Eind februari/maart 2017 mama's?

Discussie in 'De mama's' gestart door Blijdorp, 19 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ben vandaag N even wezen wegen en meten.
    Hij weegt nu 11,5 kg en is 77cm.

    Er was een invaller en C wilde ook even wegen en meten.
    15kg en 96cm.
    Die vrouw zei Ja je bent ook al 3 he!
    Ik zeg nee mevrouw ze is pas 2 :D
    Ze was nogal verbaasd hahaha!
    En N die mocht zijn luier wel aanhouden hoor.. kindjes mogen dat tenslotte als ze al 1 geweest zijn.
    Mevrouw hij word zaterdag 1...
    Nou dan had ik grote kinderen :p

    En @GDuif, dat is normaal hoor :)
    Ze halen dan alles weer in of in elk geval grotendeels.
    Lekker laten eten!
     
    Elmyra en Blijdorp vinden dit leuk.
  2. Elmyra

    Elmyra Niet meer actief

    Ja hier wel herkenbaar! Lekker geven, kan ze bijtanken.
     
  3. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    @GDuif absoluut herkenbaar! Lekker laten eten :)

    @Lotion wat grappig! Zo enorm zijn ze toch niet? Wel leuk zo'n gezellig mens bij het cb.
     
  4. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Vind ik ook niet.
    Maar C is altijd wel de grootste in een groep met kinderen van haar leeftijd.
    Ze groeit altijd al op de + lijn dus gek is het niet.

    Hier een baal moment..
    Vrijdagavond werd N wakker en kon alleen maar huilen.
    Heb em bij ons gelegd en de hele nacht was ruk..
    Zaterdag was die jarig en de hele dag hangerig.
    Heb em getempt en hij had 38,8.
    En zijn temperatuur liep alleen maar op en hij werd maar lamlendiger.
    At niks en viel spontaan bij me in slaap.
    Vandaag vierde we zijn verjaardag.. gelukkig met een klein groepje mensen want hij was nog steeds ziek.
    39,6 de hele dag.
    Eet niks, slaapt veel en huilt zodra je em even neer zet of als die op je schoot zit en je gaat even verzitten dan huilt ie ook omdat ie denkt dat ik em op de grond gaat zetten.
    Kind is nooit ziek en nu precies met zijn eerste verjaardag is die zo ziek :(
    Vind het zo sneu :(
     
  5. wondertjes1992

    wondertjes1992 Fanatiek lid

    3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    @Lotion beterschap voor kleine N en gefeliciteerd !
     
  6. Elmyra

    Elmyra Niet meer actief

    Hè wat sneu @Lotion zo stel je je zijn eerste verjaardag niet voor :(. Wel gefeliciteerd ook hier met N. Hopelijk knapt hij snel op.
     
  7. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    @mama alex Dankje :)

    @Elmyra dankje! En nee zo had ik het me niet voorgesteld.
    Hij is nog steeds ziek.
    Vanochtend bij het opstaan al 39,5 , zijn ogen zijn dik en zitten vol prut en de snot loopt als een waterval zijn neus uit.
    Hopelijk knapt ie snel op
     
  8. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    @Lotion he wat sneu!!! Beterschap
     
  9. Elmyra

    Elmyra Niet meer actief

    Wauw 96cm, zij is lang zeg! Next Top Model! I.sa is 3 en 93cm en 14 kilo. L.oïs is 87cm en 13 kilo. L.oïs is nu wel al 3cm langer dan I.sa toen ze dezelfde leeftijd had. Ik moet in mei weer met S.iem. Laatst tussendoor even laten wegen en meten en hij was 73cm en 10 kilo, met luier inderdaad. Ik denk dat ik voor mijn eigen gemoedsrust misschien nog een keer ga halverwege april. Mar misschien ook niet hoor. Vrijdag worden we gebeld en horen we de uitslag van het genetisch onderzoek. Alles spanning komt weer boven nu, ik vind het doodeng. Denk dat ik mijn vriend de telefoon maar op laat nemen, ik sta waarschijnlijk te shaken dan.

    Ach en wat die miepen op het cb zeggen ... er zit gewoon veel verschil tussen kinderen. Ik heb echt een leuk cb, nooit gezeur of commentaar (te groot, te klein, te dik, te dun) en ze weten ook precies we ze voor zich hebben en hoe oud ze zijn.
     
  10. Elmyra

    Elmyra Niet meer actief

    Ow bah zeg! S.iem had dat twee weken geleden zo erg, heel veel snot en echt zulke vieze dikke ogen. Echt zielig, dat plakte dan 's ochtends met korsten helemaal aan elkaar. Drama om schoon te maken. Hopelijk knapt hij snel op hoor ... niks aan zo :(.

    En de lente laat ook nog op zich wachten. Vandaag nog een redelijk dagje maar dan weer prut. Bahbahbah ik ben dat zeikweer zo zat o_O (even klagen hoor). Ik wil gewoon een beetje voorjaar, zon, warmte, af en toe een buitje mag ook. Maar ik wil buiten zijn, de kids in de zandbak droppen etcetera etcetera.
     
  11. wondertjes1992

    wondertjes1992 Fanatiek lid

    3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    Vandaag heeft R zijn 12 maanden prikjes gehad . ( pneumokoken en mazelen,bof,rodehond mix )
    Hij is zeer flink geweest even 5 min wenen en daarna wat snikken . Het zijn ook altijd zo’n reuze naalden :cry:
    Ze hebben hem ineens gewogen en gemeten : 73,5 cm en 10,160 kg. Een klein propje dus maar volgens de arts komt dit goed vanaf hij meer los loopt . :D

    Deze week is druk voor ons , morgen oudercontact van de oudste . Hij had een heel goed rapport dus dat zal niet lang duren. Donderdag R Officieel inschrijven in zijn opvang en vrijdag thuis onder ons feestje voor R zijn verjaardag . Zondag is het feestje met familie en die maandag is het eieren rapen bij mijn mama . Zo even alles bij elkaar :roflmao:
     
    Blijdorp vindt dit leuk.
  12. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Hoe zit het bij jullie eigenlijk met de slaaptijden? Hier wisselen we een beetje tussen 1 en 2 slaapjes. Dus het is of:

    Wakker 8u
    slapen 11.30u wakker 14u
    slapen 19u

    Of

    Wakker 7u
    slapen 10u wakker 11.30u
    Slapen 14.30 wakker 15.30u
    Slapen 20u

    Als ze vroeg wakker is dan doen we 2 slaapjes en als ze na 8u wakker is dan 1. Maar het is iedere avond 30 tot 60min werk om haar in slaap te krijgen. Bij 1 slaapje 30min en bij 2 60min. Vind t een beetje vervelend dat er geen ritme in zit. Hebben jullie dat ook?
     
  13. Elmyra

    Elmyra Niet meer actief

    Twee slaapjes hier. We zijn pas net van het derde slaapje af :rolleyes:. S.iem gaat nog slapen van 9-10/10.30 en dan na de lunch van 13-15/15.30 uur. Avond om 18.30-18.45 naar bed en is dan ook echt wel moe.
     
  14. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Wauw... Hoe laat is hij dan in de ochtend wakker?
     
  15. Elmyra

    Elmyra Niet meer actief

    Ergens tussen 6 en 7 soms in het weekend 7.30 ...
     
  16. wondertjes1992

    wondertjes1992 Fanatiek lid

    3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    R word wakker om 7u .
    Slaapt terug om 9.30 tot 10u30
    Dan eten om 11u en terug slapen rond 12u30 tot 14u
    Savonds gaat hij slapen om 20u

    Soms slaagt hij het eerste slaapje over en gaat hij savonds dan slapen om 19u
     
  17. GDuif

    GDuif Bekend lid

    22 mei 2016
    940
    170
    43
    Hier ook al weken aan het klooien met slaapjes overdag. Meestal wordt ze nu zo rond 11.30 u moe. Voor die tijd lunchen heeft vaak geen zin. Is dan te moe en geen honger. Dus lunchen we erna. Ze slaapt dan zo.n 1,5 uur en als we thuis zijn slaapt ze einde middag nog een uurtje. Maar in het weekend als we erop uit gaan, slaat ze dat einde middagslaapje over. Dan is het avondeten wel drama.

    En als ik in de ochtend op pad ga, houdt ze het wel redelijk vol tot 12.30 u ofzo.

    Maar goed, hier totaal geen ritme. Ik vind dat ook heel lastig @Blijdorp. Gelukkig gaat slapen savonds wel ok.
     
  18. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    N slaapt nog 1x.
    Word wakker om 7 uur en gaat om 12:00 weer naar bed.

    Hij is nog steeds ziek met koorts >.<
    Heeft rode kringen onder zijn ogen en hoest verschrikkelijk veel.
    Moeten vanmiddag naar de huisarts.
     
  19. GDuif

    GDuif Bekend lid

    22 mei 2016
    940
    170
    43
    Veel beterschap!
     
  20. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Zo grappig dat ze allemaal zo anders zijn.
    Als N hier om 10.30 wakker is wil ze om 12.30 echt niet slapen. En als ze eind van de middag een dutje doet dan is ze de hele avond wakker.

    Met 1 slaapje gaat t een paar dagen goed maar dan gaat ze op een gegeven moment van 18.30 tot 5.30 slapen en dan redt ze het niet tot 11.30 wakker te blijven.

    @Lotion beterschap! Klinkt heel naar!
     

Deel Deze Pagina