Eisprong al geweest?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Bil44, 14 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bil44

    Bil44 Lid

    19 jul 2017
    60
    1
    8
    Vrouw
    Zien jullie iets of wat vinden jullie? :oops:
    Dit is de eerste maand dat ik temperatuur. Vorige cyclus heb ik een rare cyclus gehad want heb bijna geen menstruatie gehad en ik denk nu een eiloze cyclus gehad of iets o_O daarom ook zo laat begonnen met temp. (Elke ochtend voor het opstaan rectaal op zelfde tijdstip)

    Op cd 12 ook begonnen met ovu testen elke dag rond 14:00
    die was gelijk donker, maar lang niet zo donker als zou moeten.
    Daarna heb ik elke dag ovulatie testen gebruikt, maar ik krijg hele lichte streepjes

    Nou had ik vrijdag vruchtbaar slijm tot ruim 8 cm

    Zou mijn ei dan zaterdag zijn geweest?
    (Dat lijkt mij zo vroeg o_O )

    Of moet hij nog komen?

    Gister heb ik helemaal geen slijm meer gehad. Vanmorgen weer iets wat waterig

    Dankjewel voor jullie oog hierop alvast
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.585
    15.061
    113
    Nabij Utrecht
    Temp je rectaal? Elke ochtend op dezelfde tijd, direct na het ontwaken en voor je je bed uit komt?

    Ik zie nog geen eisprong in jouw kaartje.
    Ook niet op zaterdag.
    Jouw gemiddeld basaal (mits je correct tempt) ligt op 36.8. Hij moet dan minimaal 37.1 worden en blijven om van een eisprong te kunnen spreken.
     
  3. Bil44

    Bil44 Lid

    19 jul 2017
    60
    1
    8
    Vrouw
    Bedankt voor je snelle reactie
    Elke ochtend om 7:15 rectaal voor het opstaan direct als ik wakker word van de wekker.

    jammer :( ik vond zaterdag al erg vroeg voor mijn doen
    Zou die nog kunnen komen een deze dagen zonder het vruchtbaar slijm? Dat is echt nergens te bekennen. En het lijkt of mijn baarmoedermond ook minder hoog ligt. :(
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.585
    15.061
    113
    Nabij Utrecht
    Ja hoor dat kan zeker nog ;)

    Ik zie dat je cycli ook regelmatig 33 dagen was.
    Stel dat je een lf hebt van 12 dagen dan zal je ei rond dag 21 pas gaan komen :):)

    Ik weet 100% zeker dat hij bij jou nog moet komen.
    Rustig doortempen :)
     
  5. Bil44

    Bil44 Lid

    19 jul 2017
    60
    1
    8
    Vrouw
    Oh fijn :p hopelijk is hij onderweg
    Mijn cyclussen zijn wel onregelmatig, dit jaar 36,28,30,29,33,29,29,33
     
  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.585
    15.061
    113
    Nabij Utrecht
    Ik had mijn reactie hierboven al ff aangepast :):)
     
  7. Bil44

    Bil44 Lid

    19 jul 2017
    60
    1
    8
    Vrouw
    Ga ik doen :)
    Super bedankt voor je oog hierop :thumup: ben ik erg blij mee :D
     
  8. Bil44

    Bil44 Lid

    19 jul 2017
    60
    1
    8
    Vrouw
    Hoi RogiJuli. (Of andere kenners die dit lezen :p
    Mag ik jou advies/kennis :oops:

    Ik heb rustig doorgetempt en getest en nu had ik vanochtend ineens een mega tempdip voor mijn doen :confused:
    36,5 Vervolgens schrok ik daarvan dus gelijk nog eens gedaan. Toen was hij 36,6

    Betekent dit in het beste geval dat mijn ei toch vandaag of morgen waarschijnlijk springt? :rolleyes:
    Of zegt dit (nog) niks :)

    En zou ik vanaf nu twee keer per dag ovu test doen? :rolleyes:
    Gister had ik weer bijna geen lijntje

    Super bedankt alvast voor je tijd en kennis :D
     
  9. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.585
    15.061
    113
    Nabij Utrecht
    Zelfde tijd gemeten als de rest vd dagen??

    En nee dit hoeft zeker niet te betekenen dat je ei gaat komen nu want dan had je gisteren of eergisteren een posi ovu moeten hebben ;)
    Rustug blijven doortempen. Hij zal echt wel nog gaan komen :D
     
  10. Bil44

    Bil44 Lid

    19 jul 2017
    60
    1
    8
    Vrouw
    Jepz zelfde tijd :)
    Jammer hihi :roflmao: ik hoopte op mijn ei vandaag door het dipje :D

    Ovulatie test is wel een stuk donkerder als afgelopen dagen,nog niet knal
    Hopelijk morgen of overmorgen een knaller :D

    Bedankt :thumup:
     
  11. Bil44

    Bil44 Lid

    19 jul 2017
    60
    1
    8
    Vrouw
    Excuses voor mijn bericht weer :oops:

    Nu zie ik dat ik wat bloed verlies :cry: Hebben wel geklust vanochtend
    Ook is mijn temperatuur verder gedaald naar 36,4 :confused:

    Zou ik nu al ongesteld zijn geworden denk je? Zit pas op dag 22 :eek:
     
  12. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.585
    15.061
    113
    Nabij Utrecht
    Ging je bloeden na de sex ??

    Het zou kunnen dat je een vroeg ei hebt gehad op dag 9. Dan heb je die gemist met yempen omdat je pas op dag 10 bent begonnen.
    Dat zit je vandaag op 13 dpo en dus een lf van 12 dagen (omdat vandaag dan weer cd 1 wordt).
    Maar dit is afhankelijk van hoe de bloeding is.
    Is het een echte ongi en duurt het zoals normaal of is hij licht en is het morgen weer over.
    In het eerste geval gekdt bovenstaande (vroeg ei, korte cyclus) en in het 2e geval zal het een cobtactbloeding geweest kunnen zijn.

    Maar ik denk dat het het eerste is ;)
     
  13. Bil44

    Bil44 Lid

    19 jul 2017
    60
    1
    8
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie en theorien :)

    Het zou al voor de sex geweest kunnen zijn maar het was donker, ik merkte er toen niks van :p
    Zag het pas toen ik erna naar het toilet ging
    Het is heel weinig, rood met wat slijm o_O het slijm kan ook sperma zijn

    Ook alleen maar aan het toiletpapier, nu haast niks meer
    Eigenlijk zijn mijn menstruaties altijd heel heftig maar dat durf ik nu niet meer te zeggen omdat ik vorige ronde ook al zo een rare lichte menstruatie had :(

    Maar aan mijn temperatuur te zien is het toch eerder een menstruatie denk jij? Dan heb ik een hele korte cyclus gehad. Ook wel eens lekker om te weten dat ik dat kan hebben :) En wat zou mijn temperatuur dan doen morgen om dat zeker te weten? :D

    Ook heb ik net een ovutest gedaan en die is stukken lichter als gister
    Ik had stiekem gehoopt op een ovulatie bloeding, ik kan daar maar weinig informatie over vinden, ook nooit eerder gehad, maar door mijn lichte ovu test en mijn temperatuur is die conclusie ook weer uit de lucht :(

    Sorry voor al de vragen :oops: jij weet natuurlijk ook niet hoe gek mijn lichaam gaat doen :roflmao:
    Nogmaals super bedankt voor je oog hierop. Jij stelt me weer gerust :)
     
  14. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.585
    15.061
    113
    Nabij Utrecht
    Het slijm is idd sperma :):)

    Als het je ongi is dan zal je temp morgen nog zo laag zijn ;)

    Als je temp morgen stijgt dan kan het een ovu bloeding zijn. Maar dan moet het bloeden wel stoppen.

    Maar even een gek vraagje... je weet toch wel dat als een ovu test knalt, je ei pas 1 of zelfs 2 dagen later komt en dus niet altijd op die dag zelf??
    Je spreekt nu al 2x dat je denkt dat je op die dag een ei hebt, maar dat de ovu en lichte streep geeft ;);)
    Stel dat je ei vandaag zou zijn, dan was je ovu gisteren of eergisteren posi en vandaag dus niet ;)
    En had je nou wel vandaag een posi ovu dan is je ei pas 1-2 dagen later ;);)
     
  15. Bil44

    Bil44 Lid

    19 jul 2017
    60
    1
    8
    Vrouw
    Bedankt :) het is volledig gestopt nu (hopelijk blijft dat zo) :) ik ben ook erg nieuwschierig naar mijn temperatuur morgen

    klopt, dat weet ik. dat is stom neer gezet door mij zelf :|

    Dit komt doordat ik bij mijn dochter een positieve ovulatie test heb gehad dag 22 11:00 en die was toen om 17:00 al weer licht o_O ik had toen op dag 31 al een duidelijke positieve test.

    Misschien denk of hoop :oops:ik ergens daardoor dat mijn ei misschien sneller springt (dan gemiddeld?)na een positieve ovu test (vanwege een korte knaller) :rolleyes:
    Ookal weet ik dat dat dit keer helemaal niet hoeft. Ik moet daar ook zeker niet vanuit gaan

    Maar alsnog heb ik dus afgelopen cyclussen geen positieve ovulatie testen gehad
    En dat is dus ook de reden dat ik begonnen ben met temperaturen :)
     
  16. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.585
    15.061
    113
    Nabij Utrecht
    Een nega ovu test na een posi betekent niet dat je ei al geweest is hoor ;) het betekent alleen dat je piek voorbij is ;)

    Dus een posi op dag 22 is op 23 je ei en op dag 31 (dus 8 dpo) een posi test.
    Geen gek beeld hoor. Dan was je innesteling ws rond 5-6 dpo :D
     
  17. Bil44

    Bil44 Lid

    19 jul 2017
    60
    1
    8
    Vrouw
    Ja dat bedoelde ik :) een korte LH piek en dan vervolgens na 24u gelijk een eisprong In plaats van 48 uur of zo iets :o:

    Dus ik had eigenlijk gehoopt deze ronde gewoon ergens mijn (korte?) piek al gemist te hebben :roflmao: en vervolgens achteraf te vinden met het tempen :rolleyes:

    Maar ik ben erg nieuwschierig wat mijn kaartje morgen gaat doen of dat het toch een nieuw kaartje gaat worden
     
  18. Bil44

    Bil44 Lid

    19 jul 2017
    60
    1
    8
    Vrouw
    Hallo RogiJuli,
    Is een lage temperatuur meerdere dagen achtereen altijd einde oefening/cyclus? :oops:

    Ik heb nog steeds een lage temp. maar ik verlies echt heel weinig bloed,het is af en toe een drup en dan stopt het weer een aantal uur. (Sorry)
    Bedankt alvast voor jou antwoord :)
     
  19. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.585
    15.061
    113
    Nabij Utrecht
    Bij een lage temperatuur, zeker als die dagen aanhoud, ben je idd niet zwanger helaas.
     
  20. Bil44

    Bil44 Lid

    19 jul 2017
    60
    1
    8
    Vrouw
    Helaas :( dan zal het ergens nog wel doorbreken deze dagen
    Bedankt voor je antwoord :thumup::)
     

Deel Deze Pagina