben type 1 mijn gevoel zegt dat ik ook 1 heb maar ik heb geen hoge waardes wat je bij type 1 hebt.

    ik heb al vanaf mijn aller eerste menstruatie heel onregelmatig. soms was ik een half jaar niet. als ik ongesteld was kon ik elke vijf minuten wel naar de wc om te verschonen en heel veel buikpijn. ik wilde niet langer meer. ik ben toen aan de pil gegaan. ik had altijd in mijn achterhoofd dat een zwangerschap niet heel makkelijk zal gaan aangezien ik niet elke maand ongesteld was. vorig jaar augustus hebben we besloten om te stoppen met de pil. over gestapt op de condoom. in november ben ik naar het ziekenhuis gegaan voor het traject met suiker en zwanger worden. omdat ik pillen gebruikt voor mijn suiker. ik hoorde in het ziekenhuis dat ik gewoon zwanger mocht worden met de pillen die ik slikte voor mijn suiker! huh ik was zo verbaast. ik had al een half jaar supppper suikerwaardes!
    als ik zwanger was dan zou ik direct aan de insuline moeten. dus ik had al direct groen licht! mocht ook stoppen met de suiker pillen daar ging mijn suiker van omhoog en uiteindelijk ben ik aan de insuline gegaan. sinds paar maanden zijn we serieus bezig met de kinderwens

    beetje een lang verhaal. ik hoop dat ik ook dit jaar zwanger wordt van ons eerste wondertje!!
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Welkom!
    Jij hebt al het nodige meegemaakt zeg.
    Hopelijk mag het snel raak zijn voor jullie.
     
  3. knuffelfloor

    knuffelfloor Actief lid

    28 apr 2018
    310
    191
    43
    Vrouw
    Dank je wel! Ik hoop dat er nu iets positiefs mag komen
     

Deel Deze Pagina