Eind februari/maart 2017 mama's?

Discussie in 'De mama's' gestart door Blijdorp, 19 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik doe wel gezellig mee met een slechte slaper trouwens.
    Ik ben nu al vanaf 19;00 uur bezig en N slaapt nog steeds niet.
    Ik word inmiddels strontchagerijnig.. slaap al nachten slecht en weinig.. afgelopen nacht was die ook al bezig en heeft ie amper geslapen en nu weer.
    Ik kan de 5minuten regel niet invoeren aangezien die bij zijn zus slaapt en zij dan ook niet slaapt.
    Maar hij slaapt ook niet bij ons.. tis alleen maar huilen huilen en huilen..

    Sorry voor mijn geklaag maar elke 2 weken hebben we zo’n K.ut nacht en het zit me nu echt even te hoog
     
  2. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Lekker spuien! Ik word ook langzaam gek. N valt echt alleen maar in slaap als we in haar kamer zitten...
     
  3. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Vreselijk he!
    Ik herken het van C maar dat was echt een stuk minder erg.
    N is sowieso echt heel claimerig en wilt alleen maar bij mij zitten of hangt aan mijn been. De hele dag...

    Gelukkig krijgen we dinsdag de sleutel van ons nieuwe huis.
    We hopen binnen een maand over te zijn.. hoeft gelukkig weinig aan te gebeuren.
    En dan slapen ze niet meer samen. Dat zal ook een stuk schelen.
     
    LolaBloem vindt dit leuk.
  4. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Oh dat plakkerige is irritant. Overdag heeft ze het gelukkig niet echt.

    Lekker hoor verhuizen en allebei een eigen kamer.
     
  5. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Wees blij :p
    N doet momenteel niks anders.
    In mijn omgeving hoor ik ook veel dat hij echt heel veel plakt aan me.
    Hij speelt niet meer of hooguit een minuut en hangt dan al weer aan mijn been.
    Zet ik een stap opzij dus niet eens dat ik wegloop dan brult ie al.
    Ik vind het behoorlijk extreem als ik het vergelijk met andere.

    Ja echt zo lekker!
    Ook eindelijk een tuin :)
    En ik ga daar opzoek naar een gastouder als ik volgende week te horen krijg dat ik ben aangenomen.
    Dus hopelijk word het dan wat minder met het geclaim van N.
     
  6. GDuif

    GDuif Bekend lid

    22 mei 2016
    940
    170
    43
    Hopelijk gaat het snel beter @Lotion en @Blijdorp.

    Hier is het al wekenlang gedonder, slecht slapen, miepen, diarree, kapotte billen. Heb steeds alles aan doorkomende hoektanden en kiezen geweten, maar onderhand begin ik eraan te twijfelen. Ze is inmiddels doodop omdat ze al drie nachten achter elkaar slecht slaapt en ook overdag heeeeeel weinig. Zucht...

    Ze is ook verkouden, snachts hoest ze soms een uur achter elkaar ( wel in haar slaap). Zo vermoeiend en zo zielig....
     
  7. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Hier nog niet echt. We zien wel wanneer t voorbij is.

    Wel sneu hoor. Bij zo lang diarree zou ik wel even naar de ha gaan. Ze zeggen dat de weerstand zakt door tandjes dus kan ook een virusje zijn ofzo.
     
  8. Pastasaus

    Pastasaus Actief lid

    11 sep 2016
    253
    143
    43
    Vrouw
    Op de spaghetti
    Sorry voor mijn late reageren, maar het is inderdaad gewoon klote dit :mad:. De afgelopen dagen ging het bij mij liggen goed maar het naar bed gaan is gewoon nog steeds drama. Hij zit nu ook te huilen. Jammer dan. Ik hou er ergens idd niet van om te laten huilen maar het ligt er wel aan waarvoor. Als het is omdat meneer zijn bed niet in wil dan is dat jammer. Dan laat ik hem inderdaad huilen. Natuurlijk geen uren aan een stuk maar met de 5 minuten methode. Niet dat dat helpt... einde van het liedje is dat 1 van ons hem alsnog uit bed haalt omdat hij ook gewoon verrekt om te gaan slapen.
    Zit namelijk gerust 1,5-2 uur te gillen. En gaat dus alleen slapen als hij even bij ons heeft gelegen... pff. Wat een ellende die stomme slaapjes. Zal blij zijn als hij er helemaal van af is overdag eerlijk gezegd.
    Maar ja daar is hij nog te jong voor...

    Gisteravond wilde hij ook zelfs niet. Terwijl dat normaal gesproken hartstikke goed gaat. Hij sliep pas na 20.00 u terwijl hij iedere dag net na half 7 vertrokken is... gewoon verrekken om te gaan slapen. Leuk die eigen wil :confused:o_O:roflmao:.
    Ach hij zal wel weer in een sprong of weet ik veel zitten, hij staat ineens ook regelmatig een langere tijd los en van het weekend deed hij heeeeeeeeel voorzichtig een ministapje los.

    Hey.... het is stil... wat krijgen we nu. Zou hij toch zijn gaan slapen dat de boodschap is aangekomen dat het toch echt bedtijd is? Ik hoop het.

    @Blijdorp tjemig zeg nee dan zou ik haar inderdaad ook niet laten huilen :eek:. Nou ja als het zo werkt dat ze wel gaat slapen, dat zal vast wel een keer over gaan ;). Maar ik kan me zeker voorstellen dat het voor jullie ook niet echt handig / fijn is zo..

    Hoeveel slaapjes doen ze bij jullie trouwens nog overdag? Hier op het moment eentje, hij lijkt daar genoeg aan te hebben? Ik vind het wel erg vroeg nog om naar 1 over te gaan maar ja, als dat voor hem werkt...
     
  9. Pastasaus

    Pastasaus Actief lid

    11 sep 2016
    253
    143
    43
    Vrouw
    Op de spaghetti
    Ow ik lees nu pas de laatste pagina, zp laadde die eerst niet alleen de eerste 2 reacties na mijn post? Raar.

    Hm ik lees dat het bij jullie dus ook niet lekker gaat allemaal. Hopelijk zijn de slecht slapende kindjes er binnenkort doorheen en kunnen de mama's ook weer rust krijgen. Dikke knuffel voor jullie allemaal.

    @GDuif ik zou inderdaad even langs de HA gaan, wie weet heeft ze een virusje onder de leden. Hopelijk knapt ze snel op dit is ook sneu.

    @hier hij is nog steeds stil..... koffie en haken voor mama, even van profiteren :D
     
    Blijdorp vindt dit leuk.
  10. Pastasaus

    Pastasaus Actief lid

    11 sep 2016
    253
    143
    43
    Vrouw
    Op de spaghetti
    Eh.... kan iemand me even in mijn arm knijpen of ik wel wakker ben? Meneer ligt zomaar voor de tweede keer in bed... te slapen!
     
    Elmyra en Blijdorp vinden dit leuk.
  11. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Knijpt! Maar wat fijn! Hopelijk blijft ie dit volhouden :D

    N slaapt hier weer goed.
    Overdag is het wisselend. Vaak maar 1x maar soms ook 2x. Ligt er aan hoe laat ie wakker word smorgens.
    ‘S avonds is sowieso gedonder.
    Hij slaapt nog steeds bij C en die 2 lopen echt te klieren, hoewel het hilarisch is om te zien hoor :p

    Morgen de sleutel van ons nieuwe huis!
    Kan echt niet wachten :D
    Eindelijk kan ik los op een kamer voor N!
    Zijn kamer word draken groen, dat past goed bij zijn karakter :D
     
    Elmyra en Blijdorp vinden dit leuk.
  12. Elmyra

    Elmyra Niet meer actief

    #1252 Elmyra, 18 apr 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 apr 2018
    Oh dames ik kreeg helemaal geen meldingen. Dacht laat ik weer eens kijken hier een toch het eea gemist.

    De kids hebben allemaal niet zo’n fijne periode lees ik :eek:. S. slaapt dan wel goed maar verder was hij de laatste tijd echt verschrikkelijk o_O. Gisteren was een betere dag dus ik hoop dat hij dit weer doorzet want ik was hem ook echt zat. Hij wilde niks, alleen maar huilen, mopperen en schreeuwen ... bleh! En volgens ‘Oei ik groei’ nergens een sprong te bekennen. Tussendoor heeft ie ook nog de zesde ziekte meegepakt dus dat helpt dan ook niet mee. Hoop echt dat we het gehad hebben nu want zoals hij deed was bijna niet te doen. Zo onwijs gefrustreerd, hij slokte alle aandacht op.

    Morgen komt de fysio weer, haar even vragen of we hem nog wat kunnen helpen met zijn frustratie. Gisteren kon hij gelukkig weer een beetje lachen en heb ik nog een paar foto's van hem gemaakt met de 85mm lens.
     
  13. Elmyra

    Elmyra Niet meer actief

    Haha dan kan ik de kamer van S. ook wel drakengroen gaan verven, of vurierood :rolleyes:. Maar super dat jullie het nieuwe huis in kunnen :thumup:.
     
  14. Elmyra

    Elmyra Niet meer actief

    S. slaapt 2x in de ochtend 1,5 uur en in de middag 2/2,5 uur. Als hij dat niet zou doen was ik echt gek van hem geworden ... ik werd al een beetje gek van hem maar was blij dat hij dan tenminste nog fatsoenlijk sliep. Lijkt me echt waardeloos als dat ook niet wil!
     
  15. GDuif

    GDuif Bekend lid

    22 mei 2016
    940
    170
    43
    Die slaapjes ja! Wij stoeien nu ook. Ze slaapt sochtends drie kwartier en smiddags ook. Snap er niks van, eerder hield ze het wel twee uur vol sochtends. En soms nog langer ook.

    Is dit een teken om naar 1slaapje te gaan? Nu gaat ze tussen 10.00 en 11.00 naar bed, en ergens tussen 15.00 en 16.00.
     
  16. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Hoi hoiii

    Was tijdje stil van mijn kant, super druk met van alles en nog wat. Leuk @Lotion dat je je sleutels al hebt! Hoe gaat het met verhuis?
    Wij zijn hier nog steeds bezig, jeumig! Vandaag komt de loodgieter weer langs om het halve werk van vorige week af te maken en een nieuwe wasbakmeubel in de badkamer te plaatsen. Kranen en dampkap vervangen. Vorige week was het hier een bende nadat iemand anders de tegels in de keuken aan het doen was. Heb het huis dit keer zo gelaten ga zo alleen de afwas doen en alle speelgoed opruimen. Was gister hele dag aan het shoppen voor de kids. Voor Dochterlief heb ik hele leuke zomersetjes gescoord! Hebben ze in NL ook SALE, bij H&M en C&A?

    Hoe doen de dreumesjes het bij jullie? Hier gaat het enorm snel. Dochterlief past al bijna in maatje 86 :oops: en hoor overal dat ze groot is (moeders met kindje van zelfde leeftijd)
    Ze kan ook al lopen. *verliefddd*
    En ondeugend dat ze is:o: echt een wijsneusje, zal wat worden straks met 2 :roflmao:
     
  17. Elmyra

    Elmyra Niet meer actief

    Poeh wat een gedoe dan hè! Wanneer is alles klaar bij jullie? Dan heb je ook echt rust en kan je gaan genieten van het huis.

    Geen idee of er hier sale is :rolleyes: ... ik heb inmiddels wel genoeg voor de kids, denk ik ;). Vandaag is Koningsdag hier, als het weer meezit gaan we nog even naar een park vanmiddag waar ze een familiefeest hebben met allemaal leuke dingen voor de kindjes als schmink en theater etc.

    Oh wauw 86 al :)! De middelste (2,5) heeft nog dingen in 86 hier. Zij is 87cm. S.iem zit nog in 68/74 ligt aan het merk. Hij is motorisch ook een inhaalslag aan het maken. Hij loopt achter de loopkar nu en langs de bank, kan de trap opklimmen en loopt aan 1 hand ook een klein stukje sinds gisteren. De loopkar kan hij alleen nog niet sturen dus telkens als hij ergens tegenaan loopt en niet verder kan word hij boos. Het is echt een driftkikker als het niet gaat zoals hij wil. Gillen, als je hem vast hebt gaat hij springen van woede of hij gaat heel dramatisch op de grond liggen o_O. De meiden waren zo makkelijk rond deze leeftijd maar hij echt niet ... high maintenance.

    Wat knap dat je meisje al los loopt! Het is echt zo schattig als ze net beginnen met lopen :).
     
  18. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Wat huis betreft had ik alles volgend week af gepland, maar zit nog niet eens op de helft. :( echt balen...

    Hoe was het familiefeestje en hebben jullie wat leuks gedaan op koningsdag?

    Hoe gaat het nu met Siem? Nadat ze redelijk kunnen rondstappen gaat het ineens heel snel! En uhhh even terug komen op de maat van de kleine... 80 is te krab maar 86 lijkt me weer te groot. Dus doe haar 86 aan en plooi de mouwen wat op.

    En dat van die driftbui is erg herkenbaar. Hoe ga jij daarmee om?
     
  19. Elmyra

    Elmyra Niet meer actief

    Ow dat is een tegenvaller ja! Enig idee hoe lang het nog gaat duren? Hopelijk duurt het niet te lang meer.

    Hah het was geen familiefeest als in van onze familie hoor. Maar een Koningsdag feest voor de hele familie :). Het was niet echt leuk. Nouja ... het had wel leuk kunnen zijn, maar het was vreselijk druk. Dus dat was een deceptie.

    Denk dat het bij S.iem nog wel een paar maanden duurt hoor voor hij los rondstapt. Hij is nog niet zo evenwichtig. Fysiek niet en qua karakter ook niet ;). Hij is veel en vaak driftig ... ook omdat hij meer wil dan hij kan denk ik, maar hij accepteert het ook niet zonder slag of stoot dat hij iets niet mag. Als het eten niet snel genoeg komt gaat hij ook gillen als een speenvarken. Ik weet ook niet zo goed wat ik ermee moet. Er zijn dagen dat hij niks wil en alleen maar aan mij loopt te trekken. Daar ga ik niet heel de tijd aan toegeven, de meiden zijn er ook nog. Maar ik word met momenten echt gek van zijn gejammer en gegil. Een luier verschonen of een jas aan doen kan al reden zijn voor een ‘stervende zwaan act’. Soms zet ik hem in de box dan jammert hij daar een poosje, of ik laat hem gewoon door de woonkamer gaan al huilend. Natuurlijk geef ik hem ook wel aandacht en speel met hem maar dat doe ik niet non-stop. Als hij echt terror is zet ik hem ook wel eens in de stoel op de gang hoor.
     
  20. GDuif

    GDuif Bekend lid

    22 mei 2016
    940
    170
    43
    Hey hoo!

    Hoe lang slapen jullie kindjes overdag? We zijn beetje aan stoeien ermee. We lunchen nu om 11.30 u, dan gaat ze rond 12.00 u slapen en slaapt dan max 1,5 uur.
    Daarna gaat ze savonds rond 20.00 u naar bed. Ik vind die 1,5 u zo kort.
     

Deel Deze Pagina