Elke dag steken in buik sinds ovulatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ninnepin, 20 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Als je uitgaat van NOD = 14 DPO dan is deze stelling echt niet waar. Mensen die zeggen (ruim) na NOD pas positief te testen zijn heel vaak niet zeker van hun eisprong, die blijkt dan veel later en de verwachtte NOD is dan feitelijk geen NOD, of in ieder geval geen 14 DPO.

    Volgens mij had @Pipo30 een keer een hele mooi post met percentages, maar ik kan hem niet terugvinden. Maar het kwam er ongeveer op neer dat van alle zwangere vrouwen, ik geloof meer dan 95% test op 14 DPO. Dat betekent dus dat slechts 5 of minder op de 100 die daadwerkelijk zwanger zijn op NOD niet positief zouden testen.
     
    Maan14 en Ninnepin vinden dit leuk.
  2. Ninnepin

    Ninnepin Actief lid

    9 aug 2016
    112
    43
    28
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Het is nog onwerkelijk dat we al zo ver onderweg zijn... vooral omdat ik nog zo jong ben.. maar dat zegt niets. We gaan gewoon de volgende ronde in en ik ga proberen om positief te blijven! onze tijd komt vanzelf... Hou je het nog vol? Nog 1 nachtje slapen hihi. Ik duim voor je succes! liefs
     
  3. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Oh dat zou idd ook heel goed kunnen wat jij zegt, bent ook verder geen expert. Heb het alleen wel eens van een kennis gehoord dat zij pas een week overtijd positief testte en toch regelmatige ongesteldheid was.
     
  4. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Ondanks alles hoop ik dat je snel een positieve test in handen mag krijgen. Het Los laten en er niet teveel mee bezig zijn, lukt mij ook echt niet. De wens is er nu zo al lang, dus dat word niet minder. Daar mag je ook best even verdrietig om zijn!
    Begrijp ik nu goed dat je toch ongesteld bent geworden?
     
  5. Ninnepin

    Ninnepin Actief lid

    9 aug 2016
    112
    43
    28
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi! Nee nog niet ongesteld, maar voel het wel aankomen. heb de krampen die ik altijd heb. en gisteren ook weer negatief getest. Ik heb gewoon zo'n gevoel dat het weer niet raak is.
     
  6. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Ja meestal voel je het wel aan. Maar toch nog steeds geen bloed, kan nog steeds duiden op een zwangerschap. Misschien is je eisprong later geweest en kan het zijn dat je later positief test. Duim voor je mee!
     
    Ninnepin vindt dit leuk.
  7. Ninnepin

    Ninnepin Actief lid

    9 aug 2016
    112
    43
    28
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wie weet alles kan..dankjewel voor het duimen. Nu op dag 27 van mijn cyclus.. kan ieder moment ongesteld worden dus! Hoe gaat het met jou?
     
  8. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Hier al weer op cd 5, laatste dag in het rood. Nu op naar vruchtbare dagen. Ik had vandaag een verjaardag en daar was iemand zwanger. Ontzettend leuk natuurlijk en gegund! Maar ik merkte dat ik er best moeite mee had, omdat ik ook zo graag zwanger zou willen zijn. Heb me groot gehouden, maar kon wel huilen van verdriet :(
     
  9. Ninnepin

    Ninnepin Actief lid

    9 aug 2016
    112
    43
    28
    Vrouw
    Zuid-Holland

    Wat rot is dat he! Toch wil je blij zijn voor degene.. Maar dat is zo moeilijk soms. Ik voel me dan zo falen als vrouw. Maar kop op! Deze ronde gaat het gewoon lukken! Geniet van de tijd samen met je lief. Geniet. En fantaseer over de toekomst want die komt echt wel ;) ik denk aan je. Veel sterkte.
     
    PinkLady88 vindt dit leuk.
  10. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Je bent lief! Voor jou ook een knuffel! Is vandaag je nod? Al bloed gespot?
     
    Ninnepin vindt dit leuk.
  11. Ninnepin

    Ninnepin Actief lid

    9 aug 2016
    112
    43
    28
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Haha soms ben ik dat wel :p Helaas vandaag de ongesteldheid door gekomen.. op naar ronde 16!
     
  12. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Jammer dat ze hier niet de knop 'vind ik niet leuk' hebben. Balen zeg! Nu gewoon lekker aan de chocolade, snoepjes en alles wat je nog meer troost. Dat helpt mij altijd wel :p knuffel!
     
    Ninnepin vindt dit leuk.
  13. mokka88

    mokka88 Fanatiek lid

    2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Ook mijn menstruatie is denk ik door gekomen.. heb alleen wat bruin verlies hele dag bij afvegen..
    op naar de volgende ronde dames vol goede moed! Xxx
     
  14. Ninnepin

    Ninnepin Actief lid

    9 aug 2016
    112
    43
    28
    Vrouw
    Zuid-Holland

    balen meid!! het komt goed! xx knuffel
     
  15. Ninnepin

    Ninnepin Actief lid

    9 aug 2016
    112
    43
    28
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dankjewel!! Hoe is het met het klussen? x
     
  16. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Volgens mijn cyclusapp beginnen mijn vruchtbare dagen morgen dus gaan we voor om de dag. Rond mijn eisprong volgende week wil ik er eigenlijk geen dag meer tussen laten. Dan kunnen de zwemmers het eitje nu echt niet missen deze maand! Hoop dat het resultaat gaat leveren. Het mag nu wel eens een keer. Ik had vandaag ineens kleine bloeding in de wc, later niks meer. Heb ik normaal nooit zo 4 dagen na ongesteldheid. Weet niet zo goed wat dat nou kan zijn...
     
    Ninnepin vindt dit leuk.
  17. Ninnepin

    Ninnepin Actief lid

    9 aug 2016
    112
    43
    28
    Vrouw
    Zuid-Holland
    sorry ben een tijdje uit de lucht geweest. misschien was die bloeding een ovulatie bloeding.. kan ook wel eens voorkomen heb ik gelezen. hoe is het nu met je?
     
  18. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Hmm dat zou dan al op cd 9 zijn. En toch onwaarschijnlijk denk ik want ik begon pas op cd 10 vruchtbare slijm te krijgen. Maar goed ik heb geen ovu testen gedaan deze maand, dus misschien wel, dan ben ik benieuwd of mijn menstruatie ook eerder gaat komen deze maand. Voor nu zit ik op het wachtbankje en hoop ik over 11 dagen positief te testen :-D
    Hoe gaat het met jou? Jij zit nu ongeveer in je vruchtbare dagen? Nog last gehad van steken?
     
  19. Ninnepin

    Ninnepin Actief lid

    9 aug 2016
    112
    43
    28
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oke, nou alles kan hihi. Met mij gaat het wel goed.. druk bezig met temperaturen. Volgens FF die automatisch mee kijkt naar je temp zou ik mijn ovulatie al rond dag 10 gehad hebben.. terwijl ik gisteren een positieve ovulatietest had. dus uiteraard geklust en door testen. Deze keer geen steken!
     
  20. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Fijn dat je geen steken meer hebt! Het moet dan toch een keer lukken! Ik hoop dat we allebei positief mogen testen. Hier 7 doen voor nod maar voel me niet anders dan normaal. Ik hoopte op wat zwangerschapskwaaltjes, aangezien ik gedacht wat steekjes en krampen gevoelt te hebben afgelopen weekend en dacht dat het met de innesteling te maken zou hebben. Maar goed we kunnen nog alle kanten op, ik hoop het zoooo!
     

Deel Deze Pagina