Ik ben het leven helemaal ZAT !

Discussie in 'De lounge' gestart door KanjerB, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik zit dit huilend te typen ik kan er met niemand over praten niemand begrijpt me dus dan wil ik het hier kwijt. Stomme mensen uit mijn famillie komen bij mijn zus ik heb maar 1 zus zij is mijn alles met een opmerking over haar zoon. Wat zij ZELF verzinnen maar omdat ze het lef niet hebben om te zeggen van wij denken er zo over zeggen ze maar dat het vanmij gehoord hebben. Nou zegt me zus net op msn ik ben boos op je jij hebt dit en dit gezegd over je neef (hij is 1 maand jonger dan mij) Ik zeg dat heb ik niet gezegd denk je nou echt dat ik dat ga zeggen, zegt ze weetje het zeker dat je het tegen niemand hebt gezegd ik zeg NEE ! zegt ze ook niet tegen die en die :evil: Toen dacht ik wat is dit joh Iedereen verzint wat en dan schuiven ze het op mij waarom want ja ik heb geen ouders he die mij kunnen moeidigen en die mij steunen ja ik ben erg stilletjes he ik kom niet voor me zelf op dus hupppp heb ik het weer gezegd en gedaan. Sinds dat mijn ouders zijn overleden altijd wanneer er iets mis was had ik het wel gedaan :( :cry:

    Dus mijn zus zegt dat mijn stiefzus heeft gezegd dat ik dat had verteld over mijn neef :( Daar gaat de knoop al los dom van mijn eigen zus dat ze haar gelooft en dat zelfs al aan mij vraagt dus alleen al twijfeld over mij. Ik zij weetje wat ik ben het helemaal zat wat is dit joh ik hoop dat ik dood ga dan zijn jullie allemaal van me af ok jij bent net zoals al die andere mensen. Ik ga me zelf vermoorden dan zijn jullie lekker allemaal gelukkig zonder mij :( :cry: En toen ben ik offline gegaan. Ik ben zo boos verdrietig wat willen ze van mij waarom mag ik niet een keer lachen.
     
  2. Niet meer actief

    Laat ze allemaal in de sh*t zakken meis, wat nou het leven zat.....kom kom....laat je niet gek maken he!
    Denk maar zo: fuck 'em!

    DIKKE KNUFF
     
  3. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Nounou meis! Dat zijn wel hele harde woorden! Je hebt je mannetje toch waar je steun bij kunt vinden? Laat iedereen lekker voor wat ze zijn en richt je lekker op jullie zelf!

    Marian
     
  4. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ik heb er niet heel veel van begrepen...beetje wazig getypt maarre..kop op.
    Er wordt wel vaker wat gezegd...niet te veel van aantrekken zou ik zeggen.
    Elmo
     
  5. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik zat te janken toen ik het typte dus ik weet niet eens zelf wat ik heb getypt :) maar wilde gewoon ff dom weg typen
     
  6. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    beetje lastig lezen...
    maar ik begrijp wel dat je niet lekker in je vel zit.

    kop op meid,
    achter de wolken schijnt de zon!

    wel lullig van je zus om verkeerde conclusies te trekken. maar het is niet het einde van de wereld!
    ga naar haar toe en praat het uit.
    via msm kun je geen normaal gesprek met elkaar hebben.

    sterkte en een knuffel vanaf deze kant.
     
  7. Pina

    Pina Actief lid

    22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Uit meerdere berichtjes krijg ik het idee dat je niet zo lekker in je vel zit! Dreigen met "jezelf vermoorden" gaat best ver!
    Voel je je echt zo rot, of wou je je zus eens goed laten schrikken? Anders zou ik er eens met iemand over praten, dat kan heel erg opluchten!
     
  8. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    meid denk dat je beter hulp ken zoeken denk niet dat het veel helpt om dit soort berichten hier te plaatsen wij kunnen wel zeggen wat wij vinden maar niet zo grondig helpen als een maatschappelijkw erker ofzo!
     
  9. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Ik denk dat je sowieso niet lekker in je vel zit, als je afsluit met zulke harde woorden.
    Wat andere mensen zeggen over jou of denken over jou zegt iets over hen en niet over jou. Als jou dat zoveel doet, is het misschien een idee om eens langs de huisarts te gaan. Dat klinkt als een hele grote stap, maar ik wou dat ik het een aantal jaar terug had gedaan toen het 'nog wel ging' met mij, had me een hoop ellende gescheelt.

    Heeft je zus je niet proberen te bellen nadat je offline was gegaan? Is ze niet doodongerust nu je zo hebt afgesloten? Of is dit iets wat je wel vaker hebt gezegd? (niet aanvallend bedoeld, maar sommige mensen zeggen zoiets gewoon vaak).

    Ik zou me doodongerust maken als ik haar was.
    Ik zou zeggen, bel haar even op en praat het uit, dan is het uit de wereld en hoef jij er niet zoveel verdriet meer van te hebben.

    Kop op!

    Linda
     
  10. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hallo meiden het gaat nu wel beter met mij bedankt allemaal. Erg lief van jullie reacties ik heb mijn zus gesproken en even uit gepraat. Volgens mij was dit het laatste wat ik nog bovenop kon krijgen en ben ik gewoon ontploft... Dat ik niet lekker in mij vel zit is eigenlijk niet echt helemaal waar ik bedoel ik ben gelukkig maar heb zo veel mee gemaakt nadat mijn ouders zijn overleden. Ik mis zo gewoon heel erg ik wil graag zwanger raken dat lukt ook al niet enz enz. Snappen jullie wat ik bedoel vandaar dat ik verdrietig ben. En ik ben het gewoon zat dat mensen mij beschuldigen van dingen wat ik niet heb gedaan of gezegd.

    Er zijn gewoon momenten waarvan ik denk :rolleyes: en ik mis mijn ouders de laatste tijd heel erg.... :cry:
     
  11. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    en van dat zelfmoord mijn zus kent mij erg goed dus volgens mij wist ze gewoon dat het er uitfloepte omdat ik gewoon erg boos en verdrietig was en dat ik dat wilde laten merken. Ik weet dat het geen leuke uitspraak was maar het floepte er gewoon uit :oops: sorry
     
  12. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Kan ik me voorstellen hoor meid, is ook niet niks als je je ouders zo jong moet missen!

    Spreek anders een keer met je zus af en ga lekker een middagje naar een beautysalon, is goed voor jou, kun je lekker je gedachten op wat anders zetten, en is ook goed voor jou en je zus!
     
  13. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36

    Ik ben naar de huisarts en maatschappelijk werk gegaan beiden zeiden ze dat ik me zelf TE veel bezig hield met mijn ouders die zijn overleden ze zeiden dat ik het een plekje diep in mijn hart moest kunnen geven.

    (Voor de rest gaat het wel goed met me) Alleen ben gewoon veelste vaak verdrietig ik huil haast om alle kleine dingen)
     
  14. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @ Moesje volgens mij is het ook dat me zus zo ver weg is ze woont in Turkije :(
     
  15. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    heb je geen mogelijkheid om ff lekker een weekje weg te gaan?
     
  16. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @ Moesje :( helaas we gaan verhuizen etc etc dus ik kan niet gaan.
     
  17. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.215
    1.422
    113
    Nederland
    Ik kan het me heeeeel goed voorstellen dat je het even ZAT was hoor. Alles wat er de laatste tijd met je gebeurt en dat je hoopt dat het zonnetje in je leven weer binnenkort zal schijnen.. En dan zo'n reactie van je zus.. waaaaaaaaah.. dat maakt je verdriet en je woorden wel duidelijk hoor.

    Blij dat je je alweer wat beter voelt. Komt wel goed meis. Even lekker ruig typen en huilen lucht meestal alleen maar op. :D
     
  18. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    @tirtilisko

    dat hun zeggen dat je er te veel mee bezig met dat is ook zo maar das logisch ik ben mijn moeder verloren op mijn 19e en da was en is ook geen pretje ik heb ook niet bepaald goed contact met mijn vader dus ja logisch dat je er mee bezig bent!

    misschien is verder kijken dan de huis arts en maatschappelijkw erker ik weet niet waar jou ouders door zijn overleden maar de mijne aan kanker en daar was een speciale groep voor om mee te pratenn voelde me erg op mijn gemak bij hun :D
     
  19. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36

    Meid je hebt mijn situatie van gisteren helemaal goed uitgelegt :) maar het gaat al veel beter maar gisteren had ik enormeeeeee hoofdpijn. Het was zo erg dat ik het nu zelfs nog heb
     
  20. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36

    Mijn ouders zijn ook aan kanker overleden (alle twee) Maar af en toe huil ik me helemaal uit bij mijn man en dan gaat het weer wat beter :) Heb ik dus gisteren ook gedaan en nu voel ik me helemaal opgelucht
     

Deel Deze Pagina