Elektrische (moeder)fiets

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door dreamcatcher, 21 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamcatcher

    dreamcatcher Niet meer actief

    Ik heb helaas zelf problemen met m'n gewrichten waardoor ik eigenlijk bijna nooit met m'n zoon van 5 fiets. Terwijl ik het echt heerlijk vind en hij ook. Wegens omstandigheden kan hij zelf niet fietsen nog. Nu met een tweede op komst lijkt het me toch fijn om met ze te kunnen fietsen. Alleen fietsen lukt nog wel maar met extra gewicht gaat het moeilijk. Vandaar dat ik zit te denken aan een elektrische fiets of eentje met trapondersteuning oid.

    Iemand hier ervaringen met een elektrische fiets met voorop en achterop een kindje? Zo ja, welke fiets en bevalt het? :)
     
  2. Mar18

    Mar18 Bekend lid

    30 jun 2014
    538
    207
    43
    Heb een elektrische mama fiets en hij rijdt echt super!! Echt heerlijk! Heb alleen geen twee kids dus heb alleen een zitje voor op. En dan nog rijdt hij heel soepel en licht.
     
  3. dreamcatcher

    dreamcatcher Niet meer actief

    Welke fiets heb jij? En zo te lezen is het een aanrader haha. Kan elk kinderzitje erop of ben je wel gebonden aan bepaalde merken?
     
  4. Mar18

    Mar18 Bekend lid

    30 jun 2014
    538
    207
    43
    Eehh het merk Cortina ofzo als ik het goed heb;). Zeker aan te raden! Zou wel bij een fietsenwinkel advies vragen ivm de hoogte en opstappen enz.
    Voor zo ver ik weet konden alle kinderzitjes er op.


     
  5. zeilbootje

    zeilbootje Fanatiek lid

    15 jan 2014
    2.644
    1.286
    113
    Heb je er aan gedacht om eventueel een elektrische bakfiets te kopen? Ik heb na veel wikken en wegen er eentje aangeschaft en vind het super fijn. Fietst rustiger en stabieler dan mijn oude fiets n
     

Deel Deze Pagina