Eigen stoel kind

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 19linda85, 1 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 19linda85

    19linda85 Actief lid

    23 feb 2010
    205
    0
    0

    hahahaha:D dat is wel een minpunt ja. Maar goed, verder is hij wel goed af te nemen. Hoewel bij de zitzak kan het ook staat op de site.
     
  2. debzie1984

    debzie1984 Bekend lid

    22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Ik weet niet of je ondertussen al een stoel gevonden hebt maar wij hebben deze van de ikea en hij is ideaal en de stof kan gewassen worden ;)
     
  3. Sannaa

    Sannaa Fanatiek lid

    12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
  4. debby82

    debby82 VIP lid

    18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wij hebben gewoon zo eentje van de prenatal... mijn dochter vind hem geweldig...
     
  5. Lisszy

    Lisszy Fanatiek lid

    27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Wij willen ook zo graag een stoeltje voor onze dochter! Maar ze kan nu op de bank klimmen en gaat ze gewoon lekker op de bank zitten om tc te kijken! Heeft het dan nog wel zin om een stoeltje voor haar te kopen? Die van Ikea is ook erg leuk trouwens!
     
  6. debzie1984

    debzie1984 Bekend lid

    22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Wij hebben het stoeltje vooral gekocht om onze bank nog een beetje schoon te houden ;) Tess eet nogal graag zittend een koekje oid maar elke keer zat de hele bank onder en nu dus alleen haar stoel en die kan lekker makkelijk in de was :D
     
  7. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.222
    3.670
    113
    Ik weet niet precies welke site het is maar je kunt leren stoeltjes (heel stevig en degeljk) kopen en daar de naam van je kind in laten borduren. Super stoer!
     
  8. Heel76

    Heel76 Actief lid

    15 jul 2006
    266
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat kan onder onder bij ricus mini design.
    Mijn zoontje heeft deze voor z'n eerste verjaardag gekregen en echt niemand anders mag er in zitten van m, staat toch zijn naam op? ;)
    Wij weten dus nu al wat onze dochter voor d'r verjaardag gaat krijgen:D

    Wij vonden de service ook super daar. En nee.....geen aandelen in het bedrijf.

    Succes met de keuze
    Gr Heel76
     
  9. Portressa

    Portressa Lid

    3 nov 2010
    12
    0
    0
    Wat een ontzettend leuk idee om haar een eigen stoel te geven! Dit stimuleerd natuurlijk enorm doordat ze er zelf op kan klimmen! Ik denk dat ik dat ook maar eens ga aanschaffen!!
     
  10. kiddie

    kiddie Niet meer actief

    Ik heb bij de kringloop een gaaf rieten stoeltje gekocht, daarin ben ik kussentjes aan het naaien van PIP stof. Ik zal m nog even een keer op de foto zetten, mop slaapt nu..
     
  11. kiddie

    kiddie Niet meer actief

    Bekijk bijlage 105666

    Dit is m, kostte 3 euro! Moet ok nog een kussentje tegen de achterkant, en wat leuke frutseltjes eraan. Zo'n balletjes randje bijv.
     
  12. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.222
    3.670
    113
    Pas op hoor met dit stoeltje.
    Mijn s-ouders hebben er ook zo een. Omdat hij na de rand een beetje "diep"ligt kukkeld hij heel snel om als je kleintje erin of eruit klimt. Hier hebben we em iig weggehaalt omdat het te vaak mis ging
     
  13. kiddie

    kiddie Niet meer actief

    O ja. dat weet ik, ze mag er in lekker bij ons in de kamer. Ik zet m wel weg als ze gaat klimmen! Duurt nog wel ff denk
     
  14. BuffySummers

    BuffySummers VIP lid

    16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wij hebben er 1 van Woezel&Pip en hij vindt hem helemaal geweldig. Heeft ie voor zn 1e verjaardag gehad en hij zit er erg vaak op.
     
  15. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.222
    3.670
    113
    O oke, dacht meld het even voordat het mis gaat ;)
     
  16. banjabes

    banjabes Fanatiek lid

    29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hier heb ik zo'n groene zachte van de prenatal (was laatst in de aanbieding). Echt een succes. Ze gaat erin zitten als ze even rustig aan wil doen. Even met konijn knuffelen of met een boekje lezen.
     
  17. lieselot84

    lieselot84 Fanatiek lid

    11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    #37 lieselot84, 3 nov 2010
    Laatst bewerkt: 3 nov 2010
    ik vind het ook leuk om een fauteuil aan Tim te geven voor zijn sinterklaas. Wij hebben dat ook gehad als kind en maakten er veel gebruik van.

    Weet iemand hier wanneer de mazzeldagen in november zijn? of is dat niet elke maand?
     
  18. Dora en Boots

    Dora en Boots Niet meer actief

  19. lieselot84

    lieselot84 Fanatiek lid

    11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ooo wat een mooie stoel :) ik vind hem er wel een beetje stijf uitzien, alsof je er niet makkelijk maar kaarsrecht ik hoort te zitten. ik heb er geen ervaring mee.

    In mijn zoektocht naar een fauteuil kwam ik ook mini chesterfields tegen. Die zagen er ook heel leuk uit.


    Deze is ook heel mooi. Ik heb alleen een zoon en het past niet in mijn interieur. Kinderfauteuil Romy, zilver, paars & kralen - Kinderfauteuil - Fauteuils
     
  20. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wij hebben een houten tafeltje met 2 bijpassende stoeltjes van Ikea waar Louise vaak op zit. Toen ze 1 werd heeft ze een rieten stoeltje gehad waar ze ook vaak op zit.
     

Deel Deze Pagina