Eind Dec ' 17/ Begin Jan '18 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dodo29, 28 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dodo29

    Dodo29 Actief lid

    24 sep 2013
    442
    229
    43
    Hoi Dames,

    hier een nieuw clubje voor meiden die rond eind december/ Begin januari 2018 zijn uitgerekend!
    Volgens de berekeningen ben ik op 1 januari 2018 uitgerekend.

    Voel je vrij om mee te kletsen!
     
  2. Pip020

    Pip020 Actief lid

    22 apr 2017
    119
    40
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Ik doe mee hier hoor! Ik denk 4 januari uitgerekend, 3e kindje.
     
  3. Dodo29

    Dodo29 Actief lid

    24 sep 2013
    442
    229
    43
    Gezellig! Spannend he, hier de eerste!

    Hoe voel jij je? Al ergens last van en wanneer heb je positief getest ?
     
  4. Pip020

    Pip020 Actief lid

    22 apr 2017
    119
    40
    28
    Vrouw
    Ja heel spannend! Moet zeggen dat ik het weer net zo spannend vind als bij de eerste hoor! Al weet ik qua zwangerschap en bevalling wel een beetje wat me te wachten staat. Hier geen kwaaltjes, maar is misschien ook nog vroeg. Vorige week zaterdag positief getest. En jij? Had jouw topic een beetje gevolgd, ging niet vanzelf bij jullie dacht ik he? Fijn dat je zwanger bent geworden, lekker genieten hoor!
     
  5. Dodo29

    Dodo29 Actief lid

    24 sep 2013
    442
    229
    43
    Klopt inderdaad, nou moet ik wel zeggen dat ik die 5 jaar proberen heb opgeteld, heb namelijk in mijn vorige relatie ook een hele tijd geprobeerd. Voor mij is het dus wel 5 jaar maar in deze relatie, was het "maar" bijna 2 jaartjes.

    Ik heb dus wel een stiefzoontje van 4 Ik heb alleen hele tijd een soort krampjes heel me onderbuik word dan ook hard. Maar schijnt normaal te zijn Ookal vind ik het een beetje eng! En me eetlust is helemaal weg en ben nu al 4 kg kwijt op 8 dagen tijd. Maar mag zeker niet klagen! Vind het echt uberspannend. Ik heb 12 mei al de eerste echo (in het ziekenhuis, Ivm traject) Jij de verloskundige al gebeld?
     
  6. Pip020

    Pip020 Actief lid

    22 apr 2017
    119
    40
    28
    Vrouw
    Nou dat is niet niks hoor! En dijn dat je zo snel al een eerste echo hebt. Ik heb hem 22 mei, duurt voor mijn gevoel veel en veel te lang. Maarja, niks aan te doen.... vandaag ook maar eens aangemeld voor mvm, heb ik de vorige keren niet gedaan, maar nu toch maar eens proberen. Jij ook aangemeld?
     
  7. Nonma

    Nonma Fanatiek lid

    4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Hallo! Ik verwacht 8 januari ons tweede kindje! Vorige week donderdag een verse tp gehad van onze eerste ivf embryo, en vandaag eerste positieve test!

    Vind het wel erg spannend... Na 3 buitenbaarmoederlijke zwangerschappen en nu met ivf voelt het toch een beetje als nu of nooit...
     
  8. Pip020

    Pip020 Actief lid

    22 apr 2017
    119
    40
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Wat onwijs spannend voor je zeg, na zoveel ellende....duim voor je hoor!
     
  9. inkie86

    inkie86 Bekend lid

    27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    Hoi dames!

    Hier afgelopen dinsdag positief getest en 2 januari uitgerekend van wonder nr.3

    Aangemeld bij verloskundige dus wachtend op telefoontje ;)

    As maandag komt moeders voor moeders hier en gaan we weer meedoen voor de andere mama's

    Qua kwaaltjes alleen mega misselijk al dik een week mja hoort erbij!
     
  10. inkie86

    inkie86 Bekend lid

    27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    Gefeliciteerd! Idd erg spannend! Ik ben mee geweest net met terug plaatsing embrio bij schoonzus.. wat een bijzondere mooie ervaring was dat en ook zij gelukkig zwanger dankzij ivf
     
  11. inkie86

    inkie86 Bekend lid

    27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    Zo wat een lange periode heb je al achter de rug! Dubbel gefeliciteerd met je zwangerschap!
     
  12. Pip020

    Pip020 Actief lid

    22 apr 2017
    119
    40
    28
    Vrouw
    Laten we hier maar verder kletsen he, alles in 1 topic is overzichtelijker denk ik?
     
  13. gitaartje

    gitaartje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.960
    1.230
    113
    Hallo meiden, mama's to be! Mag ik hier ook meekletsen? Ik had begin van de avond een positieve test in handen. Ik ben zo blij! Elke keer poppen er dingetjes op in mijn hoofd waar ik helemaal blij van word. Uitgerekende datum (via internet uitgerekend) is 2 januari. Ik heb al wat gezocht naar verloskundigen in de buurt. Zo leuk weer!

    Wij hebben al een zoontje van bijna 3. Daarvoor een miskraam en dat maakt me nu ook gelijk weer bang. Het duurt waarschijnlijk nog zo lang voordat ik een echo krijg.

    Gelukkig gaan we volgende week op vakantie. Kan ik het hopelijk een beetje loslaten!

    Gefeliciteerd allemaal!
     
  14. Pip020

    Pip020 Actief lid

    22 apr 2017
    119
    40
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Ik snap dat het na een mk extra spannend is. Ik heb het de afgelopen periode ook veel gehoord om me heen. Laten we maar van het positieve proberen uit te gaan..... genieten maar.
     
  15. gitaartje

    gitaartje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.960
    1.230
    113
    Laten we uitgaan van allemaal blozende baby's rond de jaarwisseling!
     
  16. inkie86

    inkie86 Bekend lid

    27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    Haha ja ;) nu wel heel veel he
     
  17. inkie86

    inkie86 Bekend lid

    27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    Aller eerst gefeliciteerd! En zelfde uitgerekende data en ook een zoontje van 3 ;)

    En begrijpelijk hoor dat je angstig bent!
    Ik in september vroege miskraam gehad maar kan het gelukkig loslaten ook al blijft eng!
     
  18. Nonma

    Nonma Fanatiek lid

    4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Gefeliciteerd! Onze zoons schelen precies een jaar, J. Wordt in juni 4 alweer!

    Ik snap je angst maar al te goed, sinds vanmorgen voel ik ineens elk krampje in mijn buik... 'Gelukkig' blijven mijn boobs echt Mega pijnlijk... Dat zie ik aardig als een goed teken... Hopelijk gaan de komende weken snel voorbij en hebben we allemaal snel een goede echo! Ik denk dat ik met 5 weken al mag komen om in ieder geval vast te stellen of het op de goede plek zit...
     
  19. gitaartje

    gitaartje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.960
    1.230
    113
    Ik had met 9 weken een eerste echo toen bleek dat het hartje nooit is gaan kloppen. Vruchtje van zes weken. Echt verschrikkelijk, mijn lichaam heeft me zo voor de gek gehouden! Ik merk dat het me vanavond al veel bezighoud, hoop dat ik het los kan laten. Daarna gelukkig een gezonde zoon gekregen.
    Zeker na een bbz is het heel erg spannend! Vorig jaar heeft mijn vriendin dat gehad, ze was er bijna niet ,eer geweest. Fijn dat je met vijf weken mag komen, en hopelijk zit alles goed!

    Maar niet teveel over miskramen praten hier, ik ben op het moment een leuke manier aan het bedenken om het over een aantal weken bekend te maken. Hebben jullie al mensen in vertrouwen genomen?
     
  20. inkie86

    inkie86 Bekend lid

    27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    Zo heftig!!!

    En ja heb me buuf en beste vriendin verteld haha.. moest gewoon even kwijt
     

Deel Deze Pagina