Eerste ronde gelijk raak??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Anouk, 19 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. megamutsje

    megamutsje Bekend lid

    14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    Wordt spannend:)
     
  2. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.688
    2.136
    113
    Helaas negatief. Maar ik denk dat morgen of maandag mn NOD is, als er een cyclus is geweest. Dua hopelijk dan een pos. Test OF ongesteld. Doe voor allebei een dansje als ik t aankan test ik morgen niet haha en maandag weer.
     
  3. xDelicious

    xDelicious Actief lid

    5 jan 2017
    455
    212
    43
    Vrouw
    Vandaag weer getest.

    Joepie! :D:D
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Anouk vindt dit leuk.
  4. Anouk

    Anouk Fanatiek lid

    17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Jaaaaaaaaa. Gefeliciteerd!!!
     
  5. megamutsje

    megamutsje Bekend lid

    14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    Yessssss gefeliciteerd
     
  6. xDelicious

    xDelicious Actief lid

    5 jan 2017
    455
    212
    43
    Vrouw
    Dank jullie wel!!:D:D

    Kan ik mezelf nu echt zwanger noemen? Vind het nog een beetje eng omdat het zo vroeg is:$
     
    Anouk vindt dit leuk.
  7. Anouk

    Anouk Fanatiek lid

    17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Haha weet precies wat je bedoeld! Ik probeer uit te gaan van de testen en gewoon tegen mezelf te zeggen Ja! Ik ben zwanger!
     
  8. xDelicious

    xDelicious Actief lid

    5 jan 2017
    455
    212
    43
    Vrouw
    Hahaha ja is wel beter om positief te denken eigelijk. Ik ben heel benieuwd hoe het verloopt bij ons want we lopen precies gelijk he.
    In welke week ben je van plan om de verloskundige te bellen, weet je dat al?
     
    Anouk vindt dit leuk.
  9. Anouk

    Anouk Fanatiek lid

    17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Ja idd! Toevallig! Vind het wel heel leuk en fijn om zo dingen te kunnen delen.
    Ik ben vorige maand bij de gynaecoloog geweest dus ik denk dat ik haar deze week ga bellen om te zeggen dat ik positief heb getest.
    en als zij zegt dat ik daar onder behandeling kan blijven maak ik gelijk een afspraak en anders ga ik een verloskundige bellen.

    Jij?
     
  10. xDelicious

    xDelicious Actief lid

    5 jan 2017
    455
    212
    43
    Vrouw
    Ja inderdaad, vooral omdat ik het nog geheim hou voor de familie! Wil het ze pas vertellen als er meer zekerheid is over een paar maandjes. Ik heb geen idee eigenlijk haha. Bij mijn zoontje kwam ik er bij 8 weken achter en heb ik meteen gebeld omdat ik niet wist hoe ver ik was. Ik denk dat ik nog 2 weken wacht. Of misschien handig om eerder te bellen door drukte. Geduld is echt een groot probleem voor mij eerlijk gezegd:roflmao::roflmao:
     
    Anouk vindt dit leuk.
  11. Anouk

    Anouk Fanatiek lid

    17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Ik heb vanochtend gebeld en heb 25 augustus de eerste echo.
     
  12. xDelicious

    xDelicious Actief lid

    5 jan 2017
    455
    212
    43
    Vrouw
    Wauwww! Spannend!! Nou ben ik ook heel nieuwsgierig geworden!
     
    Anouk vindt dit leuk.
  13. Anouk

    Anouk Fanatiek lid

    17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Haha ja heel spannend!! Ik snap dat je denkt ik wacht nog even tot ik wat verder ben, maar je kan altijd alvast bellen om een afspraak in te plannen!
    Hopelijk gaat het snel voorbij!!

    Hoe voel jij je?
     
  14. xDelicious

    xDelicious Actief lid

    5 jan 2017
    455
    212
    43
    Vrouw
    Ik heb toch gebeld, thanks voor de tip haha. Mijn eerste echo staat gepland op 18 augustus en 2de op 5 september! Ze zei ook dat je gewoon meteen kan bellen als je weet dat je zwanger bent.

    Ik voel me eigenlijk goed, heb nergens last van. Af en toe beetje buikpijn, verder geen misselijkheid of gevoelige borsten. En jij ??
     
    Anouk vindt dit leuk.
  15. Anouk

    Anouk Fanatiek lid

    17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Oh wat fijn! Jij mag gewoon een week eerder dan ik! L Boehoeee
    Voel me wel goed, was eind vorige week en het weekend erg moe en hoofdpijn en veel buikpijn.

    Nu af en toe met vlagen een krampje en borsten zijn wel gevoelig maar verder nergens last van.

    De tweede echo heb ik nog niet gepland, ze zei dat ze dat dan verder gaan plannen.
     
  16. xDelicious

    xDelicious Actief lid

    5 jan 2017
    455
    212
    43
    Vrouw
    Gelukkig gaat het wel goed met je. Vermoeidheid heb ik 1 dag gehad ook, nu je t zegt. Mijn ogen vielen bijna dicht en het was toen overdag haha.

    Ja 18 aug. is een vroege echo zei ze. Heb dan meer zekerheid gelukkig en jij ook!
    Ik ben wel bang voor de misselijkheid die ik waarschijnlijk ga krijgen. Bij mijn zoontje had ik dit 4 maanden lang :cry: Dit is ook jouw 2de kindje toch?
     
    Anouk vindt dit leuk.
  17. Anouk

    Anouk Fanatiek lid

    17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Oh echt! Hoop dat het nu meevalt! Nee dit is mijn eerste, dus alles is nieuw en spannend Haha
     
  18. xDelicious

    xDelicious Actief lid

    5 jan 2017
    455
    212
    43
    Vrouw
    Inderdaad spannend allemaal! :D Heb je liever een grote buik of een klein buikje?
     
  19. Anouk

    Anouk Fanatiek lid

    17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Dat maak me niet zoveel uit. Ik hoop wel dat ik verder slank blijf en alleen de buik gaat groeien!

    Jij?
     
  20. xDelicious

    xDelicious Actief lid

    5 jan 2017
    455
    212
    43
    Vrouw
    Een klein buikje. Bij een grote buik hou je meestal striemen over en lelijke strepen.
    Toen ik van mijn zoontje zwanger raakte had ik ervoor altijd buikspieroefeningen gedaan dus had wel veel buikspieren. Dat zorgt ervoor dat je een kleine buikje krijgt en ik heb er niks aan overgehouden aan mijn buik. Vind het alleen zo jammer van mijn borsten die erg hangen :(
     

Deel Deze Pagina