Eind Dec ' 17/ Begin Jan '18 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dodo29, 28 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje86

    jootje86 Actief lid

    3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    wow wat een geklets ineen, leuk!
    Fijn dat het bij iedereen redelijk voorspoedig gaat!
    Ik ben momenteel zwaar verkouden, en voel me daardoor wel echt moe de hele dag. Maar dat staat los van de zwangerschap.
    Mijn buik groeit ook niet heel hard, maar mensen zien volgens mij wel echt dat ik zwanger ben;) en anders denken ze maar gewoon dat ik dik ben haha.
    Deze week alleen thuis met onze dochter, manlief zit in het buitenland voor zijn werk. Nog 2 dagen doorbjiten, merk dat door mijn verkoudheid mijn energie echt snel op is. Dus vroeg naar bed.
     
    Esila vindt dit leuk.
  2. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Beterschap Jootje ! Hopelijk voel je je inmiddels al wat beter.
     
  3. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    image.png

    Allemaal naar de Lidl vandaag! Super cute babykleertjes !
     
    Brabant 1985 vindt dit leuk.
  4. PAnniek

    PAnniek Bekend lid

    21 mrt 2017
    726
    413
    63
    Nja wat de folder laat zien is niet echt mijn ding ;)
     
  5. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    image.jpeg image.jpeg image.jpeg
    Echt ?? Ik Vond Het zo Leuk !
    Ik ben dan ook wel weg van roze :rolleyes:
     
  6. gitaartje

    gitaartje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.957
    1.229
    113
    HEel leuk @Esila, beetje oud roze. Ik ga morgen ook eens kijken. Ik woon bijna naast de Lidl maar kom er maar zelden :)
     
    Esila vindt dit leuk.
  7. PAnniek

    PAnniek Bekend lid

    21 mrt 2017
    726
    413
    63
    Esila vindt dit leuk.
  8. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao:
    Ohja, das een beetje zielig idd :roflmao:
     
  9. Dodo29

    Dodo29 Actief lid

    24 sep 2013
    442
    229
    43
    Ik ga eventjes op alles proberen te reageren hoor. Sorry als ik toch iets over het hoofd zie!

    @Brabant 1985 hier geen curus of iets! Ik ga wel naar een rondleiding door de bevalkamers van t ziekenhuis en een borstvoedings informatie avond vanuit het ziekenhuis.

    @gitaartje dat word inderdaad een 3D/4D echo ben erg benieuwd, tijdens de 20 wekenecho heb ik zon mooi aanzicht gezien van het gezichtje, was heel schattig het vooraanzicht van het neusje en de lipjes, en dat was 2D dus ben benieuwd naar het 3D-4D! Ben dan trouwens 27 weken & 4 dagen!

    @Esila ik zal de lamp zeker eventjes showen! Fijn dat het de eerste keer er ook weer af ging! Gaan we deze keer dan ook voor, ik heb verder al best flink overgewicht dus voor mij is het alleen maar goed denk ik zo, Ookal verwacht ik nu wel dat er wat bij komt omdat de baby nu natuurlijk meer gaat aankomen in gewicht. Hier hele gemixte reacties. Sommige zien niet eens dat ik zwanger ben en andere zijn verbaasd dat ik pas 23 weken ben!

    @PAnniek leuk zeg zwangerschapszwemmen, wou dit ook doen maar tis er toch niet van gekomen ofzo, alhoewel het altijd nog kan natuurlijk. Ga je straks ook babyzwemmen met de kleine? Dit lijkt mij erg leuk!

    @jootje86 beterschap! Hopelijk gaat het al wat beter en als het goed is is je mannetje weer thuis!

    Ik vind het best leuke kleertjes vooral die voor de meisjes maar gezien we het geslacht niet weten gaat hem dat dus niet worden. Daarnaast heb ik echt al teveel kleertjes in maat 50-56 wat dus allemaal neutraal is en wil echt niks meer bijhalen omdat ik het gewoon zonde vind van me geld. Als het geboren is wil ik daarna toch echte meiden of jongenskleertjes aan gaan doen.

    Ik wil zo graag dat de babykamer klaar is, ik word nu al helemaal gek ervan dat het zon zooi is boven. Dit zal wel die bekende nesteldrang zijn, Pff vervelendste is dat de meubels etc van de babykamer op de slaapkamer van mijn stiefzoontje staan en iedere keer als hij er is moeten de meubels weer terug zodat hij er kan slapen. Me vriend is momenteel erg veel aan t werk en als me stiefzoontje er is komt het er dus ook niet van want dan staan de meubels weer in de weg. Maarrr het stucen is zo goed als klaar. Nog voorstrijken en verven, t kozijn nog schilderen bij het raam / nieuwe plinten. En dan kunnen alle meubels weer terug en kan ik lekker gaan inrichten enzo!

    Hoe gaat het met jullie kamers?
     
    Esila vindt dit leuk.
  10. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Hier geen babykamer maar wel nesteldrang :rolleyes:
    Ik vind het zo leuk dat we de box al hebben staan hihi. Echt uit Ruimte gebrek maar wel heel leuk :D kan Niet wachten om het bedje neer te zetten en op Te maken Maar doen we toch nog Maar ff hihi :roflmao:
     
    Dodo29 vindt dit leuk.
  11. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    "Niet" moest nog achter de laatste zin
     
  12. Tammie87

    Tammie87 Fanatiek lid

    28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Leuk weer die baby kleertjes! Ik heb ook wat neutrale kleertjes niet heel leuk. Ik heb wel wat gevonden en daar laat ik t bij. Haha dan maar in mn kraamweek online shoppen. Ik heb ook nog babykleding voor jongens en meisjes.

    Esila ik kan ook niet wachten om de babykamer helemaal in te richten.
     
    Dodo29 en Esila vinden dit leuk.
  13. Tammie87

    Tammie87 Fanatiek lid

    28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Brabant hoe gaat t nu met de misselijkheid?
     
  14. Brabant 1985

    Brabant 1985 Actief lid

    3 mei 2017
    153
    84
    28
    Vrouw
    Zorg
    Brabant
    Dag tammie87, het blijft een beetje het zelfde.. Misselijk en overgeven , vorige week ben ik naar de dokter geweest. Ik gebruik nu 3× daags emesafene en 2× omeprazal daar kom ik mijn dag wel op door. Het liefste pak ik natuurlijk niets, maar om zo nog tot 2 januari door te moeten wordt ik ook niet gelukkig..

    Vannacht vertrekken we naar Italië toe , ik ben erg benieuwd hoe dat gaat. Het zal wel schelen dat ik daar niets hoef denk ik..

    Hoe gaat het met jou.?
     
  15. PAnniek

    PAnniek Bekend lid

    21 mrt 2017
    726
    413
    63
    @Brabant 1985 vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent. Gelukkig helpen de medicijnen wel.
    Even goed wil ik je een hele fijne vakantie wensen!
     
    Brabant 1985 vindt dit leuk.
  16. Brabant 1985

    Brabant 1985 Actief lid

    3 mei 2017
    153
    84
    28
    Vrouw
    Zorg
    Brabant
    Dankjewel. Het is gelukkig te doen met medica tie..
     
  17. Dodo29

    Dodo29 Actief lid

    24 sep 2013
    442
    229
    43
    Fijne vakantie!
     
  18. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Fijne vakantie Brabant :)
     
  19. Tammie87

    Tammie87 Fanatiek lid

    28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Balen Brabant, ik snap dat je niks wil nemen het liefst, maar zo is t ook niet te doen. Lekker dat jullie ff op vakantie gaan, hopelijk gaat het dan beter.
    Fijne vakantie!

    Hier gaat t stuk beter qua misselijkheid. Het is licht op de achtergrond aanwezig. Soms wat meer als ik heb gegeten.
     
    Esila vindt dit leuk.
  20. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ik blijf ook een licht misselijk gevoel houden. Hoewel het meestal alleen sochtends is en overgaat na het eten :thumup: herken dit helemaal niet van m'n andere zwangerschappen. Daar was het echt ineens helemaal over rond de 3/4 maanden.
    Maar ik klaag niet hoor ;)

    Ik merk dat de huishoudelijke werkjes nu al zwaarder worden met m'n dikke buik zoals stofzuigen bijv. Ik moet ondertussen wel een paar keer uitrusten. Gister het hele huis schoongemaakt, ik was echt gesloopt:|
     

Deel Deze Pagina