Eindelijk!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Maps, 1 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maps

    Maps Bekend lid

    18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    Na 2 jaar geduld, veel ritjes naar Gent, 3 biochemische zwangerschappen, onderzoeken voelen we eindelijk een rust over ons heen. Met de juiste medicatie zijn we zwanger geworden en hopelijk blijven we dit ook. Met op 12 dpo een hcg van 145 en een nette test hebben wij er een super goed gevoel bij! Hopen op een mooie plakker maar vanaf nu gaan wij genieten van de rust en hopelijk een einde aan de medische molen. We zijn ontzettend blij en gaan eerst op vakantie en rond de 8 weken pas de eerste echo. Even geduld dus ;).
    Ik heb super veel steun (gehad) aan de dames op dit forum. Heel erg bedankt daarvoor xx. Liefs Maps
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Irisje24, Pimpelmeesje, Kays13 en 11 anderen vinden dit leuk.
  2. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! Wat enorm fijn voor jullie na 2 jaar! :D:D
     
    Maps vindt dit leuk.
  3. Kippetje88

    Kippetje88 Bekend lid

    11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd met dit heerlijke nieuws! Geniet van jullie vakantie en op maar de 1e echo! ❤
     
    Maps vindt dit leuk.
  4. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat onwijs fijn, gefeliciteerd!
     
    Maps vindt dit leuk.
  5. Maps

    Maps Bekend lid

    18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    Dank jullie :thumup::):):)!
     
  6. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Jeeejh :) dus gelukkig geen pregnyl meer :)
    Gefeliciteerd :) veel plezier op vakantie :)
    Ik hoop dat je je beter voelt dan ik deed op vakantie ;) ik kwam er ook vlak coor de vakantie achter en met als gevolg dat ik in week 7 de laatste week van me vakantie niet vooruit te branden was ;) top met backpacken in Thailand Haha
     
    Maps vindt dit leuk.
  7. Maps

    Maps Bekend lid

    18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    Nee niet de pregnyl, ze vonden een nieuw bloedonderzoek niet meer nodig in Gent, dit keer zijn de waarden hoog genoeg.
    Haha wat erg!! Dan moet je een hoop geduld hebben he? Want met 6 weken zijn wij nog niet thuis, pas met 8 :roflmao:. We hebben vooral een strand vakantie, dus veel ga ik niet doen, behalve achter mijn zoontje aanrennen ;).
    Misschien ook maar goed ook, even geen medisch gedoe! Toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik hetzelfde met de vakantie en zat ik te spugen in de bus.. :D. En het bekende gevoel begint al te borrelen :D
     
  8. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Dat zeker even uit die sleur van de mmm
    Dat was hier ook het idee achter de vakantie ;) er niet van uit gaande dat de iui voor de vakantie dus raak zou zijn. En het dus even een welverdiende ronde rust werd zonder al die medicatie ;) dat werd uiteindelijk aan de laxeer giga last van de darmen ;) en kots pilletjes omdat we zwanger naar Thailand gingen. Plus ons hele schema over mogen plannen gezien de zika mug ;) en dengue huppelepup mug in bepaalde gebieden :p
    En zijn we naar de meest luxe resorts gegaan inplaats van hostels en om de dag reizen werd het om de 4/5 dagen reizen :)

    Waar gaan jullie heen?
    En idd scheelt dat je een strand vakantje hebt dus lekker rustig aan doen en vooral genieten van jullie zoontje en de volgende die nu eindelijk onderweg is :)
     
  9. Maps

    Maps Bekend lid

    18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    Hahah ja het is even omzetten van alles inderdaad, zeker als je gaat backpacken! Wij gaan naar Curacao, ook een zika land.. maar ja annuleren kan niet en ga ik ook niet doen. We hebben al zoveel moeten doen en laten de afgelopen 2 jaar ik vind het wel best. En er wonen ook zwangere dames op curacao. Ik neem genoeg maatregelen tegen muggen iig! We hebben die reis echt even nodig na die gekke tijd!
    We hebben een huisje met zwembad erbij dus blijven rustig aan doen :).
     
  10. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Snap ik, scheelt dar Curaçao niet een heel groot risico heeft. En idd gewoon savonds airco aan enz helpt ook.
    Heel veel plezier ;)
     
    Maps vindt dit leuk.
  11. Maps

    Maps Bekend lid

    18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    Waar in Thailand zijn jullie geweest trouwens? Wilde daar ook graag heen maar rond deze tijd is het daar regenperiode. Het eten is daar zo heeerlijk. Maar ja als je aan de laxeerpillen moet is dat ook niks natuurlijk :confused:.
    Ik had dat bij mijn zoontje ook, van onder kwam er niks uit alleen van boven:rolleyes:. Ik was dat alweer vergeten, maar nu je het zegt begint er iets te dagen haha. Ik heb de emefasene oid nog liggen!
     
  12. nijntje90

    nijntje90 Fanatiek lid

    2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Wauw wat fijn!! Geniet er lekker van!
     
    Maps vindt dit leuk.
  13. deesjuh

    deesjuh Niet meer actief

    Gefeliciteerd en geniet ervan
     
    Maps vindt dit leuk.
  14. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Gefeliciteerd!
     
    Maps vindt dit leuk.
  15. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Wij zijn begonnen in Bangkok, door naar chiang mai, Phuket, Koh lipe, daarna naar krabi en terug via Bangkok. Maar wij zaten in april net dus voor het regen seizoen maar al wel te warm minimaal 37 graden en warmer gehad.... zweten dus Haha.
    Beste tijd is wel echt januari ofzo dan is het lekker qua temp. Ik ben echt een liefhebber van rijst enz. Alleen nu omdat ik daar zo ziek van de zwangerschap ben geweest de laatste 1,5 week, kan ik geen rijstkorrel nu zien Haha zodra ik nu een Thais gerecht voorbij Zie komen zoals pathai ofzo dan wordt ik al misseljjj :)
     
  16. Maps

    Maps Bekend lid

    18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    Wat een mooie reis hebben jullie gemaakt! Oh wat zonde dat je nu een afkeer hebt gekregen van rijst, hopelijk trekt dat als de kleine er straks is een beetje weg. Misschien in je verlof nog met je man een weekje weg in de buurt samen ;).
    Ik kan mij dat zo goed voorstellen, ik lag toen ik zo misselijk& zwanger was op de bank tlc te kijken. Als ik dat deuntje alleen al hoor, moet ik er direct aan denken haha. Laat staan met geuren en smaken. Ben benieuwd of het misselijk worden weer zo erg is, tot nu toe weinig klachten. Af en toe wat hoofdpijn! Hopelijk zit het goed.. dat worden lange weken :roflmao:
     
    Ashleyrachel vindt dit leuk.
  17. Pitaa91

    Pitaa91 Fanatiek lid

    6 jun 2017
    1.349
    813
    113
    Vrouw
    Leuk dat je mijn geboorteland hebt bezocht met heel veel plezier uiteraard:D. @Ashleyrachel

    Gefeliciteeeeerd:roflmao: Hoe voel je je? @Maps
     
    Ashleyrachel en Maps vinden dit leuk.
  18. Maps

    Maps Bekend lid

    18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    Dank je wel Pitaa! Wat leuk dat jij Thaise bent, wij zijn er ook veel geweest en ga er graag nog eens terug, prachtig land.
    Hier gaat alles goed gelukkig, hoe is het met jou? :)
     
    Pitaa91 vindt dit leuk.
  19. Pitaa91

    Pitaa91 Fanatiek lid

    6 jun 2017
    1.349
    813
    113
    Vrouw
    Alles is goed behalve maagzuur dank je. Ach toch ja heel veel mensen vinden zo prachtig en gaan graag nog xtje heen.
     
  20. Maps

    Maps Bekend lid

    18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    Oh dat is vervelend, rennies misschien?
     
    Pitaa91 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina