Eigenlijk niet zwanger kunnen worden maar toch hoop....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miranda71, 24 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranda71

    Miranda71 Lid

    23 aug 2008
    29
    0
    0
    Huisvrouw
    Brunssum
    Tja, ik was net via google op zoek naar wat het zou kunnen zijn dat ik witte vlokken in de urine heb zitten en kwam toch weer hier op de site uit.
    Ik weet dat ik eigenlijk niet zwanger kan zijn (zie ander topic) maar ik heb nu al 2 weken geen periode gehad.
    Ik heb wel op 11/8 jl ietsie pietsie bloed verloren, na een onderzoek van mijn buik aan de buiten kant dus zonder echo ivm het voor opname gesprek voor de operatie as donderdag.
    Maar verder geen ongi gehad.
    Ik heb nu wel voor de zekerheid 2 keer een test gedaan maar alle 2 negatief (wat ik ook niet anders verwacht had), maar ik heb wel veel last van mijn buik, ben misselijk, heb een overal grieperig gevoel en ben erg moe.
    Morgen ga ik naar de huisarts even urine laten nakijken op blaasontsteking en dan zien we wel weer verder.....
     
  2. judibi

    judibi Bekend lid

    hey meid :D
    ik heb je verhaal even gelezen in je andere topic en kan alleen maar zeggen: :confused: wat een verhaal. ik hoop dat je operatie donderdag helemaal goed gaat en dat er een wonder uit voort mag komen :D en die hoop die je nu toch krijgt, tja, gekkere dingen zijn gebeurt maar het kan inderdaad ook de spanning voor de operatie zijn. ik hoop dat je duidelijkheid krijgt en je gewenste wonder!
    sterkte ;)
     
  3. Buikvlinder

    Buikvlinder Actief lid

    13 aug 2008
    145
    0
    0
    Verzorgende IG
    Leeuwarden
    Pfff, wat een gedoe zeg, hopelijk krijg je duidelijkheid en je wondertje!
     
  4. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    Spannend meid.
     
  5. Miranda71

    Miranda71 Lid

    23 aug 2008
    29
    0
    0
    Huisvrouw
    Brunssum
    Tja zoals verwacht was de test bij de HA ook negatief.
    En ik ben herstellende van een blaasontsteking, er was nog een plus aanwezig op de test van de blaas ontsteking.
    Advies veel drinken en gewoon de operatie doorlaten gaan as donderdag....
    Dus ja dadelijk de tas langzaam inpakken zodat ik niks vergeet....
     
  6. judibi

    judibi Bekend lid

    hey meid!
    wat vervelend dat ook de test van de ha negatief was :cry: sterkte donderdag en dat je er maar spoedig en goed van mag herstellen. en hopelijk dat wondertje voor jullie er dan toch eindelijk mag komen...

    wanneer weet je eigenlijk of de operatie zodanig goed gelukt is dat je weer zwanger zou kunnen worden? weten ze dat direct daarna of moet je een cyclus afwachten? en zo ja, mag je dan gelijk los om het te proberen?
    sorry voor dat vragenvuur ;) maar heb er geen verstand van, zo'n hersteloperatie. ik hoop echt voor jullie dat alles goed gaat :)
     
  7. Miranda71

    Miranda71 Lid

    23 aug 2008
    29
    0
    0
    Huisvrouw
    Brunssum
    ikke ook nog niet.
    Ik moet het allemaal ook nog over me heen laten komen en na de operatie krijg ik te horen hoe en wat....
    Dus laat dat vragenvuur maar komen na de operatie kan ik je er meer over vertellen!
     

Deel Deze Pagina