Eerste symptomen na de eisprong

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Renieta, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renieta

    Renieta Fanatiek lid

    24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ik heb ook erg last van een drukkend gevoel in me onderbuik en ben erg moe en s'ochtends vroeg wakker.
    Ook zijn mijn tepels met vlagen heel erg gevoelig en pijnlijk.
    We wachten het nog maar een weekje af....
     
  2. Demi1982

    Demi1982 Bekend lid

    2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Jeetje wat zijn jullie al lang bezig!! Mijn duimen maken straks overuren, haha! :)
    Hier in mei met de pil gestopt, eerst 2 maanden flink ontpild en daarna was mijn vriend steeds in het buitenland tijdens mijn vruchtbare periode. Dus dan had ik steeds wel hoop, maar kon eigenlijk niet. Deze keer voor het eerst de hele week rond mijn ei samen geweest en flink van elkaar genoten..! :) Dus ben benieuwd! ;)

    Ik ben naast de mega explosie aan pukkels alleen moe en heb een onbestemd gevoel. Alsof ik watten in mijn hoofd heb en me slapjes voel. Verder dus af en toe ongi achtige krampjes en gisteren voor het eerst veel witverlies. geen last van mn borsten of echt misselijk. Nu wel beetje flauw, maar ja.. dat kan ik me ook heel makkelijk verbeelden natuurlijk.... ;)
     
  3. Lauw

    Lauw Fanatiek lid

    8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ einad: spannend... kun je nog inhouden om niet te testen!!??... of anders gevraagd: wanneer ga je testen?? want als het ingenesteld is kun je waarschijnlijk na 14 dagen na eisprong toch wel positief testen...

    @Demi: tja.. dat je mannetje in het buitenland is tijdens je vruchtbare periode is natuurlijk niet handig.. maar je kunt er niets aan doen... hoop toch dat je deze ronde positief test..

    @Reinita: pff ja.. jullie zijn al helemaal lang bezig... ik hoop dat het snel raak is...

    @Snippie: succes met inpakken..

    @All: we gaan gewoon met zijn alle naar Juli 2010 mama's... gezellig... (droom, droom)
     
  4. Demi1982

    Demi1982 Bekend lid

    2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Hahaha, fijn dat je zo postief bent lauw!!
    Schrok net wel weer, want iets waar ik dus (hoe kan t na maanden van alles lezen.. ) niet bij heb stil gestaan is dat mijn vriend gedurende mijn vruchtbare periode en ons veelvuldig klussen ;) aan de antibiotica zat.... Hoop maar dat, dat geen gevolgen heeft.. :(
     
  5. weegschaaltje

    weegschaaltje Fanatiek lid

    25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    hoi

    ben al even aan het mee lezen:)
    en moet ook zaterdag testen..

    heb symptomen maar wil mezelf niet gek maken want dan duren de dagen langer en 9 op de 10 vind ik nog wel symptomen bij;)

    deze zijn na de eisprong

    witte vloed
    pijn in de liezen meer linkerkant ,
    ongie pijnen onderaan buik
    trekkingen navel
    rommelige darmen
    hooftpijn
    raar dromen
    hooft dat warm aanvoeld maar geen koortst;)gewoon gevoel ervan hebben
    slapende voeten:(
    oja heb 3 dagen na eisprong bruinverlies gekregen

    zo of dit nu op een zwangerschap wijst zal ik volgende week weten:p


    succes allen;)
     
  6. Demi1982

    Demi1982 Bekend lid

    2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Hahaha, ja ja.. ons zelf gek maken is een talent wat we hier allemaal bezitten geloof ik! :D
    iig ook heel veel succes!!
     
  7. weegschaaltje

    weegschaaltje Fanatiek lid

    25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

    hey:)

    en dan tegen ons zelf zeggen van maak me niet gek
    maar elke dag hopen op geen nods en op exstra tekens en info zoeken bij google:D
    anderzijds is ook wel leuk zo leer je je lichaam kennen en soms geeft je exstra happy gevoel :)
    maar hopelijk worden wij volgende week van die onzekerheid verlost;)


    liefst
     
  8. Demi1982

    Demi1982 Bekend lid

    2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Hahaha, ja idd! ene moment denk ik: nu kappen, hele week niet meer aan denken en wat anders gaan doen.. Volgende moment ben ik weer aan het googlen of hier aan het lezen.. :D:D
    Mooie is wel dat ik deze week 6 dagen druk ben met werk.. Dus ik heb vanaf morgen tm zaterdag hopelijk wat afleiding.. Anderzijds, mijn vriend is weer in het buitenland.. doordat ik hem mis, maakt dat weer dat de tijd voorbij kruipt... zucht..!! ;) Ach.. Hier lekker zeuren en stoom afblazen is iig fijn, toch?!

    liefs
     
  9. @ Lauw, ik denk als ik nog niet ongesteld ben (hoop zo van niet) dat ik woensdag ga testen als ik het zo lang kan volhouden.

    Ik heb altijd zo iets stoms dat als ik mijn bed verschoon ik opeens ongesteld word vlak daarna nu wil ik mijn bed niet verschonen :S stom bijgeloof he

    Ik duim voor iedereen en worden we gezellig juli 2010 mama's!
     
  10. Susan27

    Susan27 VIP lid

    14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Van antibiotica kunnen de zaadjes van een man onvruchtbaar raken.
    Nieuwe zaadjes duren 3 maanden.
    Hoop voor je dat het niet voor jullie geldt en dat je 3 maand moet wachten op vruchtbaar zaad.
    Anders even de HA vragen
     
  11. Susan27

    Susan27 VIP lid

    14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ik heb gister mijn ei gehad en kom op 18 juni uit dus volgens mij worden het juni mama's hoor.
    oktober + 9 maand = juni volgens mij en de calculator hier op zp
     
  12. Demi1982

    Demi1982 Bekend lid

    2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Ik was er al bang voor... :( Nou ja, ik wacht deze week maar gewoon af.. Anders daarna idd even navragen bij de arts..
    Thanks voor je reactie iig!
     
  13. Susan27

    Susan27 VIP lid

    14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Weet niet na hoelang antibiotica gebruik de zaadjes ontvruchtbaar worden maar je kunt het altijd even vragen natuurlijk
     
  14. Renieta

    Renieta Fanatiek lid

    24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Jemig wat een spannende tijd he :D
    En wie worden we allemaal mama's 2010.

    Mijn vriend is int.chauffeur en dus altijd hele week weg. Dus dat is erg moeilijk, gelukkig "plannen" we het zo dat de eisprong ongeveer het weekend/maandag is, en dan maar hopen dat het raak ik :D
    Maar lastig is het wel.
    Ik heb trouwens ook een babysite, waar me hele verhaal/geschiedenis in dagboek staat.

    www.liefbabietje.babysite.nl

    Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
     
  15. Susan27

    Susan27 VIP lid

    14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hoe kun je nou plannen wanneer je eisprong is??
    Dit beslist je lichaam volgens mij toch echt zelf hoor.....
     
  16. Renieta

    Renieta Fanatiek lid

    24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Susan27: Ik moet steeds weer 10 dagen provera slikken om een menstruatie op te wekken, dan word ik na 3-5 dagen ongesteld en daarna slik ik weer clomid en op dag 10 van me cyclus moet ik steeds om de dag naar het ziekenhuis voor een inwendige echo voor controle hoe het eitje groeit, heb momenteel een cyclus van 26-28 dagen.
    Dus een beetje plannen kan k het wel;)
     
  17. Susan27

    Susan27 VIP lid

    14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Oke dat wist ik niet sorry.
    Dan kun je idd wel een beetje zelf plannen wanneer je ei komt

    Zo zie je maar weer niet te snel oordelen je weet nooit wat de ander "heeft"
     
  18. Renieta

    Renieta Fanatiek lid

    24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Susan: Geeft helemaal niks :D, is ook niet alles hoor om te weten wanneer alles precies moet gebeuren. Had toch liever zonder ziekenhuis zwanger willen worden..
    Nog 1 weekje wachten.. pfff ben het zat haha
     
  19. Susan27

    Susan27 VIP lid

    14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ja dat lijkt mij ook niet fijn als een ander voor je beslist dat je moet klussen.
    Hoop dat ik dit jaar nog zwanger raak anders gaan wij ook richting HA
     
  20. Seth

    Seth Niet meer actief

    Denk dat je iets niet goed gedaan hebt....

    (nichtje van mij is nu 6 weken zwanger... en ook 18 juni uitgekend volgens de echo... :D)

    denk 18 juli in jouw geval...
     

Deel Deze Pagina