Eind mei/begin juni 2018 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Squarepants, 26 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.557
    113
    Vrouw
    Hahaha, jullie hebben t nu over dingen waar ik (nog) niet over mee kan praten
     
  2. Nath1986

    Nath1986 Bekend lid

    12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Eerder het 2de... heb al genoeg verhalen gehoord van idd baby’s/kinderen die dan moeilijk op hun eigen kamer willen... en dat willen we vermijden.. en momenteel loopt dit perfect in zijn eigen kamer.
    Deze middag een dutje van 2 uren gedaan, kan zo slecht tegen onderbroken nachten maar ik neem het er graag bij!
     
  3. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.557
    113
    Vrouw
    Het blijft hier nog even rustig zo te merken. Ik heb echt het gevoel dat ie pas na het weekend zal komen.. wellicht dat het toch tot inleiden moet komen..
    Word vandaag nog gebeld over hoe laat ik bij de verloskundige terecht kan, benieuwd of er beneden verder vorderingen zijn of dat het nog steeds niet baby klaar is
     
  4. Leed

    Leed Bekend lid

    14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ohh spannend allemaal nog @Lill

    Ik kan me voorstellen dat je nu wel ongeduldig wordt omdat je je kindje graag wil vasthouden.
    Hou je ons op de hoogte als je de vk hebt gesproken?

    Hier een drama nacht. Heb gewoon gehuild van ellende en vermoeidheid. Nu ligt meneer heerlijk te snorren naast me. En dan is het zo’n dotje. :pVerbaasd me altijd maar weer hoe hard en hoog baby’s kunnen huilen.
     
  5. BeebieBeeb

    BeebieBeeb Fanatiek lid

    6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Sla het op en wie weet heb je er nog wat aan ;)
     
    Lill vindt dit leuk.
  6. BeebieBeeb

    BeebieBeeb Fanatiek lid

    6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Eerste kindjes komen vaak te laat... hopelijk is inleiden niet nodig, maar ik zou er wel op rekenen nu. Dan kan het alleen maar meevallen als hij toch eerder uit zichzelf komt. En ook inleiden is goed te doen hoor, dus ik hoop dat je je niet al te druk daarover zult maken. In het ZH zijn ze allemaal hartstikke lief en staan ze ook echt voor je klaar hoor. Ook al zijn het allemaal onbekenden!
     
  7. BeebieBeeb

    BeebieBeeb Fanatiek lid

    6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ach dat zijn de keren dat je het even niet meer ziet zitten he... en die kleintjes zijn zich van geen kwaad bewust :)

    Hier gisteren een drama dag. Maar vooral voor mezelf, de kleine deed het gewoon hartstikke netjes. Ik ben mijn bed in gedoken toen de kids naar school waren. Ik was helemaal op en zag het effe niet meer zitten. Het is hier gewoon allemaal effe te veel voor mij na 9 maanden ellende. 3 kids, huishouden, boodschappen, eten verzorgen, gebroken nachten, visite, en dan wil ik ook graag weer zoals normaal dingen buiten de deur doen. Hmm dat trek ik even niet alles bij elkaar. Ik heb de ogen uit mijn kop gejankt. Heb er nu nog steeds hoofdpijn van :( bleh hopelijk vandaag weer een positievere dag.
     
  8. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.557
    113
    Vrouw
    Weet ik. En ik heb zelf om het hardst lopen schreeuwen dat ik overtijd wilde gaan. Dus ik mag niet zeiken over zo ver over tijd gaan dat ik wellicht ingeleid moet worden. Haha.
    Ik weet ook niet goed waarom het me zo tegenstaat. Denk door alles wat ik er de laatste weken over lees. Bijna iedereen die wordt ingeleid lijkt in een weeenstorm te komen, je weet niet of dat ook was gebeurd als ze niet waren ingeleid, maar toch. En vervolgens gaat het ineens als een malle, met alle gevolgen van dien.
    Heb me wel voorgenomen dat als ik word ingeleid en het komt tot een infuus met weeenopwekkers, dat ik vraag om hem heel langzaam op te hogen.

    Mgoed. We zien het wel. Hij moet er toch uit. Ik maak me er ook niet superdruk (meer) over. Ik blijf gewoon hopen dat de kleine zelf komt.
     
  9. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.557
    113
    Vrouw
    Logisch toch. Tis niet niks. Je hebt je 9 maanden ellendig gevoeld, krijgt 1 week hulp en moet dan maar zien hoe je het red met alles, zelf nog bijkomend van alles. Dat je dan even de ogen uit je hoofd moet huilen is niet meer dan logisch.
     
  10. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.557
    113
    Vrouw
    Iets om me op te verheugen dus :eek:
     
    Leed vindt dit leuk.
  11. Squarepants

    Squarepants Bekend lid

    24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Ja @BeebieBeeb ik begrijp t ook wel.. snap niet hoe je het allemaal doet eigenlijk. Ik vind het allemaal al heftig met maar 1 klein zoet babytje!

    En @Lill ik wilde ook echt niet ingeleid worden maar nadat ik zoveel uur weeën had waar ik helemaa kapor aan ging dacht ik juist hmm was ik maar ingeleid!
     
  12. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.557
    113
    Vrouw
    Ja, maar ja. Dan weet je ook niet hoe t was gegaan.

    Zo onaardig. Krijg nu sinds 2 dagen ineens nog straie op mn buik. :roflmao:
     
  13. Squarepants

    Squarepants Bekend lid

    24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Oh nee dat is stom! Laat die baby nu maar komen! Ging je nog gestript worden?

    Ik had net ook een top moment.. ze had net mega veel gepoept en tijdens het verschonen nog het hele aankleedkussen onder geplast. Toen dacht ik, nou mss wel goed idee om bij de borstvoeding dan even de billetjes laten drogen. Nou je raadt het al :roflmao::roflmao: ik werd meteen helemaal ondergepoept!!
     
    Secretangel, BeebieBeeb en Leed vinden dit leuk.
  14. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.557
    113
    Vrouw
    Oke.. en ik mag niet lachen zeker? :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

    Strippen ligt aan hoe het ervoor staat. Was tot nu toe steeds geen optie.
     
    Squarepants vindt dit leuk.
  15. Mooncalf

    Mooncalf Bekend lid

    26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Wij hadden ook niet moeten zeuren om het feit dat ze niet poepte. Want dat doet ze nu dus wel. En niet zo'n klein beetje ook. En weet je wat ze hier ook altijd doet... Dan heb je een vieze luier of plas luier.. Maak je haar schoon. Wacht je even want vaak komt er door dat koude doekje gelijk nog een plas bij haar... Niks... Nieuwe luier eronder. Grote plas.

    Elke keer weer. :') ik lek nu ook steeds harder. Ze beginnen spontaan als ze vinden dat ze moet drinken, maar ze ligt nu al een uur of twee in een soort van coma. Dus elke keer beginnen die dingen te lekken als een gek. Had mijn broek net weer droog (daar had ik op gelekt), beginnen ze weer te stromen. En maar steeds in paniek zoeken naar mijn bakje of een doekje of iets :')
     
    Leed vindt dit leuk.
  16. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.557
    113
    Vrouw
    Ik wil een potje huilen.
    Alles zit nog steeds helemaal dicht, ik moet zondag weer terug voor controle en ze gaan dan ook het ziekenhuis bellen om al een afspraak voor inleiden te plannen. Waarschijnlijk word dat dan dinsdagavond ballon en woensdag verder.
    Dinsdag kom ik dan nog een keer bij de VK om te kijken of er dan echt nog niks is veranderd. Evt te kijken of ze t met strippen nog een zetje kunnen geven.
    Nu ze het echt over afspraak maken enzo hebben word t ineens wel heel echt en realiseer ik me dat ie waarschijnlijk niet meer zelf gaat komen...
     
  17. BeebieBeeb

    BeebieBeeb Fanatiek lid

    6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Achhh lill ja dat is effe flink balen!! Als het niet loopt hoe je hoopt of dacht dan is dat om te janken! Even aan het idee wennen en tegen die tijd kun je proberen te denken dat je, desnoods door inleiden, wel je prachtige mannetje gaat ontmoeten!! Je eigen zelfgefabriceerde, mooiste allerleukste kindje!! En vergeet niet dat je vaak alleen de nare dingen leest, want alle keren dat het goed gaat, is niet heel interessant om over te schrijven/typen he!
    Mijn inleiding ging buiten het in stuit draaien, ook echt prima! Zou het zo weer doen! (Bij wijze van spreken)

    @Mooncalf hier piest ze steeds precies als ik de luier weghaal en de nieuwe pak... hoe lang ik ook wacht, ze doet het echt expres hoor!! :D
    En met dat lekken... Google eens op de deurbeltechniek. Werkt echt!!

    @Squarepants aaahhh lekkere gele derrie over je heen haha!! En je eerste kindje krijgen vond ik ook het heftigst hoor. Daarna groei je daarin en ik moet zeggen dat een 3e kind nog de minst grote verandering is. Die doe je er zo bij zeg maar :) alleen zelf ben ik gewoon een wrak nu, dat is zo jammer! Aan mijn kids ligt het meestal niet gelukkig, maar het is wel druk ;)
     
    Mooncalf vindt dit leuk.
  18. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.557
    113
    Vrouw
    Thanks @BeebieBeeb. Is ook wel zo, maar ik moet gewoon ff mn mindset omgooien.
    Ik blijf hopen dat ie toch nog zelf komt.

    En deurbeltechniek? Dat klinkt vast grappiger dan het is
     
  19. Squarepants

    Squarepants Bekend lid

    24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Jaaa ik moest ook echt enorm mn mindset schakelen toen ik inleiddatum kreeg! Het hele idee van hoe je bevalling gaat zijn vliegt zo uit t raam. Heel stom is dat en wees er maar even boos en verdrietig over! Bij mij kwam t alsnog vanzelf, dus ik heb nog wel hoop :)
     
    Lill vindt dit leuk.
  20. Shawarma

    Shawarma Fanatiek lid

    2 nov 2008
    1.852
    127
    63
    In een huis
    @Mooncalf, mag ik vragen hoe vaak je venkelthee drinkt? En gewoon uit een zakje? Mijn meisje heeft verschrikkelijk last van krampjes.. en zie haar ook zo vaak drukken. Ik wil liever niet aan infacol beginnen of iets dergelijks. Maar zelf thee drinken wil ik wel. Vind het vreselijk dat ze zo een pijn heeft. Zondag is ze alweer 5 weken, en ze zeggen dat de krampjes na 6 weken minder worden, nou dat mag ik hopen..
     

Deel Deze Pagina