Elke dag steken in buik sinds ovulatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ninnepin, 20 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninnepin

    Ninnepin Actief lid

    9 aug 2016
    112
    43
    28
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey allemaal!

    Ik wil graag even wat met jullie delen. Ik heb sinds mijn ovulatie al buikpijn. Echt van die steken zeg maar. Ze komen met vlagen en verspreiden soms licht naar mijn liezen, rug en benen. Wat een vreemd gevoel is dit! Over 4 dagen is mijn nod. Het kan ook van een zwangerschap zijn toch? (persoonlijk denk ik van niet) Maar wie weet.

    Wie herkent dit? Heb dit nog nooit eerder gehad.

    Liefs, Ninnepin
     
  2. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Toen ik deze zin las, moest ik gelijk aan mezelf denken. Lang verhaal, komt ie: Ik heb dit ook gehad vanaf ronde 7. Ik deed ovu testen dus wist dat mijn ovulatie al geweest was, dus het was geen ovulatiepijn. Een paar dagen na mijn eisprong kreeg ik steken, krampen. Ik herkende het beetje als een soort bandenpijn van mijn eerste zwangerschap. Ik eerst blij omdat ik dacht dat ik zwanger was. Maar helaas niet. Ik werd ongesteld, en de pijn ging toen ook weer weg. Ronde 8 na ovulatie kwam de pijn erger terug en ben ik bij de huisarts beland omdat ik die nacht wakker werd van de pijn in mijn buik. De huisarts dacht aan een blaasontsteking, maar die test was negatief. Dus weer hoopte ik op een zwangerschap, maar helaas weer ongesteld en pijn was weer weg...ronde 9 na ovulatie heb ik op het punt gestaan om de huisartsenpost te bellen om midden in de nacht naar toe te gaan, zo erge pijn had ik. Het leken wel weeën! Dag erna bij de huisarts geweest en inwendig onderzoek gehad. De pijn kwam van mijn baarmoeder. Gelijk afspraak gemaakt bij de gynaecoloog om alles na te laten kijken. Tegen die tijd waren we al 10 rondes bezig dus hebben we beide gelijk een vruchtbaarheidsonderzoek gehad. Maar eenmaal de afspraak had ik natuurlijk nergens last meer van en kon de gynaecoloog niks zien bij mij. Vriend was ook alles in orde en werden weggestuurd het nog maar een jaartje te proberen. Tenzij ik mijn buikpijn weer zou krijgen, dan moest ik eerder terug komen. Sindsdien gelukkig geen buikpijn meer. Maar ook nog geen zwangerschap. Nu gaan we ronde 12 in.
    Het betekent natuurlijk niet dat jij dit ook gaat krijgen, maar ik herkende mezelf in jouw verhaal dus Wilde graag reageren. Ik zie dat jij ook al een poosje bezig bent?
     
    Ninnepin vindt dit leuk.
  3. Ninnepin

    Ninnepin Actief lid

    9 aug 2016
    112
    43
    28
    Vrouw
    Zuid-Holland

    Dat is zeker een lang verhaal! Bedankt dat je dit met me wilde delen. Ik hoop dat de buikpijn weg mag blijven en je gauw zwanger bent! Gelukkig is de buikpijn niet ontzettend hevig. en wie weet is het wel gewoon raak deze ronde!
     
  4. mokka88

    mokka88 Fanatiek lid

    2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Oo spannend hè!!
    Ik heb dit ook
    Steekjes Ongie pijn
    Lage rug pijn aan 1 kant ..
    Ben helaas niet zeker van mijn ei...
    Verwacht dat hij 11 juli geweest is..
    Wilde zo een testje gaan doen ben weer ongeduldig Hihi
     
    Ninnepin vindt dit leuk.
  5. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Voor je je verder nog anders dan normaal? Ik hoop natuurlijk voor jou dat het betekent dat je zwanger bent! Spannend altijd die dagen voor nod
     
  6. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Ik had het vanaf 6 dpo. Steekjes in mijn baarmoeder richting liezen, zeurende onderrug uitstraling naar mijn been. En de dagen erna steeds meer steekjes in mijn BM. Ik was zwanger.

    Echter bij de eerste niks gemerkt toen ik zwanger was en juist alle maanden ervoor allerlei klachten
     
    Ninnepin vindt dit leuk.
  7. mokka88

    mokka88 Fanatiek lid

    2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Mijn testje is iig nog witter dan wit
    Nog even geduldig afwachten *zucht*
     
  8. Ninnepin

    Ninnepin Actief lid

    9 aug 2016
    112
    43
    28
    Vrouw
    Zuid-Holland

    Ja, eigenlijk voel ik me best normaal... ik heb gisteren wel zo'n hele gevoelige test gedaan maar deze blijft echter ook nog spierwit. (heb het niet met ochtend urine gedaan). Het zal dus wel niet deze maand.. want de klachten in mijn buik moeten dan toch wel van een zwangerschap komen als het zo is.. en dan moet er hcg te vinden zijn. *zucht*
     
  9. Ninnepin

    Ninnepin Actief lid

    9 aug 2016
    112
    43
    28
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wanneer testte jij positief? Hier gisteren een testje gewaagd maar helaas.
     
  10. Ninnepin

    Ninnepin Actief lid

    9 aug 2016
    112
    43
    28
    Vrouw
    Zuid-Holland

    Dan zouden we wel eens gelijk kunnen lopen! Spannend. hou je me op de hoogte ??? :)
     
  11. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Oh ik herken die testdrang zo! Elke maand weer houd ik het niet vol tot nod, maar testen blijven helaas spierwit. Maar er is hoop hoor, want er zijn er veel die echt pas (ruim) na nod positief testen.
     
  12. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.748
    15.178
    113
    Ik heb de afgelopen dagen hetzelfde gehad, maar helaas vanmorgen ongesteld geworden:rolleyes:
     
  13. mokka88

    mokka88 Fanatiek lid

    2 jun 2017
    1.014
    549
    113

    Wanneer wil jij gaan testen?
    Wil het liefste nu nog eentje proberen Haha maar ik probeer tot zondag te wachten
     
  14. Ninnepin

    Ninnepin Actief lid

    9 aug 2016
    112
    43
    28
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Haha echt verschrikkelijk is het soms. Zou het zou het.. Ik weet het er zijn zo veel verschillende verhalen maar toch voel je het een soort van aan lijkt mij. Geen bloed geeft moed haha.
     
  15. Ninnepin

    Ninnepin Actief lid

    9 aug 2016
    112
    43
    28
    Vrouw
    Zuid-Holland

    Knap van je dat je probeert te wachten! Ik weet haast wel zeker dat ik ongesteld ga worden dus wacht toch nog wel 4 a 5 dagen denk ik. Anders is het ook zonde van de test. Hopelijk komt er bij jou zondag een mooie dikke vette 2e streep!
     
  16. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik aan niks dat ik zwanger was. Al was ik er toen minder mee bezig dan nu, maar was toen al 2 dagen over tijd toen ik pas testte. Het was trouwens niet echt een knaltest, maar was ook geen ochtendurine. We zitten trouwens aardig in hetzelfde schuitje. Ik las volgens mij in een ander topic dat je ook al een vruchtbaarheidsonderzoek heb gedaan en daaruit bleek dat alles in orde was toch? Dus bij jou werkt de natuur ook nog niet echt mee, zoals mijn gynaecoloog dat zei..
     
    Ninnepin vindt dit leuk.
  17. Ninnepin

    Ninnepin Actief lid

    9 aug 2016
    112
    43
    28
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja dat hoor je vaak genoeg dat als je het niet verwacht het vaak toch wel zo kan zijn! Dat advies heb ik trouwens al meerdere keren gekregen van vriendinnen. Maar toch.. voor mij is het niet zo simpel van o, ik laat het los en we zien wel. (denk dat het bij niemand zo werkt) Mijn man zijn zwemmers zijn een paar weken geleden getest en goed gekeurd. Daarna heeft de huisarts gevraagd om 3 maanden temperaturen. Daar begin ik vanaf de volgende cyclus mee omdat ik nu te laat ben begonnen. Nee de natuur werkt zeker niet mee maar ik denk dat het ook wel te maken heeft met mijn gemoedstoestanden. (waar ik ontzettend hard aan werk!) Het is altijd wel wat.. ik heb zelf nog geen verdere onderzoeken gehad. Wel inwendig en een keer een inwendige echo ivm spotting.
     
  18. mokka88

    mokka88 Fanatiek lid

    2 jun 2017
    1.014
    549
    113

    Waarom denk je dat dan dat je Ongie gaat worden?
    Geen bloed geeft moed! Mijn duimen draaien voor je!
     
    Ninnepin vindt dit leuk.
  19. Ninnepin

    Ninnepin Actief lid

    9 aug 2016
    112
    43
    28
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik krijg steeds meer de ''echte'' menstruatie buikpijn. En net weer heel stom een test gedaan.. natuurlijk ook negatief. Nou.. het is goed zo.. ronde 16 here we come. :|
     
  20. mokka88

    mokka88 Fanatiek lid

    2 jun 2017
    1.014
    549
    113

    Aah balen meid! En ronde 16 al.. erg frustrerend ja dat geloof ik
     

Deel Deze Pagina