Eerste symptomen na de eisprong

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Renieta, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. weegschaaltje

    weegschaaltje Fanatiek lid

    25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

    heykes


    niet hoop op geven
    probeer zaterdag of zondag nog een testje te doen he
    sommige tester zijn erg gevoelig en andere niet
    en wat je vaak hoord is dat mensen pas na 1 week na nods positief tetsen dus alles kan nog he meid


    liefst
     
  2. Demi1982

    Demi1982 Bekend lid

    2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Snippie heel veel succes vandaag!! Laat even weten hoe t gegaan is he?!
    Wat mij betreft is t denk ik game over.. :( Vanochtend mn temp eens genomen, 36.6.. Niets verhoogd dus.. Werd vanochtend weer hoopvol wakker, t eerste wat ik elke ochtend doe is aan mn borsten voelen of ze al pijn doen en in de spiegel kijken of ze er anders uitzien :), hihihi!! Maar niks! Ook geen buikpijn meer, niet misselijk.. noppes nada.. Daarnaast heb ik t gevoel dat ik ong ga worden.. Ik voel dat altijd, beetje gek, aan een soort geirriteerdheid beneden zeg maar.. en dat voel ik nu ook.. Zou te vroeg zijn terwijl ik normaal heel regelmatige cyclus heb, dus dat zou wellicht ook dat ong gevoel in mn buik wat ik vanaf zaterdag af en toe heb kunnen verklaren....
    Dus nou ja, officieel nog eventjes afwachten maar ik heb er weinig vertrouwen meer in. Andere meiden heeeel veel succes!

    Groetjes
     
  3. Demi1982

    Demi1982 Bekend lid

    2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Oh ja.. en... Mn pukkels die ik vanaf een paar dagen na de eisprong enorm had, beginnen af te nemen.. Bestaande vedrogen , komen geen nieuwe meer bij... Heeeel typisch! Zeker omdat ik sinds ik gestopt ben met de pil steeds naar mn ong toe pukkels krijg.. die dan even aanhouden en ongeveer vanaf mn eisprong tot paar dagen voor NOD wegblijven.. Nu is t dus pcies andersom!??

    Zucht... Ik zal stoppen met zeuren!! hahahaha!
     
  4. Hitchke

    Hitchke Fanatiek lid

    3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    bij mij hier juist vant zelfde, mijn temp is vanmorgen van 36.6 naar 36.5 gegaan maar zit nog niet aan mijn NOD, maar hierdoor weet ik al dat het niet raak is !
     
  5. snippie23

    snippie23 VIP lid

    14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Dames heb heeeeeeeeel licht postitief getest bijna niet te zien!we wachten rustig af!ben te druk met verhuizen om me druk te maken!mijn temp nog steeds hoog2
    37.28!

    Ben nu weer druk vandaag!
    Knuf
     
  6. Demi1982

    Demi1982 Bekend lid

    2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Snippie gefeliciteerd!!!!!!!! Licht positief is gewoon zwanger!
    Geniet ervan en succes met verhuizen!
    @ Hitchke, zou 1 graad temperatuur verschil echt gelijk zeggen dat je niet zwanger bent?? Ik moet eerlijk zeggen, temperatuur normaal nooit.. maar vond 36.6 nou niet bepaald hoog... t zal ook wel met je 'normale' lichaamstemperatuur te maken hebben natuurlijk. Bij mij is t meer dat ik verder ook helemaal geen symptonen meer lijk te hebben waardoor 1+1 nog altijd 2 is.. Blijf wel last houden van rommelende darmen, af en toe ongi krampjes en trekkerig gevoel.. Dus ben blij als ik die nod gehad heb en ong ben geworden.. nu blijft er toch nog 1% hoop wat zegt: je weet t maar nooit..
     
  7. Laraxx

    Laraxx Fanatiek lid

    16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    AAAAAAAAAAAAh super!!!!! :D:D:D streep is streep toch!!
    over paar dagen weer testen meid!!! zou super zijn na dat lange wachten voor je.....

    @ demi, meis ik duim voor je dat je niet ongi wordt..:( ik had ook n daling (maar dan wel savonds, sochtends was ie weer hoog)
    hopelijk schiet jou temp ook weer de lucht in!! duimduimduim!
    Wat is je nod dag eigenlijk?

    @weegschaal + all, ja ik hoop dat dat dipje nix te betekenen had.. t was ook savonds..
    Vanmorgen nog steeds hoog! en nog niet ongi!
    vanacht werd ik in het zweet wakker:(
    en heb hele rare bultjes/uitslag in mn nek en achter mn oren..?
    Ook steeds ongi gevoel (gister heel erg) maar er komt niets...

    Heb al wel n test maar weet nog niet wann ik ga testen..
    wil zeker weten dat die ongi toch niet doorkomt!

    Succes allemaal!!!
     
  8. Laraxx

    Laraxx Fanatiek lid

    16 jun 2009
    2.218
    419
    83
     
  9. Renieta

    Renieta Fanatiek lid

    24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ik heb nu ook steeds een temp van 36.8, elke ochtend weer, normaal zit ik toch wel rond de 36.2/36.4
    Dus het is afwachten, wel ben ik enorm moe.. gisteravond ook al om half tien me bed ingedoken, terwijl ik normaal pas na 23 uur me bed in ga of ga slapen, ben echt een avondmens.
    Me buik zeurt nog steeds en ben al gauw vol..
    Vriendin zegt dat het goede tekenen zijn, maar na 3 miskramen, ben je toch wel wat huiverig en voorzichtig denk ik...
     
  10. Laraxx

    Laraxx Fanatiek lid

    16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    bij mij schommelt ie vaak met 0.2 graden...
    of heb jij dat nooit?
     
  11. Demi1982

    Demi1982 Bekend lid

    2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Ja, ik weet dat ik vroeger ook altijd temp had van rond de 36.2.. Maar heb nu nooit meer gemeten, behalve als ik niet lekker was en dan had ik vaak 37.5 ofzo, verhoging vanwege ziek zijn natuurlijk.
    Dus heb echt geen idee!! had vanochtend wel ineens weer behoorlijk wat witverlies toen ik naar de wc ging.. Heb af en toe hoofdpijn, en voel mn buik soms.. maar niet heel duidelijk. Ik denk ook dat je, je heel veel kan gaan inbeelden. Heb afgelopen nacht ook waardeloos geslapen, steeds heel erg dromen, werd om t half uur wakker. Maar ja, is logisch als dingen je nu zo bezig houden!!
    Merken jullie verder iets aan je buik qua hardheid ofzo? Als ik ong wordt is hij altijd keihard, nu iig (nog) niet.. maar je zou denken als je zwanger bent dat je ook een keiharde buik hebt??

    Jullie ook allemaal vrij lage temperaturen dus.. Spannenddd!

    Liefs
     
  12. Renieta

    Renieta Fanatiek lid

    24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ik voel me onderbuik steeds, niet dat het zeer doet, maar zeurt wat. soms steekjes, ongipijntjes en volgevoel, alsof je blaas vol zit..
    had ik de vorige 2 zwangersch. ook.. maar ja.
    Ik denk dat je opzich je van alles kunt inbeelden, maar die vermoeidheid die ik heb, is er niet zomaar naar mijn idee.
    Normaal eet k ook zo 1,5-2 borden warm eten.. maar nu red ik 1 bord net.. en heb ook gevoel dat maagzuur me omhoog komt en dat had ik ook de vorige keren.
    Maar ja het enige wat me duidelijkheid kan geven is een positieve test!!!!

     
  13. Hitchke

    Hitchke Fanatiek lid

    3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    awel, Ik dacht ook van vanalles last te hebben tot voor twee dagen maar bij mij zijn alle symptomen ook weer verdwenen met de noorderzon, als jullie mijn temp willen zien klik dan even op mijn kaartje.... zien jullie ook mijn lage temp...
     
  14. Demi1982

    Demi1982 Bekend lid

    2 mrt 2008
    812
    0
    0
    @ Renieta Klinkt toch wel heel veelbelovend bij jou hoor!!!!
    Maar ja, idd.. Snap dat je pas echt juicht wanneer je een positieve test in handen hebt. Wanneer ga jij voor t eerst testen eigenlijk? Aangezien je normaal gesproken pas laat pos test?? Ik zit te twijfelen.. zondag of voor de zekerheid wachten tot maandag.. Heb zondag mn NOD, en soms 1 of 2 dagen ervoor al wat bruin verlies... Dus t komt steeds dichterbij voor mij!! Miss begin ik vr wel met bruinverlies...
     
  15. Renieta

    Renieta Fanatiek lid

    24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ja ik twijfel ook heel erg.. weet het eigenlijk niet.
    Ik heb dus 20 okt de laatste echo gehad en toen waren er restverschijnselen te zien van een eitje en eisprong. De gyn. zag een wit spoortje bij me baarmoederslijmvlies en dat duidde toch op een eisprong volgens hem.
    Dus ik weet niet of ik bijv zondag me NOD heb of dinsdag.. heb bij me banner dinsdag maar aangehouden..
    Maar hou me temp wel steeds in de gaten en die blijft dus 36.8.. zodra die naar beneden gaat weet ik genoeg.
    Mocht ik dinsdag niet ongesteld zijn geworden, misschien dat ik dan die dinsdag/woensdag een test doe...
    Bij mij zag je de vorige keren ook pas iets positief op me NOD, wanneer ik de test s'avonds wilde weggooien dan zag ik een vaag streepje, dus dat is gewoon afwachten.

     
  16. Laraxx

    Laraxx Fanatiek lid

    16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Renieta wat rot dat je al 3 miskramen hebt gehad:(
    weet je waardoor dat is gekomen? (misschien domme vraag) ik weet ook niet of ze dat onderzoeken..

    ik had gister zo'n last van mn buik, echt het gevoel dat ik ongi ging worden... Tis normaal altijd zo dat ik pijn heb en gelijk ongi word of pas als er bloed is, pijn heb...
    Nu is de pijn over ;) wel af en toe steekjes in mn zij en onderrug!

    Ben ook heel erg aant dromen de laatste nachten.. en wel snel moe savonds.. (maarja dan weet ik niet of ik het me verbeeld)

    zucht...
     
  17. Renieta

    Renieta Fanatiek lid

    24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ze hebben na de 3e miskraam in juli dit jaar allerlei bloedonderzoek gedaan, een chromosomenonderzoek.. daar is niks uitgekomen.
    Dus de miskramen zijn domme pech en onverklaarbaar.
    Pff mocht k nu wel zwanger wezen dan ben ik aan de ene kant heel erg blij natuurlijk, maar aan de andere kant erg bang dat het weer misgaat. Mag nu wel met 5-6 weken zwangerschap langskomen voor een echo/controle van de gyn. Dat scheelt dan al een beetje.

     
  18. Laraxx

    Laraxx Fanatiek lid

    16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    ja kan me voorstellen dat je dan een erg dubbel gevoel hebt..
    wel fijn idd dat je al snel mag langskomen voor een echo, zit je niet zolang in onzekerheid!
    Duim voor je dat het deze keer goed gaat!!
     
  19. Renieta

    Renieta Fanatiek lid

    24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Dank je wel. Ja is al wel een fijn gevoel, heb nog al eens mot met die stomme assistentes aan de telefoon gehad.
    Bij de 1e miskraam belde ik naar de assistente, dus ik vertel dat ik een miskraam heb gehad en me niet goed voel.
    Weet je wat die muts zegt?

    "nou mevr, ik zie niet dat u zwangerschap hier is bevestigd"
    Grrrrr alsof ik een beetje uit me nek ga lullen, kon haar wel wat doen.

     
  20. Laraxx

    Laraxx Fanatiek lid

    16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    :$:x idd alsof je zoeits verzint, tis al erg genoeg! :(

    zou willen dat het al morgen was.. ;) en ik nog niet ongi ben haha..
    (over overmorgen :p)
     

Deel Deze Pagina