badpakje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Esli, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esli

    Esli Bekend lid

    23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ik ben al dagen aan t zoeken, maar nu roep ik jullie hulp toch maar ff in hoor ;)

    Ik ben op zoek naar een leuk badpakje voor mn meissie, liefst online, maar kan gewoon niks vinden. Ik vind het 'plons'badpakje van Lief wel erg leuk, maar ook te duur, 20 euro voor een badpakje waar ze zo uitgegroeid is.

    Ik zoek iets in mt 74/80, niet te duur en gewoon schattig, hoeft niet heel bijzonder te zijn. Ze had tot nu toe een zwembroekje maar die past niet meer, deze kwam van de hema, maar bij de hema hebben ze nu maar 1 pakje en die vind ik niet leuk. Verder kan ik bij de webshops nergens badpakjes vinden en bij zaken als wehkamp enzo alleen in kindermaten, vanaf 92 ofzo.

    Wie heeft voor mij de gouden tip?
     
  2. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
  3. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Laatst bij de H&M heel veel gezien in de winkel en echt goedkoop maar die zie ik niet online, dus dan moet je toch de regen door ;)
     
  4. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
  5. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Tja dit is dan wel niet online, maar bij de H&M hadden ze laatst ook badpakjes en bikini'tjes. Verder weleens gezien bij de Zeeman, C&A, V&D, Hema, Prenatal, verder bij gewone sportzaken hebben ze ook vaak baby/kinder zwempakjes/bikini's dus bijv, PerrySport, Intersport, etc. Enne al helemaal niet online, maar ze hebben ze er wel, als er een centerparcs in de buurt zit, daar heb je ook altijd van die winkeltjes met badkleding, ook voor baby's en kinderen.
    Succes in ieder geval met zoeken!
     
  6. Esli

    Esli Bekend lid

    23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Tnx voor alle ideeën. Sportzaak kan ik nog wel eens proberen, die zit hier op t winkelcentrum ook, maar vrees dat die ze niet hebben. Maar kan altijd ff gaan kijken.
    En anders toch de binnenstad maar in, bah heb ik zo'n hekel aan....
     
  7. Kiwi80

    Kiwi80 Bekend lid

    24 feb 2007
    530
    0
    0
    Ik kan je niet helpen aan goedkoop via internet. Ik heb er zelf 1 gekocht bij Hans Textiel voor €7,00, heel leuk echt meidenbadpak. Nu laatst heb ik er 1 gekocht in de uitverkoop bij een babyzaak, daar kan je ook eens kijken.
     
  8. Meerkat

    Meerkat Actief lid

    1 jun 2008
    392
    0
    0
    Zuiden des lands
    Heb zelf een hele leuke van de Hema in die maat, misschien kan je daar nog een badpakje vinden?
     
  9. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Ik heb een leuke bij V&D gekocht: roze met stippen en dan voorop een Nijntje, kostte €8,95.
     
  10. Esli

    Esli Bekend lid

    23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Intussen is m'n moeder bij haar de hele stad doorgeweest maar niks gevonden, alleen kinderbadpakjes (vanaf mt 92) maar geen babymaatjes. Is een seizoensartikel zeggen ze en dus nu niet verkrijgbaar. Is geweest bij zeeman e.d. en bij hema/c&a, babyzaken, sportzaken etc...

    Hmm had ik nou een paar weken geleden dat badpakje maar gekocht haha..nooit gedacht dat t zo moeilijk zou zijn om er een te vinden. Ik ga nu nog ff naar t winkelcentrum hier en dan geef ik t op. Dan koop ik lekker die van Lief :D
     
  11. Carla1980

    Carla1980 VIP lid

    16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
  12. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ja op de esprit site en dan bij ondergoed kijken.

    Ik heb bij een lief winkel zelf een plons badpakje gekocht, maar das een andere dan op de site. Deze heeft een halter strikje aan de bovenkant. We hebben maatje 80 gekocht, zit wel tot boven nu, maar die kan volgend jaar echt nog wel, gewoon ietsje lager.
     
  13. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Ik heb een schattige van Hans Textiel, roze met wit ruitje, glitterstof, kersjes erop en rouches en een strikje.
     
  14. Samama

    Samama Niet meer actief

    V&D! En die Jo zegt heb ik ook gehad, maar vond hem vrij klein vallen, die kleine van mij was daar vrij snel uit, maar die was inderdaad erg leuk.
     
  15. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Op Marktplaats misschien? Ik heb er wel een, maar die bewaar ik voor een eventuele 2e.
     
  16. Esli

    Esli Bekend lid

    23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Allemaal bedankt weer! M'n schoonmoeder is gisteren geslaagd voor een schattig badpakje met pijpjes.

    Bij die esprit site kon ik overigens geen babypakjes vinden, keek ik nou zo scheel dan? Ik zag ze alleen bij de meisjes-afdeling, in grotere maatjes.

    Anyway, probleem is opgelost, we kunnen weer gaan zwemmen :)
     

Deel Deze Pagina