Eind mei/begin juni 2018 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Squarepants, 26 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nath1986

    Nath1986 Bekend lid

    12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Ik had ook nog eens een foto getrokken vandaag
    Hier passen mijn broeken niet fantastisch meer, die band rolt steeds onder buik omdat buik te groot wordt... enkel trainingsbroeken zitten gemakkelijk!

    Mag ik hier verder even klagen? Ik vind het echt zwaar die laatste weken (nog maar net hoor) ik slaap echt slecht en haal het overdag wel in terwijl dochter naar school is... ik doe de boodschappen, kook, was, enfin de kleine huishoudelijke taken maar meer ook niet omdat ik echt zo moe ben...
    Verder is mijn mama zo bezorgd omdat mijn man nog weg is en zij vertrekt op reis dit weekend... en dat het kan dat baby komt en of mijn man wel naar huis geraakt.. ik krijg er stress van!! Soms wil ik dat iedereen mij wat gerust laat.. en ik trek heus wel mijn plan moest het plots beginnen
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Squarepants vindt dit leuk.
  2. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.557
    113
    Vrouw
    Tuurlijk mag je klagen. Ik snap de zorgen van je moeder wel. Ze wil gewoon niet dat je alleen bent als de baby komt.
    Maar heb je haar ook gezegd wat je hier plaatst? Dat je daar wel rustig onder bent en het wel goed komt?
     
  3. Nath1986

    Nath1986 Bekend lid

    12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Ja hoor, ze weet dat! En niet dat ik ervaring heb met bevallingen maar ik ben zelf verpleegkundige en in uiterste nood heb ik geen probleem om desnoods met ambulance naar materniteit te gaan :D
     
  4. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.557
    113
    Vrouw
    Heb je wel een leuk verhaal voor je nageslacht :p
     
  5. Squarepants

    Squarepants Bekend lid

    24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Ja ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel spannend vind hoor @Nath1986! Wat is het plan als je dit weekend bv zou gaan bevallen? En voel je je daar okee bij?

    Verder maakte ik me vannacht toch wel zorgen om Beebj! We hebben toch maandenlang hele belangrijke momenten gedeeld, vind het gewoon gek dat ze nu niet bij de 'eindstreep' zal zijn. Ik hoop oprecht dat het goed met haar gaat en ze toch weer zal aansluiten!

    En ik snap ook wel dat wij verder moeten hoor.. maar wilde dat toch even gezegd hebben!
     
    Leed, Shawarma en Mooncalf vinden dit leuk.
  6. Secretangel

    Secretangel Fanatiek lid

    28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Ik ben een stille meelezer van jullie topic. Geen idee waarom Beebj haar account heeft opgeheven, maar vannacht is ze opnieuw naar het ziekenhuis gegaan. Daar was haar bmm nu wel verweekt en verstreken en heeft ze een infuus gekregen met pijnstilling in de hoop dat ze nog wat kon slapen. Weeën werden sterker en tot zover gaat mijn 'kennis'. Mocht er vandaag nieuws bijkomen, dan zal ik het hier nog even posten. Succes met de laatste loodjes allemaal!
     
    Shawarma, Squarepants, Mooncalf en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.557
    113
    Vrouw
    Dank je. Wat lief dat je ons dit meld. Zelfde wat @Squarepants ook aangeeft. Je vraagt je toch af hoe het gaat en of die kleine goed ter wereld komt na maanden in zo'n topic te hebben gezeten samen.
     
    Squarepants vindt dit leuk.
  8. BeebieBeeb

    BeebieBeeb Fanatiek lid

    6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen

    Ja ik draag hier ook bijna alleen nog maar joggingbroeken of soms een legging. Er komt weer mooier weer aan dus dan kunnen we weer gewoon luchtige jurkjes dragen :)

    En klagen mag hoor. Doe maar lekker rustig aan. Het is toch ook pittig als je het in je eentje moet doen! Ik doe ook verder heel weinig hoor, komt straks wel weer als de baby er is.
    En gelukkig ben jij er rustiger om dan je omgeving. Die baby komt er ook zonder man en moeder wel uit, ook al is dat niet de bedoeling. Jouw babytje blijft gewoon nog even lekker zitten tot je man thuis is! Daar moet je gewoon op vertrouwen! En de bezorgdheid van je moeder zal vast goed bedoeld zijn :) Is je man maandag of dinsdag weer thuis?
     
  9. Nath1986

    Nath1986 Bekend lid

    12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Dan ga ik gewoon bevallen, ophouden of terugduwen is geen optie :D dan zoek ik opvang voor de dochter en vind ik wel iemand om me naar ziekenhuis te brengen.. maar leuk is anders natuurlijk! Ik hoop dat baby luistert en blijft zitten tot als mijn man terug is!
     
    Lill en Squarepants vinden dit leuk.
  10. Nath1986

    Nath1986 Bekend lid

    12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Man komt donderdagavond terug :D nog 5 keer slapen dus
     
  11. Nath1986

    Nath1986 Bekend lid

    12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Hier enorm slecht geslapen! Straks ook naar huisarts

    Ik heb vroeger navelpiercing gehad maar uitgedaan van zodra ik wist dat ik zwanger was van dochter (4 jaar geleden dus) en nooit meer ingedaan... heb ik nu gisterenavond gezien dat er tussen die 2 puntjes van die piercing een soort van hard bolletje zit met wit puntje. Vanacht wakker geworden en door op buik te wrijven is dat nu open gesprongen en kwam er wat vocht en bloed uit (echt niet veel hoor) en nu ziet het rood en is dus ontstoken volgens mij. Vraag mij alleen af van waar dat nu opeens komt en of het geen kwaad kan voor baby.
     
  12. Leed

    Leed Bekend lid

    14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Erg lief dat je reageert. Ik hoop dat beebj snel iets van zich laat horen zodra ze bevallen is.
     
  13. Mooncalf

    Mooncalf Bekend lid

    26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Fijn om iets over de situatie van beebj te lezen. Hoop dat het vanaf nu snel en voorspoedig verloopt! :)
     
  14. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.557
    113
    Vrouw
    Wat zei de huisarts ervan?
     
  15. Squarepants

    Squarepants Bekend lid

    24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    En hebben jullie ook het gevoel dat de baby nooit zal komen?? Ik zie gewoon niet waarom ze er uit zal komen..

    Ik had gisteren wel opeens paniek. Ik dacht wil ik wel een baby??? Het voelt opeena dat het allemaal zo lang heeft geduurd dat ik me nooit echt mentaal heb voorbereid. Lekker op tijd :rolleyes: maar toen voelde ik me weer schuldig dat ik dat dacht!
     
  16. Leed

    Leed Bekend lid

    14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Voel je niet schuldig hoor, ik had dat bij de eerste ook. Je weet totaal niet wat je kunt/mag gaan verwachten, je kunt het je ook niet voorstellen. En dan zijn ze geboren en dan kun je je nooit meer voorstellen dat je geen kindje meer had, hahaha. En dan hebben we het nog niet over de wanhoop die je voelt als ze bv een sprongetje maken en je denkt dat het nooit meer over gaat. Maar alles is maar tijdelijk;)
    Wijzelf zeggen weleens tegen elkaar, we gaan weer opnieuw beginnen, back in time. Terwijl alles nu zo makkelijk en vanzelf loopt. Denk dat iedereen weleens een twijfel heeft, het is natuurlijk niet niks.

    Ik had gisteren nog een nieuw pakje bijgekocht, vond m zo schattig. Zal een foto plaatsen.
    Gebruiken jullie met de geboorte rompers met lange of korte mouw trouwens?
    En wat voor shirt dragen jullie tijdens de bevalling?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  17. Nath1986

    Nath1986 Bekend lid

    12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Blijkbaar is dat littekenweefsel die door het groter worden van buik naar buiten is geduwd (dit zegt mijn vroedvrouw), huisarts zei ongeveer hetzelfde (een zweertje) en dat ik dus moet zorgen dat het niet ontsteekt! Heb zalf meegekregen maar het bloedt al beetje dus das een goed teken (wil zeggen dat het aant genezen is)... ook antibiotica maar daar wacht ik nog mee, eerst de zalf en zo zal het ook wel lukken... Jah als je zelf verpleegkundige bent, ga je niet snel AB ofzo nemen :D
     
    Lill, Squarepants en Leed vinden dit leuk.
  18. Nath1986

    Nath1986 Bekend lid

    12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Ben nu even niet mee of jij al kindjes hebt? En dat is heel normaal hoor, voel je echt niet schuldig! Ik heb gisteren zelf ook gedacht dat het mijn laatste periode alleen met mijn dochter is, als volgende keer mijn man weg is, hebben we er een kindje bij!
    Maar de baby komt er hoe dan ook uit, uiteindelijk is het maar een weekje meer! En dan krijg je dat in je handen en ben je op slag verliefd :) en ook al weet je nog niet alles en zo, je trekt uw plan hoor! Echt waar!
     
    Lill, Squarepants en Leed vinden dit leuk.
  19. Nath1986

    Nath1986 Bekend lid

    12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Ben ik volledig mee eens van je visie op kindjes!
    Ik heb rompers met korte en zonder mouwen aangezien het juni is. Heb natuurlijk ook nog rompers van dochter met lange mouwen maar die blijven voorlopig thuis :)
    En ik heb een lang hemd met knopen vooraan om in te bevallen, lang leve primark :D
     
    Lill en Leed vinden dit leuk.
  20. BeebieBeeb

    BeebieBeeb Fanatiek lid

    6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Heel herkenbaar. Ik dacht bij mijn andere kinderen ook dat ze nooit zouden komen en dat kwamen ze ook niet vanzelf :p Nu wordt ik eerder ingeleid, maar ik denk dat ik anders ook gewoon weer de 41w aangetikt had... Ik heb ook nog nooit echte voorweeën gehad of écht pijnlijke harde buiken. Dus niks geen voortekenen, al zegt dat ook niet altijd iets hoor! Maar het bevestigde bij mij wel de uitkomst :)

    Hier is het nr 3 en ook ik denk vaak waar ben ik aan begonnen. Zwangerschap is al een ramp voor mijn hele gezin en dan straks ineens een baby erbij.. Mijn kids zijn alweer aardig zelfstandig en erg makkelijk enzo en dan ga ik weer aan zo'n baby beginnen???? Maar ik weet ook in mijn achterhoofd zeker dat als de baby er is dat ik vanaf seconde 1 niet meer zonder kan!! Dat komt echt goed hoor! Je kunt je er gewoon niets bij voorstellen, maar over een paar weken snap je helemaal wat we bedoelen! ;)
     
    Lill, Leed en Squarepants vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina