eiwit in urine

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door diaan, 28 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaan

    diaan Bekend lid

    3 apr 2007
    920
    0
    16
    Hallo,
    even een vraagje,

    Ik had drie weken geleden eiwit in mijn urine. Het getal dat eruit kwam was 194. Nu had ik afgelopen woensdag 345.
    Ik moest gelijk 24 uurs urine inleveren want de gyno wil me goed controleren.
    Is dit getal van 345 veel te hoog en wat zijn de consequenties dan?
    Word ik dan opgenomen.
    Mijn bloeddruk is wel goed. Drie weken geleden 85/130 en afgelopen woensdag 70/130. Lijkt me niet te hoog.

    Is dit een begin van zwangerschapsvergiftiging en zoja hoe kan je dat verhelpenf wat doet een gyno hieraan?


    Kindje beweegt overigens erg goed en is gemiddeld op de groeicurve lijn.

    Bedankt.
     
  2. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Diaan,

    voor de getallen moet je bij de gyn zijn, die kan ik niet goed interpreteren. Verder is het vroeg nu al een zwangerschapvergiftiging te ontwikkelen, maar het is niet uitgesloten. Ondanks dat een bloeddruk redelijk goed is, kan het toch ontstaan. Dat is het venijnige aan dit syndroom. Dus van daar dat het zo goed wordt gecontroleerd. Je kunt er zelf niet veel aan doen, behalve nu echt even rust te nemen. En de gyn controleert in het geval dat het wel een zw.schapsvergiftiging je zwangerschao extra goed. Dat je kindje goed beweegt is een heel goed teken. Even afwachten dus.

    Groetjes Brigitte
     

Deel Deze Pagina