Wie ook gelijk met zus?

Discussie in 'Voeding' gestart door evy261, 29 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Wie is er ook ongeveer gelijk met haar zus opgegaan?
    Mijn zus en ik scheelde 3 / 4 weken met de zwangerschap en uiteindelijk is mijn zus 3 weken later bevallen van een zoon (mijn neefje :D )
    Het is zo leuk om te zien dat mijn kleine meid zo veel verschilt van haar neefje. Qua eten alleen al. Als ik soms moeite had om haar haar voeding binnen te laten houden ivm het vele spugen, slurpt haar neefje (nu 2,5 maand) nu al rustig het maximale (200cc) weg.

    Wie heeft dit ook en ziet alle leuke verschillen?
     
  2. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ik ben zwanger van de 2e en mijn zusje is zwanger van haar eerste. We verschillen 6 weken van elkaar.
     
  3. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Oh wat leuk! En weten jullie wat het wordt?
    Mijn zus wilde het wel weten en ik wilde het niet weten.
     
  4. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Mijn zus en ik waren ook tegelijk zwanger. Uiteindelijk schelen de kids maar 1 maand. Zij heeft een meisje en wij dus een jongen. Het is leuk te zien hoe ze zich ontwikkelen en hoe ze met elkaar spelen. Zeker nu ze steeds meer aan elkaar hebben. Danique is een echte meid en kan heerlijk de hele dag tutten met een tasje of popje en Milan is een echte jongen, hoe lomper en wilder hoe beter.
     
  5. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Gezellig hoor! Mn zus en ik zijn ook door onze zwangerschap heel erg naar elkaar toe gegroeid. We bellen elkaar elke dag :)
    Het is inderdaad ook erg leuk om te zien dat die 2 kids totaal verschillend zijn.

    Leuk dat zij ook maar een maand schelen.
     
  6. boveetje

    boveetje Lid

    31 mrt 2007
    45
    0
    0
    ik heb geen zus maar ben over 2 weken uigeteld en de vrouw van mijn broer is 3 weken gelden bevallen van een meisje.

    wij zijn thuis allebei enigste dochter en we konden al goed met elkaar overweg maar sinds we allebei zwanger zijn ( geweest) kunnen we het helemaal goed met elkaar vinden.

    wat niemand weet is dat wij ook een meisje verwachten en dat is helemaal leuk, ook voor later wat we wonen in hetzelfde dorp, kunnen ze met elkaar spelen ( als hun dat dan ook leuk vinden natuurlijk)
     
  7. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ja hier ook!

    M'n zus was precies 4 weken eerder zwanger dan ik, en is 3 weken eerder bevallen van een zoontje.

    Is idd erg leuk dat ze redelijk gelijk opgaan.
    Is op verjaardagen enzo ook wel erg grappig, nooit tekort aan baby's als familieleden een flesje willen geven met 3 baby's :)
     
  8. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    En het gekke is ook dat als ik bijv naar de prenatal ga voor die kleine meid om wat kleertjes te kopen, ik ook altijd voor mijn neefje kijk.
    Alles wat ik koop, koop ik ook dubbel als mn zus er ook wat aan heeft :) :) :)
     
  9. Cynthia85

    Cynthia85 Bekend lid

    4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Mijn zus is vannacht bevallen van een zoon, 3 maanden na mij, dus is ook niet echt een groot verschil.
     
  10. Danique

    Danique Bekend lid

    19 nov 2006
    572
    0
    0
    Ik ben in september uitgerekend van de 2e en mijn zus in oktober van de eerste, mijn schoonzusje trouwens in oktober van de 3e.
     
  11. tammy77

    tammy77 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    ik ben niet tegelijk met mijn zus zwanger,maar wel met mijn nichtje.ik ben 19 aug uitgerekend,en zij is 23 aug uitgerekend.wij verwachten een meisje,en zij verwacht een jongentje.ben benieuwd wie er het eerste gaat bevallen.
     
  12. Barbabintje

    Barbabintje Fanatiek lid

    28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Mijn schoonzus is 8 weken verder dan ik. Zij verwacht een meid en ik een knul.
     
  13. popje

    popje VIP lid

    20 jul 2006
    7.337
    268
    83
    NH
    Was niet gelijk met schoonzus of nicht zwanger maar wel met 3 collega's.
    1 Collega is bevallen op de zelfde dag als mij. Nou eigenlijk ben ik op dezelfde dag bevallen. Zij is s'morgens bevallen en ik s'avonds....
    Allebei een meid.
    haar kindje is 5dagen te laat geboren en mijn kindje 5dagen te vroeg...
     
  14. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Ik was samen zwanger met mijn zusje.
    zij was 16 feb uitgerekend ik 17 mrt.

    En we zijn beide 12 feb bevallen :)
    Scheelt 10 min.
    Ikke 7.59 en mijn zusje 8.09 :)

    Hier dus ook veel verschillen, ik een meisje mijn zusje een jongen. En marije is 5 weekjes te vroeg, dus dan zit er nog meer verschil in.
    En in het gewicht, ha ha, Marije is 1.5 kg zwaarder. ha ha
     
  15. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Gefeliciteerd allemaal.
    Leuk hoor om met je zus of bekenden zwanger te zijn.
    Sinds kort hebben mn zus en ik allebei een pup aangeschaft (om het nog hectischer te maken :) :) :) )
    Gaan we ook nog eens samen op puppy training. Maar dat terzijde.

    Maar wat leuk Jodi dat er 10 minuten tussen zit. Lijkt me helemaal grappig. (Hoe hebben jullie dat eigenlijk gedaan? Neem aan dat jullie wel alletwee graag snel bij elkaar wilden kijken)
     
  16. peetje80

    peetje80 Actief lid

    26 jun 2006
    176
    0
    0
    Bij ons een echte babyboom :)

    Mijn schoonzus (van broer) is bevallen afgelopen oktober.
    Ik afgelopen januari.
    Mijn andere schoonzus (van partner) in februari.
    En mijn beste vriendinnetje in april.
    Dus we liepen allemaal met een dikke pens, heel gezellie.

    Inmiddels verwachten mijn zus en schoonzus alweer hun 4de kleine :confused:
     
  17. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Mijn zus en ik zijn samen zwanger op dit moment!En we zijn nog ongeveer evenver ook! :D
     
  18. Niet meer actief

    mijn zus en ik waren eerst op dezelfde datum uitgerekend, maar bij mij ging het toen helaas mis.. vorig jaar juli was dat...

    In september bleek ik weer zwanger te zijn dus zij was in februari uitgerekend en ik op eind mei, maar er kwam 2 maanden extra verschil tussen, zij beviel 6 weken te vroeg en ik 2 weken te laat hihi...

    Maar ik kan nu met alles bij haar gewoon terecht want zij heeft veel dingen dan al meegemaakt hihi... en het is wel grappig hoor, mijn zus en ik waren vroeger haat en nijd en nu........ kunnen we niet meer zonder elkaar ;)
     

Deel Deze Pagina