Eind Dec ' 17/ Begin Jan '18 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dodo29, 28 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PAnniek

    PAnniek Bekend lid

    21 mrt 2017
    726
    413
    63
    ---DECEMBER-----
    27.
    Suzies - 3e kindje -
    Verrassing

    30.
    1982Justme - 34 jaar - 3e kindje


    ------JANUARI-------

    2.
    inkie86 - 31 jaar - 3e kindje -
    Verrassing
    Lenthe85 - 31 jaar - 3e kindje
    Brabant1985 - 31 jaar - 1e kindje
    Dodo29 - 1e kindje -
    verrassing

    4.
    Pip030 - 30 jaar - 3e kindje
    Jolijn83 - 33 jaar - 1e kindje

    5.
    Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje
    Moonie07 - 32 jaar - 3e kindje

    7.
    LoisJoanna - 24 jaar - 1e kindje
    Tammie87 - 30 jaar - 3e kindje -
    Verrassing
    DaisyVA - ??? - 2e kindje
    Cynthi - 27 jaar - 2e kindje
    gitaartje - 26 jaar - 2de kindje
    PAnniek - 31 jaar- 2e kindje -
    Verrassing

    8.
    Nonma - 34 jaar - 2e kindje

    10.
    Esila - 34 jaar - 3e kindje
    Jhann316 - 29 jaar - 1e kindje
    Jootje86 - 30 jaar - 2e kindje

    12.
    Keef85 - 32 jaar - 2e kindje



    Afspraken:
    Nonma: echo + nipt 3 juli
    PAnniek: afspraak gyno 4 juli
    Jolijn: controle verloskundige 10 juli
    Gitaartje: 12 juli 2de afspraak vk
    Jootje86: geslachtsbepaling 19 juli en 20 juli controle
    Keef85: 19 juli pretecho (en evt geslacht) en 20 juli controle versloskundige
    Dodo29: 18 juli controle verloskundige
    PAnniek: 1 augustus controle zkh + echo
    Esila: 3 augustus echo
    PAnniek: 30 augustus 20w echo/GUO
     
  2. Keef85

    Keef85 Bekend lid

    12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    @PAnniek jaaaa zeker!
    Al wordt het hier waarschijnlijk eind december... maar dat valt nog steeds in de groep hihi.

    Ohhh wat lekker een veranda! Die ligt hier ook al heeeeel lang klaar om aan de schuur te hangen haha!
     
  3. PAnniek

    PAnniek Bekend lid

    21 mrt 2017
    726
    413
    63
    Ipv 12 januari?
    Nou als ik de januari zwanger haal, sta ik ook raar te kijken hoor.

    Ja hier moet alles zelf gemaakt worden, bouwpakketten doet meneer niet aan, dus ja dan duurt het ook even wat langer. Zou leuk zijn als we er deze zomer al gebruik van kunnen maken, maar wordt wat krapjes.
     
  4. Keef85

    Keef85 Bekend lid

    12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Ja gaan sowieso met 38 weken inleiden, dus waarschijnlijk dag na kerst ziekenhuis in.
    Maar dat ligt aan de gyn.
    Dit is wat vk zei.

    Mijn vent maakt ook alles zelf inderdaad... pfff
    Maar het frame heeft hij serieus al 2 of 3 jaar klaar... hoe frustrerend is dat :roflmao:
     
    PAnniek vindt dit leuk.
  5. PAnniek

    PAnniek Bekend lid

    21 mrt 2017
    726
    413
    63
    Ohja inderdaad, nou die kans is hier ook wel aanwezig, maar nog geen concrete plannen.

    Zo super frustrerend, gaat hier gelukkig nog voorspoedig, ben benieuwd voor hoelang. Maar eerlijk gezegd, het frame staat al op gemetselde poeren en het dak ligt er op, dakbedekking ook al. Ik wilde alleen een dakje eraan, dus dat is hij nu aan het maken en daarna nog een vlonder. Zijn er alleen nog niet over uit van welk materiaal de vlonder wordt.
    Maar goed dan heb ik eindelijk schaduw in een verrekte tuin op het zuiden met de hele dag zon :cool:
     
  6. Brabant 1985

    Brabant 1985 Actief lid

    3 mei 2017
    153
    84
    28
    Vrouw
    Zorg
    Brabant
    Welkom keef85,

    Vandaag de glucose test gedaan. Ze hebben nuchter 5.2 geprikt. De rest is mislukt , ik heb het 1 uur vol gehouden maar zooo misselijk van het drankje. Door het overgeven was de test niet meer betrouwbaar dus kon ik na een uur gaan.

    Nu met de verloskundige in overleg ..
     
  7. Keef85

    Keef85 Bekend lid

    12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Zo raar Brabant...
    Ik hoefde alleen maar nuchter over te prikken en hoef de glucose test pas met 24 weken te doen ivm grootte van mijn zoontje in de eerste zwangerschap (toen had ik geen suiker).

    Hoop dat jouw verloskundige dit ook gaat doen.
    ik moet nu ook nog niet denken aan de glucosetest.
    moet in de ochtend echt eten ivm misselijkheid inderdaad
     
  8. Brabant 1985

    Brabant 1985 Actief lid

    3 mei 2017
    153
    84
    28
    Vrouw
    Zorg
    Brabant
    Mijn maag trok dit ook niet. Al had ik het van te voren wel verwacht. Ik had veel moeite met het drankje , ik kreeg de laatste paar slokken niet meer weg maar ik moest hem helemaal op drinken.

    Contact gehad met de verloskundige , 5,2 nuchter is erg netjes.. Het kan zijn dat ze het er bij laten. Met de 24 weken moet ik sowieso nog een keer.

    Mocht ik toch nog bloed moeten laten prikken ofzo iets dergelijks dan hoor ik dat as dinsdag. Dan hebben we een controle..
     
  9. Jolijn83

    Jolijn83 Actief lid

    16 nov 2016
    199
    58
    28
    Vrouw
    NULL
    lijkt me erg naar @Brabant 1985 ! Ik hoop voor je dat het zo genoeg is... en dat je zeker niet nog een keer hoeft te drinken!
     
    Brabant 1985 vindt dit leuk.
  10. Tammie87

    Tammie87 Fanatiek lid

    28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Wow veel gekletst!

    Welkom keef, gefeliciteerd!

    Ah Brabant wat vervelend zeg! Lijkt me erg smerig inderdaad.

    Panniek succes met de flonder. Hopelijk verloopt alles goed.

    Hier wordt de misselijk eindelijk wat minder. Ik kan zonder medicijnen. Erg fijn!
    Ik voel de baby serieus al af en toe bewegen, echt waar! Ik herken t gelijk zijn echt mn darmen niet. Hebben meer meiden hun beebje al gevoelt?
     
    Brabant 1985 vindt dit leuk.
  11. Brabant 1985

    Brabant 1985 Actief lid

    3 mei 2017
    153
    84
    28
    Vrouw
    Zorg
    Brabant
    @Tammie87 ,

    Vandaag nu ik vrij ben ga ik het ook zonder medicatie proberen..
    Ik ben benieuwd..

    Ik weet het niet zo goed , sinds 2 dagen vol ik iets. Maar ik weet niet wat ik moet voelen. Als ik zit een soort kriebel..
     
  12. Tammie87

    Tammie87 Fanatiek lid

    28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Hopelijk gaat het goed zonder medicijnen Brabant

    Ja wie weet voel jij je baby ook, zal steeds duidelijker worden. Zo leuk!
     
  13. Jolijn83

    Jolijn83 Actief lid

    16 nov 2016
    199
    58
    28
    Vrouw
    NULL
    ik voel hem of haar nog niet denk ik! Ga me wel steeds beter voelen, fijn dat jullie dat ook hebben!
     
  14. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ik heb ook het idee de baby weleens te voelen. Maar is wel erg vroeg toch ? o_O
    De eerste voelde ik met 17 wk 3 dgn. Tweede met 16 wk dacht ik.
     
  15. gitaartje

    gitaartje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.957
    1.229
    113
    Ik voel nog helemaal niks. Placenta ligt achter zei de vk, maar ik heb best wat buikvet, zou dat ook uitmaken?
     
  16. PAnniek

    PAnniek Bekend lid

    21 mrt 2017
    726
    413
    63
    Nee dat maakt niet uit, je voelt het in je buik gewoon kriebelen dan of de bekende plopjes.
    Eerder dacht ik m wel te voelen, maar nu wat minder, dus zal wel gewoon mn darmen zijn geweest. Vorige keer begon het met 19 weken, met de placenta voor. Placenta schijnt nu weer vol te liggen, dus ga er vanuit dat het wel weer rond die koers zal zijn.
     
  17. Brabant 1985

    Brabant 1985 Actief lid

    3 mei 2017
    153
    84
    28
    Vrouw
    Zorg
    Brabant
    Hoe gaat het met jullie.?

    Zaterdag heb ik echt een goede dag gehad zonder medicatie, daarin tegen was ik gisteren weer zo misselijk...

    Ook voel ik nog steeds wel eens steekjes in mijn onderbuik en gebeurt er Van alles. Nog meer mensen last van?
     
  18. gitaartje

    gitaartje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.957
    1.229
    113
    Echt vervelend zeg dat je nog steeds misselijk ben! Je zou denken dat het inmiddels over zou moeten zijn. Moet je afbouwen met de medicijnen of wil je dat zelf graag?

    Ik heb vooral last van hormonen. Ben zo snel boos en de hele dag chagrijnig. Vooral m'n zoontje moet het ontgelden. Ik probeer me enorm in te houden maar dan komt het er 's avonds allemaal uit tegen m'n man. :mad:

    Gelukkig is mijn grootste ergenis ten einde. Na 6 weken boven leven, stof en rommel zijn we klaar met verbouwen. Het huis is mooi geworden en we hebben weer wat meer ruimte gelukkig.
     
  19. Brabant 1985

    Brabant 1985 Actief lid

    3 mei 2017
    153
    84
    28
    Vrouw
    Zorg
    Brabant
    Ik wil er zelf graag mee stoppen omdat zonder medicatie beter is. Helaas is dit nog te vroeg..

    Wat vervelend dat je zo veel last van je hormonen hebt. Komt dat door het hcg of met de meeste pech nog heel je zwangerschap.

    En natuurlijk super fijn dat de verbouwing erop zit.. Geniet ervan..
     
  20. Dodo29

    Dodo29 Actief lid

    24 sep 2013
    442
    229
    43
    @Brabant 1985 hier ook nog wel is last van idd. Ook schijnbaar mijn eerste harde buik al gehad, ik schrok me echt wezenloos, had er wel eens van gehoord maar wist niet dat het al zo vroeg kon in de zwangerschap. Het overviel me ook een beetje.

    Nog een weekje plassen voor MvM en dan ben ik daar ook klaar mee.

    Ik twijfel zelf of ik de baby voel. Ik omschrijf het een beetje als het gevoel dat je soms wel is je hartslag in een lichaamsdeel voelt... dat het een beetje tikt van binnen ofzo. Dat gevoel maar dan maar een of twee tikjes in me onderbuik. Geen idee of dit dus de baby is want ik hoor verder alleen maar fladderende vlinders en darmen Vergelijkingen. Placenta ligt wel achter maar ik heb gewoon nog lekker eventjes geduld.

    Hier soms ook nog dagen echt misselijk trouwens maar over t algemeen gaat het beter. 3 van de 7 dagen nog veel overgeven en de rest valt mee.

    Wanneer gaan jullie beginnen aan de babykamer ?
     

Deel Deze Pagina