Elke keer kleine gaatjes in shirts (op buikhoogte)?!

Discussie in 'De lounge' gestart door mijnhumpie, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenneke20

    wenneke20 Fanatiek lid

    29 okt 2006
    4.324
    136
    63
    hier bij mijn shirts en manlief ze shirts ook,doe nu de broeken en bhs apart wassen van de shirts
     
  2. Wachtende

    Wachtende Fanatiek lid

    29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Jassen, riemen, navelpiercing, schuin dragen van handtas, wasmachine maar dan zou het overal zitten en niet alleen op buik, bureau....

    *geen inspiratie meer*
     
  3. rebekka84

    rebekka84 Fanatiek lid

    27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    Zodra je er 1 ziet vliegen of schade aan kleding ziet kan ej er vanuit gaan dat je er meer hebt. Een volwassen mot legt 150-200 eitjes. Volwassen mot eet trouwens je klding/meubulair/fruit/meelproducten niet meer, maar legt dus wel nieuwe eitjes.
     
  4. kikker1

    kikker1 Fanatiek lid

    22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Euhm, kan het van t aanrecht komen? Hier wel!
    Overigens weinig met kwaliteit te maken, mijn espritshirtjes vertonen hetzelfde.

    Wij kwamen erachter toen so n nieuwe keuken kregen en zij er ook ineens last van hadden. Een granieten blad dus niet t goedkoopste.
     
  5. Loesje86

    Loesje86 Niet meer actief

    Hier ook veel lst van gehad, maar kwam echt door mn riemen en rits. Merk maakte niet uit, ik werk op kdv en sta dus veel bij/tegen de commode en aanrecht aan. Ik draag nu geen riemen meer en veel rokjes en al mn shirtjes zijn nog heel :)
     
  6. Chaii

    Chaii Niet meer actief

    Silvervisjes eten ook gaatjes in kleding.
    Veel mensen weten dit niet en ik eerst ookniet.
    Om een of andere reden zitten de gaatjes vaak op buikhoogte.
     
  7. Vlinder1987

    Vlinder1987 Fanatiek lid

    14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Mijn ouders hebben/hadden het ook steeds, bij hun is het probleem: Het aanrecht... er te dicht tegenaan staan.. Heel vervelend, want de gaten vallen in de shirts!
     
  8. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.646
    555
    113
    zakratten.... kan gewoon niet anders

    :p:)
     
  9. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    hahahahaha :D



    Hier komen die gaatjes in shirtjes echt van de riem...bij mijn man zijn boxers zitten ze altijd van achteren....dat zullen wel tarrelgaten zijn ;)
     
  10. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Mijn ouders hebben hetzelfde probleem :p

    Komt van het lipje van je rits in je broek of van het pinnetje van je broekriem
     
  11. Marnatman

    Marnatman Fanatiek lid

    17 jun 2010
    2.369
    200
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik zal het mysterie even oplossen:

    Er leeft een tor in je navel genaamd de ikvreetgaatjesinjekledingnaveltor. Zodra die honger heeft komt hij naar buiten en eet je kleding op. (voor de mensen met een navel die al uitsteekt: daar woont een hele familie van de ikvreetgaatjesinjekledingnaveltor) :D

    Heb er zelf trouwens nooit last van en vrouw ook niet.
     
  12. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    Voor degene die waspoeder gebruiken: Hier kan het ook door komen! wanneer er iets grotere korrels bij zitten kunnen die verbranden dan in je kleding tijdens het wassen en kleding in een droger te hoe stand kan dit ook veroorzaken. Hier ook altijd deze problemen gehad totdat ik dit van iemand die een exclusieve kledingzaak heeft mij dit mijn schoonmoeder heeft verteld. Ik ben op vloeibaar overgegaan en sindsdien ( afkloppen) geeb gaatjes gehad.
     
  13. MeineLiebe

    MeineLiebe Niet meer actief

    Maar zo heb ik ze ook in een mouw zitten van een shirtje

    Toevallig stond me man net achter me en die zegt je hebt een gaatje in je shirt

    Aan de achterkant dus, onderkant rug

    Hmm.....
     
  14. marjol

    marjol Fanatiek lid

    14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Ik heb het ook, maar alleen bij shirts die ik op een spijkerbroek draag. Het komt door de knoop. Een tante van mij had het ook en heeft de knopen van haar broek vervangen door klitteband en heeft nu geen last meer.
     
  15. mama079

    mama079 Fanatiek lid

    30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Bij mij komt t door het schuren van het puntje van de broek en dan het deel met je knoopsgat (snap je wat ik bedoel hahaha) dat steekt een beetje uit en verknoeit al mijn shirts. Iemand een gouden tip?
     
  16. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    Ik draag altijd een riem, heb een vooruit stekende buik en nooit gaatjes, dus die dingen zijn het iig niet.
     
  17. glimworm

    glimworm Niet meer actief

    ik heb het ook, en bij mij is het 9 van de 10 keer wel van een riem.

    anders misschien van je broekssluiting??
    ik heb helaas geen oplossing voor je
     
  18. kleintje84

    kleintje84 Fanatiek lid

    11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    ik heb het ook eens gehad, en toen bleek er een
    beugel van mijn bh in de wasmachine te zitten, die
    dus blijkbaar die gaatjes veroorzaakte...

    Ook een versleten wasmachine kan dit veroorzaken.

    Zilvervisjes kunnen trouwens ook gaatjes in kleding maken.
     
  19. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hier komt het door de poes die op schoot ligt. ze gaat dan fijn met dr nageltjes heen en weer en dan zitten er soms weer fijn van die gaatjes in grr
     
  20. stamboom

    stamboom Bekend lid

    17 nov 2006
    656
    1
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Ben zo blij met dit topic, heb het ook al een tijdje en bleef mysterie, ben blij dat ik niet de enige ben. Wij hebben wel een granieten aanrechtblad, dus doe nu ook een scort aan als ik daar bezig ben....
     

Deel Deze Pagina