Eiceldonatie

Discussie in 'Donorschap' gestart door cd28, 2 sep 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Mijn donor heeft vandaag de uitslag van de genetische onderzoeken te horen gekregen. Deze waren goed! Nu dus contact opnemen met Gent om onze poging in te gaan plannen, waarschijnlijk begin september... :thumup:
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  2. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Yesss! Het gaat dan toch eindelijk echt gebeuren!
    Dat moet een fijn vooruitzicht zijn als je straks lekker op vakantie bent!
     
  3. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Meiden, excuses!! Schandalig verwaarloost, maar niet uit het hart hoor! @Jolandadjk wat top dat alles goed is qua genetische testen!!
    @Equivoque ik heb helemaal bijgelezen hoor, eerst likete ik je berg bevruchtigingen en las vlak erna de tegenvaller... maar uiteindelijk weer een meevaller, wat een rollercoaster! Nu broeden, broeden, broeden jij! Ik duim!!
    @cd28 wat een ellende.. hoe is het verdorie toch mogelijk dat het zo mis gaat. Hoe staat het er nu voor? Ik ben zo niet bekend met slijmvliesopbouw door medicatie, dus kan er zo weinig zinnigs of opbeurende over zeggen.. hou vol!! Hoop snel op goed nieuws.

    Hier in de pauze nog natuurlijk. Ik ben niet op vakantie geweest, maar gewoon weekje thuis. Doet wel erg goed, even geen spuiten, echo's l, lange ritten en spanning. Woensdag moet ik naar maatschappelijk werk, omdat ik met nieuwe donoren ga starten. Die donoren hebben over 2 weken hun gesprekken en bloedtest. Al met al verwacht ik eind aug/begin sept. weer een poging.
    Ik zal weer ff vaker kijken, ik krijg geen meldingen meer in de mail, dus ontschiet het me soms. Lieve groetjes
     
  4. cd28

    cd28 Fanatiek lid

    25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Wat goed!! Gaat het dan toch eindelijk beginnen!
     
  5. cd28

    cd28 Fanatiek lid

    25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Fijn dat er toch nog 3 cryo's zijn. Dat verwacht je dan eigenlijk al niet meer maar dat is dan toch wel weer goed nieuws. Hoe gaat het nu met je?
     
  6. cd28

    cd28 Fanatiek lid

    25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Ik heb woensdag de echo dus nog even afwachten. Hoop echt dat de ophoging helpt. Slik nu 3x per dag 4mg progynova.
    Gelukkig weinig last van, heb genoeg afleiding dus probeer er niet teveel mee bezig te zijn.
     
  7. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Succes vandaag bij de echo @cd28
    Ik duim dat het er nu eindelijk positief uitziet...

    @Equivoque : hoe gaat het bij jou? Hou je het wachten nog een beetje vol? Nog een paar daagjes geduld...

    @Cactus92 : soms is een rustpauze inderdaad echt even fijn... Jij succes vandaag met het gesprek!

    @frummelke86 : ik ben benieuwd hoe het met jou is...
     
  8. cd28

    cd28 Fanatiek lid

    25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Vanmorgen echo gehad, helaas niets gegroeid dus ze stoppen deze poging. Ze zei dat het kan zijn dat je niet meer op de medicatie reageert als je het te lang gebruikt.
    Heb nu medicatie gekregen om de menstruatie op te wekken en dan toch nog een poging. Moet gewoon door blijven spuiten. Wel even stoppen met de progynova tot de eerste dag van mijn nieuwe cyclus. Hopelijk dan een beter resultaat.
     
  9. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @cd28 jammer, maar het zat er natuurlijk wel al een beetje aan te komen. Lijkt mij inderdaad wel het beste plan voor nu. Even de boel resetten en daarna hopelijk wel een goed resultaat!

    @Cactus92 hoe was het gesprek vandaag?

    @Jolandadjk ben je altijd zo vroeg op? ;)

    Ik zit hier wel goed op het wachtbankje. Qua gevoel gaat het alle kanten op. Ik heb een paar dagen echt gedacht dat het raak was, had veel last van mijn maag wat ik ook herkende van de vorige keer. Maar kan dat natuurlijk niet onderscheiden van de utrogestan, en vandaag is het ook weer een stuk minder. Meende gisteren wel een minuscule hoeveelheid roze/bruin te bespeuren tussen de utro-prut, dus hoop stiekem wel een beetje dat dat op een innesteling duidt... maar vrees tegelijk een grote teleurstelling als ik dat soort gedachten toelaat.
    In ieder geval heb ik nog helemaal geen testdrang, dankzij de kunstmatige cyclus kan ik toch niet overvallen worden door een menstruatie... en dan blijf ik liever nog wat langer in zalige onwetendheid ;)!
     
  10. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @cd28 : he bah, balen... Maar hopelijk geeft dat straks wel het gewenste resultaat. Even resetten de boel. Je hebt het over spuiten, wat spuit jij naast het gebruik van de Progynova?

    @Equivoque : doordeweeks wel, mijn man werkt in de bouw en ik moet daarna zelf ook op tijd de deur uit, dus sta met hem mee op (ben toch wakker door de wekker)...
    Ik duim nog even verder voor je, hoop zo dat je 'kwaaltjes' een goed teken zijn, maar snap je voorzichtigheid hierin!
     
  11. frummelke86

    frummelke86 Fanatiek lid

    17 feb 2017
    1.984
    2.530
    113
    Vrouw
    Dames! Ik kreeg geen meldingen meer! Net terug van vakantie, ik ga alles even teruglezen. Ben zo terug!
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  12. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Hier een grote teleurstelling. Gisteravond kon ik niet meer wachten, ik had er een goed gevoel over; meer klachten dan de vorige keer. Test leek in eerste instantie negatief, maar toch een bijna onzichtbare tuurstreep... dus goede hoop dat het met ochtendurine duidelijker zou zijn. Maar helaas precies hetzelfde tuurstreepje. Ook nog een extra gevoelige test gedaan en die was vreemd genoeg nog moeilijker te zien; na opdrogen wel duidelijk een hele lichte streep, maar dat telt dan natuurlijk niet meer.
    Op 16 dpo zou je met ochtendurine toch echt wel een duidelijke test moeten hebben, dus ik vrees dat het al heel vroeg is misgegaan... kan het dan nooit gewoon een keer goed gaan? :cry:
    Een biochemische zwangerschap, die hadden we nog niet gehad. Spaar ze allemaal!

    Voor de zekerheid nog maar even door met de medicatie tot ik morgen kan bellen, zal waarschijnlijk over een paar dagen nog eens moeten testen. Maar het vertrouwen is weg; in deze poging, in de cryo's, in het leven in het algemeen... bah!
     
  13. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @Equivoque : ik weet even niet goed wat ik moet zeggen... Wat ontzettend k*t! Zeker als je er een goed gevoel bij hebt, is de klap extra hard. En licht positieve testen dragen daar ook niet aan bij. Meis, ik ga heel hard duimen dat de testen toch nog gaan oplopen en dat je zwanger bent... Heb je toevallig een foto van je testen? Voor nu in ieder geval een dikke knuffel...
     
  14. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @frummelke86 : ik ben benieuwd hoe het bij jou is... Goede vakantie gehad?
     
  15. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Dit zijn ze, bovenste is de extra gevoelige. Het lijkt zo nog best heel wat, maar zoals gezegd was hij nog niet zo duidelijk binnen de afleestijd.
    Vind het toch echt niet passen bij 16 dpo, denk dat het alweer op z'n retour is... snap alleen niet dat ik nu wel misselijk ben van zo weinig hcg, zal nu ook de spanning zijn denk ik?
    15316449909053394737796991153179.jpg
     
  16. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @Equivoque : ik zie wat je bedoeld, wel een streepje, maar licht... Ga je vandaag weer testen of sla je een dagje over?
    En misselijkheid, ik hoop dat het een goed teken is... Succes meis met de onzekerheid!
     
  17. cd28

    cd28 Fanatiek lid

    25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    @Equivoque hoe gaat het? Ik zie ook een licht streepje. Wat een spanning, ik hoop echt dat ze toch op gaan lopen. Sterkte meis..
     
  18. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Nog steeds heel licht, maar wel wat donkerder dan de vorige... streepje stond ook sneller. De vraag is alleen, is het genoeg?
    Zou het dan toch...? Omg, durf geen hoop te hebben na alle verhalen die ik lees over vage testen die toch in een miskraam eindigen...
    20180718_062834.jpg
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  19. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Sorry, heb terug alles terug gelezen. Maar dit is hoopgevend vind ik hoor!! Was het wel binnen de afleestijd? Maar dan nog.. dit is geen tuurstreep of indrooggebeuren. Hoeveel dpo is dit?
    Ik heb verschillende vrouwen om me heen die pas ma een week of later positief testte en bij mijn kliniek zeggen ze dat dat kan.
    Wat zegt het ziekenhuis? Of mag je misschien een hcg test?
    Ppfff spanning spanning ik snap het hoor. Maar ik ben hoopvol!!
     
  20. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Bah wat ontzettend naar. Weer opnieuw.. En die verloren tijd, zit je zo niet op te wachten. Maar positief blijven maar weer, het moet volgende ronde goedkomen . Hopelijk gaat het snel allemaal. Sterkte!
     

Deel Deze Pagina