Eerste symptomen van je zwangerschap

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mamamd, 5 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ben benieuwd wat het betekend bij mij zal wel niks zijn.
    Had tijdens het koken enorm het idee dat ik elk moment mijn menstruatie kon krijgen moe, beetje lage rugpijn en menstruatie gevoel.
    Enige wat ik niet herken is dat al het avondeten me tegenstaat....overdag gaat prima maar avondeten pffff omdat het moet hoor.
    Alle klachten komen en gaan dan weer wel en dan opeens weer helemaal niets. Zullen zien
     
  2. katee

    katee Actief lid

    25 aug 2014
    102
    4
    18
    Noord Holland
    Hier ook pril, heb lichte verhoging, snel buiten adem, en vlagen van misselijkheid. Ook voel ik het een soort van 'werken' in Mn baarmoeder, niet echt kramp of buikpijn, maar ik voel hem wel zeg maar.
     
  3. megamutsje

    megamutsje Bekend lid

    14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    Ik ben ook nog pril zwanger.
    Mijn symptomen zijn nu:

    Af en toe maagzuur.
    Erg moe.
    Gevoelige borsten.
    Rommelende buik.
    Steekjes in mijn liezen.
     
  4. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ik voel juist weinig in me buik alleen soms ineens een trekkerig gevoel of je verkeerde beweging maakt
     
  5. Nutella

    Nutella Actief lid

    13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Voor nod had ik licht gevoelige borsten, bmkramp na het plassen en mijn schaamlippen werden iets donkerder. Nu 4w4d en snel buiten adem, heel snel warm, af en toe beetje misselijk, steeds honger en erg moe later in de middag.
     
  6. LibelleClaire

    5 jul 2017
    79
    104
    33
    Vrouw
    Ik ben nu 5w1d en ben sinds een dag of 5 zo misselijk! Niet overgeven, dat nog niet... En ik heb een onstilbare honger. Die combinatie is zo tegenstrijdig! Ik eet me helemaal klem, want als ik een half uur niet eet dan word ik weer misselijk.
    Tip tegen misselijkheid: rijstwafels met kaas. Lekker zout en vet, maar toch licht. Doet wonderen bij mij! En ik eet vaak als lekker tussendoortje of na het avondeten: Biogarde yoghurt met granola.
    Appels eet ik al heel mijn leven minstens 2x per dag, maar sinds mijn zwangerschap word ik al misselijk als ik aan een appel denk. Hahaha raar hoor.
     
  7. megamutsje

    megamutsje Bekend lid

    14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    wij zijn even ver wat leuk
     
  8. LibelleClaire

    5 jul 2017
    79
    104
    33
    Vrouw
    Ha, das leuk! Wanneer is je eerste echo?
     
  9. megamutsje

    megamutsje Bekend lid

    14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    3 augustus. 8+1
     
  10. pukkiepower

    9 jul 2017
    75
    23
    8
    Vrouw
    Ik weet vanaf afgelopen maandag dat ik ook zwanger ben, aan de hand van mijn laatste menstruatie zou ik nu 4 +2 dagen zwanger zijn.

    Ik heb telkens rommel in mijn buik en krampen zeker wanneer ik te veel doen, te veel loop of me druk maak.

    Ik had al een afspraak voor een uitstrijkje staan voor 18 juli bij de gyn maar dat word dus een echo in plaats van een uitstrijkje,
    Vandaag de verloskundige gebeld 24 juli de intake plus een echo dan ben ik 6 weken zwanger, aan de hand van mijn laatste menstruatie te minste.

    Zijn een mensen die ook al zo vroeg is een echo hebben gehad? Kon je toen wel wat zien?
    En is de buikpijn normaal?
     
  11. megamutsje

    megamutsje Bekend lid

    14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw

    De buikpijn lijkt me normaal. Er is een hoop aan het veranderen daarbinnen.
    Zolang je geen bloed verliest of erge krampen denk ik dat er niks ergs is.
     
  12. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ik had keer een echo met 6+3 en ja klein iets met knipperd lichtje ( hartje )..
    Deze keer weer met die termijn

    Zelf aangevraagd, wil gewoon op tijd weten of ik wat meer.mag genieten of niet, angst blijft na 1 ma
     
  13. mientjuh2

    mientjuh2 Actief lid

    19 dec 2010
    282
    44
    28
    NULL
    Overal en nergens
    Hier ook heel erg pril maar tot ik ging testen eigenlijk niets gemerkt. Want ging testen omdat ik realiseerde dat ik over tijd was.

    Nu ik het weet merk ik vooral,
    Zeurderig gevoel in onderbuik.
    Humeurig en moe
    Af en toe steken in borsten.
     
  14. Dreamer29

    Dreamer29 Fanatiek lid

    25 feb 2015
    2.546
    965
    113
    Moooeeeeee... Zo moe!! En misselijk de hele dag door... Ik moet echt blijven eten gedurende de dag, hoewel dat heel tegenstrijdig voelt als je misselijk bent....
    Oh, en ik vind chocola niet meer lekker ;)
     
  15. Lientje13

    Lientje13 Actief lid

    13 jul 2017
    103
    43
    28
    Vrouw
    Socialworker
    Zeeland
    Hoi allemaal!
    Ik ben vandaag 5 weekjes zwanger, mijn eerste kindje.
    Nooit gedacht dat je zoveel last kon hebben van zwangerschapssymptomen :eek:

    Vorig weekend ging het nog prima wel een beetje buikpijn (leek op menstruatie krampen). Aangezien ik overtijd was een testje gedaan, licht streepje.. nog een testje weer licht streepje. Maandag gaf de clear blue 1-2 aan:D..... en maandag werden de krampen steeds erger ook doortrekkend naar de rug. Soms word ik er gewoon akelig van, een warme kruik helpt wel wat gelukkig. Misselijk ook niet te zuinig... dan zeggen ze ochtendmisselijkheid maak er maar de hele dag door misselijkheid van.

    De krampen ben ik niet helemaal gerust op... hebben jullie dit ook?
    Het zal natuurlijk wel verschillen per persoon hoe gevoelig de baarmoeder is..
     
  16. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Nee wel veel last van me rug en vooral bij de eerste toen.

    Maar tijdens me menstruatie ook.meer last van me rug dan buik dus denk dat het al daarmee te maken heeft waar je zoiezo al last van heb tijdens normale cyclus.

    Wel de dag van nod buikkrampen gehad maar verder niet meer alleen af en toe een steek in me buik
     

Deel Deze Pagina