Eerste bezoek ziekenhuis; doorverwijzing gynaecoloog zwanger worden

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door truusjee, 10 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Heb vanmorgen een echo gehad, mn ei is 14.5, nog niet rijp dus, morgen krijg ik opnieuw een echo tijdens t gesprek, dan maar weer kijken of ie rijp is of niet.. we wachten af :)ben wel blij dat ik gebelt heb vandaag :) nu is de kans alleen maar groter dat ik deze poging af mag maken:)
     
  2. Brondy

    Brondy Fanatiek lid

    23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Dan zal hij morgen ook nog niet rijp zijn denk ik, volgens mij groeien ze max 2mm per dag en bij 18-20 mm moet ik pregnyl prikken dus denk niet dat ze daarvoor al insemineren
    Ik heb nu ong 36 uur na pregnyl pas de iui gehad
    Maar hoe dan ook, succes morgen
     
  3. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ah oké dank je,ja ik hoef nog geen hormoon te prikken :) doen nog zonder. We wachten morgen af :)
     
  4. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    @Brondy
    Haha nog even in de auto gelegen. :roflmao::thumup:
    Ik denk dat ik het zelfde had gedaan haha.
    Nou genoeg zaadjes dus ook.
    Ik zeg hup hup zaadjes!:p
    Nu maar duimen.
    Spannend weer hoor.

    @Kimmetjuh90
    Wel fijn dat je ei al een mooie grote heeft berijkt.
    Hopelijk rijpt die nu snel.
    Geen idee hoe snel zo iets gaat.
    Of zie dat @Brondy zegt dat ze max 2mm groeien per dag.
    Weer wat geleerd.
    Veel succes vast voor morgen met het gesprek.
     
    Kimmetjuh90 en Brondy vinden dit leuk.
  5. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dank je wel :) ik hoor t morgen allemaal wel wat de planning verder zal zijn haha :)
     
  6. Brondy

    Brondy Fanatiek lid

    23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Succes vandaag!
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  7. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dank je meis :)
     
  8. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Wat zouden jullie doen.

    Ik ben namelijk in twijfel wat ik moet doen.
    Mijn werk wel op de hoogte stellen of niet vanwege het traject waar wij in gaan.

    Op zich voor alle bezoeken naar het ziekenhuis die ik ga krijgen voor inwendige echo’s en bloedprikken kan ik gewoon doen zonder problemen.
    Dat is zo klaar.

    Maar ik zit meer in over de dag dat de eitjes uit mij gezogen worden als alles goed loopt.
    Die dag moet ik vrij zijn.
    Nou werk ik alleen maar s’nachts maar ja als ik nou middenin mijn nachtdiensten zit is het wel lastig.

    Dan heb ik de hele nacht gewerkt erna moet ik zeker een halfe dag naar ziekenhuis.
    Ik kan erna misschien wel pijn hebben heb pijnstiller injectie dan gekregen.
    En dan moet ik nog slapen en weer werken dat trek ik denk ik niet.

    Meestal werk ik 6 nachten achter elkaar.
    En ben erna altijd 6 dagen ook vrij.
    Ik hoop dat als alles goed loopt dat die behandeling dan rond mijn vrije dagen is.
    Maar ja das niet te voorspellen.

    De rede dat ik mijn werk niet op de hoogte wil stellen is dat ik niet wil dat iedereen het weet.
    Want roddelen zijn ze zeer goed in op mijn werk.
    En als ik in de nacht zit en ineens niet kan komen dan krijg ik meteen vragen. Pfff lastig.
     
  9. Brondy

    Brondy Fanatiek lid

    23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @Nancydierengek
    Je kunt het aankijken, het duurt nog even dan weet je ongeveer wanneer je naar hetziekenhuis moet. En kun je altijd nog aangeven waarom je die dag vrij moet zijn.
    Je baas mag privé dingen niet bespreken met anderen en als ze gaan roddelen tja dat is dan zo. Kun je dan toch niet tegenhouden en als ze het je vragen kun je ze of afwimpelen of eerlijk zijn.
    Blijft een lastige keuze
    Ik heb mijn baas wel ingelicht.
     
  10. Brondy

    Brondy Fanatiek lid

    23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
  11. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik dacht dat ik al een update geplaatst had, maar zie nu van niet.. hier komt ie!

    Ik heb een echo gehad en moest bloed laten prikken, mijn ei was 15 mm vanmorgen en bij 16 mm gaan ze insemineren, dus nog even geduld.. ook in de bloeduitslag kwam naar voren dat de LH waardes nog laag waren, morgen moet ik weer terug voor een echo en dan kijjken ze of t ei al rijp genoeg is, dan zal ik donderdag de inseminatie krijgen.. dat is dus nog even afwachten.. verder zei mn arts dat ook hij het idee had (ook naar mijn mening gevraagd te hebben want het is tenslotte mijn lijf) dat de 2 laatste pogingen te laat zijn geweest.. dus nu is er afgesproken, dat ik met deze huidige poging waar ik nu midden inzit nog 4x (dus hierna nog 3x) een inseminatie krijg, dan is t de bedoeling dat ik als ik ongesteld ben bel, en op CD 9 langskom voor mn eerste echo en bloed prikken.. en zo door tot aan inseminatie.. dus er meer bovenop zitten dan dit gaat t niet worden, ik mag ook stoppen nu met de ovutesten, maar ik maak ze wel op.. zodat ik kan zien wat voor mijn ei nou een positieve uitslag is. En daarbij zin ze ook bijna op dus dat scheelt dan weer haha :p

    Verder heb ik de hele dag al vreselijke koppijn, zelfs nurofen werkt er niet tegen.. desondanks heb ik mn vriend en dochter mee uit eten genomen want mn vriend en ik moesten ons 5 jarig jubileum nog vieren, en gelijk ook vanwege deze toch wel nieuwe start in het traject :) hopen dat t straks in 1x lukt, mn slijmopbouw was ook al goed, van morgen al 2 laags, dus dat gaat de goede kant op :)
     
  12. Brondy

    Brondy Fanatiek lid

    23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Allemaal goed nieuws dus!
    Fijn dat ze je nu wel goed inde gaten gaan houden en dat je dus gewoon nog 4 ‘nieuwe’ pogingen krijgt.
    Hopelijk zijn ze niet nodig ;)
     
  13. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja heb er weer 4 (hoop idd dat de andere 3 niet nodig zijn)
     
  14. Marley020

    Marley020 Actief lid

    17 feb 2018
    356
    286
    63
    Vrouw
    Wij kunnen dat natuurlijk niet voor jou beslissen. Elke situatie is anders en ik kan mij goed voorstellen dat je jezelf deze vraag stelt. Eerlijk gezegd twijfel ik er zelf ook over. Ik heb voor mijzelf bedacht dat het mij iets moet opleveren. Denk aan rust, behoefte om er over te praten, begrip als ik emotioneel reageer en/of begrip als ik onverwachts afwezig ben. Voor mij is alleen dat laatste van toepassing. Omdat er nog zo veel dingen onduidelijk zijn, heb ik besloten om nog niets te zeggen. Uit jouw verhaal te lezen zit jij met hetzelfde. Mijn advies: wacht nog even.

    En dat roddelen: laat ze lekker.
     
  15. Marley020

    Marley020 Actief lid

    17 feb 2018
    356
    286
    63
    Vrouw
    Wat fijn. Wat jij zegt 'meer er bovenop zitten dan dit lukt niet'. Dat geeft vast een goed gevoel. Spannend wanneer ze gaan insemineren. Daarna dat vervelende wachtbankje. Succes met je hoofdpijn. Denk je dat je hoofdpijn te maken heeft met je eisprong/ het proces?
     
  16. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Zowiezo was t spanning, morgen is de inseminatie ingepland heb ook weer bloed moeten prikken.
     
  17. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Iedereen bedankt voor het mee denken over mijn vraag twijfel.
    Ik hou het voor nu verlopig nog ff stil.
    :thumup:

    @Kimmetjuh90
    Die erge hoofdpijn zal wel door alle spanningen komen.
    Maar meid wat een goed nieuws!
    Morgen dus je inseminatie spannend zeg!
    Maar ben blij voor je.
    ;):thumup:
     
  18. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Helaas is t nog niet zeker.. morgen moet ik om 9 uur al in t ziekenhuis zijn, dan krijg ik weer een echo, daarna heel snel bloed laten prikken, en dan wachten op die uitslag en aan de hand daarvan word bepaald of er geinsemineerd gaatbwirden om 11:45 of niet.
    Dus het blijft nog even spannend, wel is t fijn om te weten dat de slijmlaag nog wat dikker is in mn baarmoeder, en mn eitje er nog was vandaag:) Hoop vurig dat ie dr morgen nogsteeds zal zijn :)
     
  19. Brondy

    Brondy Fanatiek lid

    23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
  20. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Thx meis, zal ik nodig hebben haha
     

Deel Deze Pagina