Een week lang geen slechte tussendoortjes

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Haak muts, 3 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haak muts

    Haak muts Actief lid

    25 mrt 2016
    389
    67
    28
    Vanmorgen al een halve kilo kwijt!
    Kon het niet laten om op de weegschaal te gaan staan.
    Hebben jullie dat ook als je in de supermarkt bent de verleiding groot is om iets te proeven?
    Ze hebben overal wel van die bakjes staan.
    Zit nu aan de cherrytomaatjes met een klein beetje zuivelspread light.
     
  2. MiaMaria

    MiaMaria Niet meer actief

    Ik vind worteltjes altijd wel goed vullen! :) of.. wat yoghurt met bv druiven/aardbeien, wat nootjes, een boterham met mager beleg.
     
  3. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Hey ik wil me ook aansluiten. Laatste paar jaren zijn de kilos eraan gevolgen( eigenlijk sinds in een relatie heb. ) dus er met flink wat af. En die tussendoortje vind ik ook allemaal zo lekker. Eindelijk sinds een week gestart.

    Om me extra op te vullen drink ik veel water. En bij het tussendoortje ook en glas water. De combinatie vult dan net iets meer
     
  4. Essie3

    Essie3 Niet meer actief

    Goed bezig zeg! Ik heb nog niet gewogen. Dat kan zo demotiverend werken
     
  5. Haak muts

    Haak muts Actief lid

    25 mrt 2016
    389
    67
    28
    Het heeft idd 2 kanten
     
  6. Grietjenb

    Grietjenb Niet meer actief

    Hier in de supermarkt staat gelukkig niks. En de grote boodschappen laat ik thuisbezorgen. Kom je niet in de verleiding.

    Goed zeg. Het eerste pond eraf:thumup:
     
  7. Haak muts

    Haak muts Actief lid

    25 mrt 2016
    389
    67
    28
    Gezellig dat jij je ook aansluit!
    Ik vind water soms zo moeilijk weg drinken. Dus pak ik vaak crystal clear (zonder prik). Dat gaat stukken beter.
     
  8. Essie3

    Essie3 Niet meer actief

    Ik neem vaak spa rood met een heel klein beetje limonade, zodat het net een beetje smaak heeft. Daar zitten nauwelijks calorieën in.
     
  9. Sifra

    Sifra Niet meer actief

    Misschien een gekookt ei, bakje kwark of yoghurt, beker bouillon, plak ontbijtkoek ( = wel veel suikers ), bakje rauwkost, dadels, etc.
    En veel water drinken, dat helpt ook als je trek hebt.

    Hier nog weinig succes de afgelopen dagen.
    Druk met werk en opleiding en ik merk dat ik dan onbewust toch regelmatig de verkeerde dingen in mn mond stop.
    Als ik zo druk ben vind ik het lastig om structuur aan te brengen in mijn eetpatroon en ik merk dat ik dat wel nodig heb om een bepaald overzicht te houden.
    Herkennen jullie dat en hoe gaan jullie hier mee om?
     
  10. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Ik had er ook altijd moeite me om een glas water weg te drinken. Maar drink nu uit een klein flesje. En die zijn eigenlijk zo leeg. Verder niet echt problemen met water. Ben gewoon een slecht drinker in het algemeen.

    @Sifra als ik druk ben vind ik het ook lastiger. Probeer de lekkere dingen ver weg te stoppen een de gezonde dingen in de buurt. Verder zou ik het ook niet weten
     
  11. Haak muts

    Haak muts Actief lid

    25 mrt 2016
    389
    67
    28
    Ik moet er echt bewust mee bezig zijn, anders gaat het idd mis, voor je het weet zit er weer iets in je mond. Probeer er overna te denken. Ik mag nu een tussendoortje en wat is gezond. Bij mij kan het ook zijn als ik hetdruk heb dat ik mijn tussendoortje vergeet
     
  12. 2augustus1992

    2augustus1992 Niet meer actief

    Mijn moeilijke moment is savonds na het avondeten en naar bed gaan. Ik ga zo 22 uur naar bed en wij eten 5 uur. Alleen water vind ik zo moeilijk en fruit (appel) vind ik savonds ook niet vullen. Nog meer die dat hebben en wat eten/drinken jullie dan?
     
  13. Haak muts

    Haak muts Actief lid

    25 mrt 2016
    389
    67
    28
    Probeer mijn toetje te verplaatsen naar 20:00
     
  14. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Ik heb een Italiaanse vriend. Hij is gewend om pas om 20.00 te eten. Dus ik heb het net omgedraaid. Eet rond 5a6 uur een paar nootjes en dan om 8 avond eten. En dan rond 23.00 slapen
     
  15. Haak muts

    Haak muts Actief lid

    25 mrt 2016
    389
    67
    28
    Ahhhh het is me niet gelukt. Ben gezwicht voor chocolade .
     
  16. Grietjenb

    Grietjenb Niet meer actief

    Jammer, maar niet de moed opgeven.

    Ik ga zometeen een ijsje eten. Stroopwafel-karamel:oops: mijn man gat langs de snackbar:mad: en dan kan ik het niet laten:cry:
     
  17. Haak muts

    Haak muts Actief lid

    25 mrt 2016
    389
    67
    28
    Ga het ook niet opgegeven. Morgen weer vol goede moed verder...
     
    miniVosje en Grietjenb vinden dit leuk.
  18. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Niet opgeven morgen weer een nieuwe dag. Ok ik ben niet heel tevreden met mezelf.

    Nee tussendoortje zijn gezond gebleven. Maar avond eten was weer veel te ongezond.
     
  19. Haak muts

    Haak muts Actief lid

    25 mrt 2016
    389
    67
    28
    Hebben jullie dat ook dat je op bepaalde momenten gewoon de verleiding niet kan weerstaan om iets lekkers te pakken? Weet niet hoe ik dat kan verkomen.
    Voor ik het weet heb ik het alweer op.
    En als er 1schaap over de dam is volgen er meer....
     
  20. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Voor mij is de verleiding het grootste op het werk. Ik werk in een restaurant in de bediening, maar maak zelf de ijsjes en cake een dan een klein hapje mee pakken is altijd zo verleidelijk.

    Heb helaas geen tip om de verleiding te weerstaan
     

Deel Deze Pagina