Eenzaam voelen?

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Ebrum, 9 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ebrum

    Ebrum Fanatiek lid

    11 mei 2013
    1.721
    853
    113
    Hoi dames,

    Ik ben 27 jaar en mama van een meisje. Momenteel 1 maand zwanger. Ik ben paaar maanden actief hier, en vind het echt een leuke pagina.

    De laatste tijd voel ik me erg eenzaam, niet begrepen en kan mezelf niet vermaken. Het kan ook door de hormonen komen natuurlijk. Vriendinnen heb ik wel, maar het lijkt alsof ze niks aan mij hebben. Zo voel ik het iig. Hebben jullie tips? :cry:
     
  2. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap!

    Wat naar dat je je zo voelt. Waarom heb je het gevoel dat ze niks aan je hebben? Misschien kun je er eens over praten met je vriendinnen of je partner. Misschien klopt het beeld dat je van jezelf hebt helemaal niet. Dan weet je dat het dus best aan je hormonen zou kunnen liggen.

    Die rothormonen kunnen je zeker in het begin echt wel een beetje van slag brengen hoor! Dat heb ik zelf ook gemerkt bij de laatste twee zwangerschappen. Wees vooral niet te streng voor jezelf!
     
    Ebrum vindt dit leuk.
  3. Wij2018

    Wij2018 Actief lid

    21 jul 2018
    465
    156
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd :)

    Wat naar dat je, je zo voelt. Als je zelf een bepaalde gedachte hebt, heb ik mezelf aangeleerd om altijd bij iemand na te vragen of jouw gedachte wel klopt.

    Verder wees lief voor jezelf, verwen jezelf zo nu en dan met iets lekker, leuks of met wat ontspanning.
     
    Ebrum vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina