Zwangerschapssymptomen en tóch ongesteld?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door amy1981, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amy1981

    amy1981 Fanatiek lid

    16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hoihoi, ik ben nieuw hier op het forum :) . Ik hoop hier meer duidelijkheid te krijgen. Ik slik al heel wat jaartjes de pil. 2 weken geleden kreeg ik wat 'pijntjes' onderin mijn buik, daarna af en toe bij het schaambeen en in de lies. Een paar dagen later gingen mijn borsten heel erg zeer doen (aan zij- en onderkant). Ik kreeg er per dag tal van klachtjes bij die allemaal leken op zwangerschapssymptomen; moe zijn maar 's nacht niet kunnen slapen, bloedend tandvlees, rommelige buik, pijn onderin de rug, bij vlagen misselijk, vaker naar wc, veel afschijding (wit), koud, ongi gevoel etcetc. Vrijdag had ik een hele opgezette buik. Ik heb ongeveer 3,5 week geleden dunnere ontlasting gehad. Afgelopen woensdag nam ik de laatste pil. Gisterochtend negatief getest (CB). Vandaag 'ongesteld' geworden, maar normaal ben ik het altijd veel heviger dan nu. Al die zwangerschapssymptomen komen niet uit de lucht vallen lijkt mij. Ik wil dolgraag kinderen, maar het was niet zo dat ik heel erg mee bezig was (zoals ik al zei slikte ik nog de pil) Ik dacht: misschien is mijn lichaam na zoveel pil-jaren eraan aan gewend om 3 weken te slikken en dan een stopweek te hebben. Zou ik toch zwanger kunnen zijn? Als het zo zou zijn, zou het natuurlijk heel erg welkom zijn :)
     
  2. Niet meer actief

    Hallo,

    Volgens mij kan het heel goed dat je gewoon ongesteld bent als je zwanger wordt terwijl je aan de pil bent.
    Echter zou de test dan wel positief moeten zijn.
    Misschien over een aantal dagen nog een keer testen, of over een weekje..
    Ik hoop voor je dat de test dan alsnog positief is.

    Groetjes
     
  3. 4xmamma

    4xmamma Bekend lid

    24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Als je zo graag een kind wil waarom stop je niet gewoon met de pil?
    Dan heb je toch meer kans dat je zwanger word, toch?
     
  4. amy1981

    amy1981 Fanatiek lid

    16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Dat is natuurlijk ook zo :) zoals ik al zei waren we er nog niet erg mee bezig. Maar dit heeft wel heel wat in mij/ons los gemaakt, dus wie weet...
     

Deel Deze Pagina