Eindelijk zwanger??

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door cyclaam, 8 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyclaam

    cyclaam Actief lid

    10 dec 2013
    296
    223
    43
    Vrouw
    Ik mocht gister een test doen. Omdat die 2e wachtweek zenuwslopend is (vooral deze keer) hadden we besloten om eerder te testen. Zondag. Ons ziekenhuis had dit als testdatum aangegeven maar het UMCG heeft er een dag later van gemaakt.
    Toen ik de test deed volgde daarna gelijk een dikke vette plus. Dit hebben we nog nooit gehad! Ongelooflijk is het dan eindelijk gelukt?! Zo ontzettend blij! Onze vreugde hebben we met naaste familie gedeeld. Zij waren op de hoogte van behandelingen en stappen die we deden. Gister voor de zekerheid (nouja meer voor de vorm:thumup: ) nog 1 gedaan. En daar stond gelijk weer een plus op!. Ik zou misschien ontzettend blij moeten zijn maar ik ben ook heel bang. Wat als het misgaat.. is het verdriet misschien des te groter.. Dit is waarschijnlijk bij iedereen.. Zeker na een reeks van behandelingen. Begin September hebben we onze eerste echo. Ivm onze vakantie is dit iets uitgesteld. Wellicht beter om dan nog een beter resultaat te zien;).
    Ik voel me goed en heb af en toe buikkramp bij het staan.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    BakingSoda, Pitaa91, Olliebol en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Mooie test! Gefeliciteerd:)
     
    cyclaam vindt dit leuk.
  3. Dreamer29

    Dreamer29 Fanatiek lid

    25 feb 2015
    2.546
    965
    113
    van harte gefeliciteerd! Dat is een hele mooie test! Heel fijn dat het na zo'n lange weg gelukt is. En die onzekerheid hoort er helaas bij kan ik uit ervaring zeggen... Ook al ben ik inmiddels ruim 10 weken zwanger, ik heb nog steeds soms het gevoel dat het allemaal een droom is en het stiekem over iemand anders gaat. Hopelijk straks in september een mooie echo voor jullie!
     
    cyclaam vindt dit leuk.
  4. cyclaam

    cyclaam Actief lid

    10 dec 2013
    296
    223
    43
    Vrouw
    Ja heel fijn! Ja ik denk dat ik nog meer kan genieten na de 1e echo.
     
  5. Lavender123

    Lavender123 Actief lid

    25 jul 2017
    188
    69
    28
    Vrouw
    Wat een bijzonder verhaal! Gefeliciteerd!!!
     
    cyclaam vindt dit leuk.
  6. Inge1984

    Inge1984 Fanatiek lid

    10 sep 2015
    1.593
    1.413
    113
    Ten eerste: Gefeliciteerd!!!!

    De week na de positieve test(en) heb ik alleen maar nachtmerries gehad dat het mis zou gaan. Ik kon en kan eigenlijk nog steeds niet geloven dat het daadwerkelijk gelukt is. Waarschijnlijk ga ik het pas echt geloven als we een goede eerste echo hebben gehad.
     
    cyclaam vindt dit leuk.
  7. cyclaam

    cyclaam Actief lid

    10 dec 2013
    296
    223
    43
    Vrouw
    ja dat denk ik ook. zo'n echo is toch wel de bevestiging en kun je het zien..
     
  8. vrouwvan

    vrouwvan Fanatiek lid

    26 dec 2015
    2.194
    1.240
    113
    Wat een moooie test. Gefeliciteerd en geniet ervan. Die onzekerheid herken ik als geen ander. Ik ben nu 28 weken zwanger en heb het nog steeds. Gelukkig wel minder als in het begin.
     
    cyclaam vindt dit leuk.
  9. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Van harte gefeliciteerd! De angst blijft, zeker na een lang mmm traject. Maar de eerste horde is overwonnen. De volgende is de eerste echo. Stap voor stap, niet te ver vooruit denken.
    Geniet van het wonder in je buik.
     
    cyclaam vindt dit leuk.
  10. Lesa

    Lesa Niet meer actief

    Pracht test!! Gefeliciteerd. Begrijpelijk die onzekerheid.
     
    cyclaam vindt dit leuk.
  11. toffepeer

    toffepeer Bekend lid

    14 feb 2017
    581
    258
    63
    Gefeliciteerd! Succes met de spanning en afwachten, konden we de tijd maar vooruitspoelen he..!
     
    cyclaam vindt dit leuk.
  12. Humava

    Humava Niet meer actief

    Wat een mooie test! Gefeliciteerd!!!
     
    cyclaam vindt dit leuk.
  13. Ellen8

    Ellen8 Actief lid

    8 apr 2013
    414
    96
    28
    Van harte gefeliciteerd! Wat fijn na zo'n lang traject! Ik herken je onzekerheid, maar we moeten toch maar proberen die eerste weken wat vertrouwen in ons lichaam te hebben. Ik hoop dat je begin september een prachtige echo zult hebben!
     
    cyclaam vindt dit leuk.
  14. MammaBS

    MammaBS Actief lid

    29 jan 2015
    290
    8
    18
    Gefeliciteerd! Mooie test! Die onzekerheid is zeker niet vreemd. Na de 1e echo en naarmate de zwangerschap vordert, wordt het hopelijk minder en krijg je meer vertrouwen.
     
    cyclaam vindt dit leuk.
  15. Pstjepiet

    Pstjepiet Bekend lid

    16 okt 2015
    667
    367
    63
    Knaller! Gefeliciteerd!
     
    cyclaam vindt dit leuk.
  16. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

    Gefeliciteerd!
     
    cyclaam vindt dit leuk.
  17. BZD

    BZD Fanatiek lid

    17 jan 2014
    1.059
    165
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Wauw, zo lang bezig en nu zwanger! Gefeliciteerd!!!
     
    cyclaam vindt dit leuk.
  18. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Gefeliciteerd! Wat een mooie knaller!
    De onzekerheid is helaas normaal. Hopelijk een mooie echo in sept. :)
     
    cyclaam vindt dit leuk.
  19. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Mooie test!! Gefeliciteerd :D hoop dat je lekker kan genieten na de eerste echo! de eerste weken blijven altijd spannend. Nog even en dan kun je genieten van je wondertje in je buik :D
     
  20. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! ♡ Probeer te genieten van je zwangerschap. Ik snap je angst wel, dat het mis kan gaan.. Ik heb die angst ook enorm gehad, ook na de 12 weken.. Verschrikkelijk. Maar die angst is slopend, kan ik je vertellen. Het is moeilijk om die angst op zij te zetten. Maar probeer deze weg te duwen, door te denken aan het prachtige kindje dat straks echt bij jullie mag zijn!
    Geniet van je vakantie
     
    cyclaam vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina