heftige steek/pijn in onderbuik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door joyce26, 17 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoi meiden,
    ik kreeg ongeveer een uur terug een fikse steek onderin me buik zo erg dat ik gewoon echt krom liep ervan en het gevoel bleef even aanhouden ben eerst even op bed gaan liggen in de hoop dat het zakte dit deed het ook tot ik opstond toen begon het weer toen maar in een warm bad gegaan nu is het zo goed als weg zeurt het alleen nog een beetje zijn er meer meiden die dit gehad hebben en wat kan het zijn??
    groetjes joyce
     
  2. helia

    helia Actief lid

    4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Hoi ik heb dat ook gehad ....toen vertelde mijn zus dat zij het bij haar zwangerschappen altijd had rond de tijd dat ze eigenlijk haar menstruatie had moeten hebben.
    Dus misschien is dat bij jou/ons ook het geval.
    :D zou dat kunnen?
     
  3. fontana

    fontana Fanatiek lid

    1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    ik heb het bij mijn vorige zwangerschap gehad en toen zei de dokter dat t een buikgriep was. Tenminste iets met mijn darmen die daar ook in de buik ronddwalen tjdens een zwangerschap. Ik kon ook helemaal niets en het trok wel weer weg, heb het toen een paar keer achter elkaar gehad en toen ging het weer beter.
     
  4. Alita

    Alita Niet meer actief

    banden? Heb je een rare beweging gemaakt van te voren?
     
  5. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    euhm nou me menstruatie kan het niet zijn hahaha en een rare beweging dat zou wel kunnen ik zat op de bank en die steek kwam toen ik opstond was best wel heftig en liep ook echt krom door de pijn die ik voelde toen ik eenmaal op bed lag trok het weg toen ik weer opstond kwam het weer terug twas echt rond de schaamstreek zeg maar helemaal onderin me buik en nadat ik in bad ben geweest ging het wel weer ook het zeurderige gevoel is nu helemaal weg word er behoorlijk onzeker van en misschien toch slim om morgen de vk even te bellen om aan haar na te vragen wat het geweest kan zijn?
     
  6. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    ben ik weer moest net grote boodschap doen op de wc en terwijl dat ik wat kracht zet kwam er weer zo n steek en nu ook wat lichtroze verlies ben echt zo onzeker is dit een teken dat het mis gaat??
     
  7. Alita

    Alita Niet meer actief

    pff jeetje meid..ik denk dat die steek van het opstaan was, en je nu een lichte bloeding hebt van het duwen zeg maar....
    Het is normaal je banden worden opgerekt nu, bij mijn eerste zwschap had ik hier ook meer last van nu gaat het nog wel...

    Ook is het lichte bloeden denk ik van de grote boodschap doen, maak je niet te druk.. zolang je geen krampen hebt en rood bloedverlies is het goed meid.
    Vraag het maar gewoon na aan je vk maar het is vrij normaal die bandenpijn...
     
  8. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo meiden,
    nou de buikpijn houd aan heb net de vk gebeld en die ging even overleggen en belt me dan terug pfffff heb ook zo nu en dan nog licht roze verlies niet veel alleen met afvegen maar maak me dr best wel druk om nog even wachten tot ze terug belt
    groetjes
     
  9. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    ben ik weer de vk heeft net terug gebeld en kwart voor 2 krijg ik een echo hopenlijk weet ik dan meer
    groetjes
     
  10. Hitchke

    Hitchke Fanatiek lid

    3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    goh spannend hoor joyce.. ben benieuwd, hoop voor je dat het goednieuws is en dat het hier gewoon over het rekken van je baarmoeder gaat.
     
  11. Alita

    Alita Niet meer actief

    succes meid!!:)
     
  12. Alita

    Alita Niet meer actief

    maar veel kunnen ze nog niet zien dus niet teleurgestelt zijn als je geen baby ziet he meid...
     
  13. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    Wat een onzekerheid voor je.
    Misschien is het de innesteling ook omdat je roze verlies hebt? net als wat cindy zegt het kan zijn dat je niks ziet he en dat wil nog niks betekenen. Sterkte vanmiddag en hoop van harte dat het meevalt
     
  14. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    dank je wel meiden ik ben toch ook maar even met urine langs de huisarts geweest op aanraden van de vk en wat blijkt ik heb een fikse blaasontsteking daar kan dus die buikpijn van komen heb nu amoxiciline gehad die kuur moet ik afmaken en dan weer me urine na laten kijken dat was stap 1 stap 2 is de echo vanmiddag ik weet dat ik waarschijnlijk nog niks zal zien maar als ik maar te horen krijg dat het op de goeie plek zit ben ik al een stuk geruster denk ik
    heel erg bedankt alvast voor jullie steun zodra ik terug ben van de echo vanmiddag laat ik horen hoe of wat nogmaals heel erg bedankt super lief van jullie :D
     
  15. tukker

    tukker Fanatiek lid

    1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    hallo joyce,

    nog even en je weet al iets meer, ik wens je heel veel succes!

    pff ik ben al 9 weken en nog onzeker hoor:D zwanger zijn is leuke maar ook een beetjes moelijk af en toe... en dat zal de komende tijd ook nog wel zo blijven voor ons denk ik.

    ik duim voor je...
     
  16. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    #16 joyce26, 18 jan 2010
    Laatst bewerkt: 18 jan 2010
    hoi meiden,
    ik ben weer terug maar niks wijzer geworden eerst zei de vk het zit iedergeval in je baarmoeder toen ze nog wat anders zag zitten wat ze dus niet vertrouwde en werd de gyn erbij gehaald vervolgens laat zij zien wat zij dacht dat het vruchtzakje was waarop de gyn zei nee dat is dr baarmoeder niet
    en dat andere wat ze dagen dat zou me baarmoeder moeten zijn volgens de gyn dus daar zit iets van 3 cm wat er niet zou mogen zitten ik moest gelijk bloed laten prikken als me hcg 2000 of hoger is dan was het niet goed en zou het buitenbaarmoederlijk kunnen zijn de uitslag is vandaag nog bekend en ik zou dan gelijk gebeld worden en dan zou ik verder horen hoe of wat ik moet zo wie zo over 2 dagen weer laten prikken pffff nou weet ik nog weinig tot niks de gyn vroeg nog wel of ik posi testen had en ik ja tig en ze zijn allemaal duidenlijker geworden
    voor nu zit ik er even doorheen en weet ik niet wat ik denken moet kreeg verder ook geen uitleg het was je mag je aankleden en je moet bloed laten prikken en als de uitslag bekend is word je gelijk gebeld en hoor je verder hoe of wat euhhh ok en dat was het naja afwachten maar tot me foon gaat.......
     
  17. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    net gebeld door de vk en me hcg waarde was onder de 2000 en kwam precies overeen met de weken dat ik nu ben :D
    de vk vertelde ook nog dat de gyn dacht dat het een bbz was en als me hcg dus boven de 2000 zou zijn geweest was het niet goed maar godzijdank is dat niet het geval wat dat andere was op de echo was waarschijnlijk een vleesboom of een cyste maar daar hoefde ik me niet druk over te maken zei ze ik heb nog gevraagd of ik zo een buikpijn kon hebben van de blaasontsteking en de vk zei dat dat idd kon dus netjes me kuurtje afmaken dan komt het goed nou woensdag nog een keer prikken en hopen dat het dan netjes is gestegen voor nu ben ik iedergeval heel erg gelukkig en zit ik te huilen dat het goed zit voor nu dan iedergeval :D
    groetjes van mij en ontzettend bedankt voor jullie steun allemaal
     
  18. helia

    helia Actief lid

    4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    hey Joyce wat een goed nieuws :D een voorichtig gefeliciteerd is wel op zijn plaats dus, GEFELICITEERD.

    Ik ga voor je duimen dat het niet alleen voor nu maar ook voor de komende maanden goed zit.
    Liefs
    Helia
     
  19. rianne19

    rianne19 Fanatiek lid

    15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Gelukkig maar Joyce! pfew!
     
  20. Alita

    Alita Niet meer actief

    aaah joyce gelukkig meid.....nu rustig aan doen en genieten meid!!!
     

Deel Deze Pagina