Elke keer kleine gaatjes in shirts (op buikhoogte)?!

Discussie in 'De lounge' gestart door mijnhumpie, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexxie

    Lexxie Fanatiek lid

    16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel grappig dat beugels, beestjes en centrifuges zich allemaal op buikhoogtes richten....
    Knoop, rits of riem lijkt toch meer aannemelijk?
     
  2. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    haha ja dat dacht ik ook meteen dan zou het niet alleen op buikhoogte zitten. ;) heb er zelf ook last van en draag wel een riem waar het door kan komen, of maken ze de stof daar express dunner zodat het nog sneller gaat want soms heb ik het na 1 keer dragen al!
     
  3. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.604
    3.852
    113
    Heb nog niet alles gelezen, maar tot nu toe is dit voor mij de meest logische..draag vnl spijkerbroeken en heb een beetje een buikje...

    Wasmachine niet, heb het ook wel eens gehad bij 1e keer dragen van een shirtje....

    Aanrecht, mijn moeder heeft het ook en die draagt altijd een schort....

    Schoonmaakmiddelen, kan niet, wordt niet zo vaak gebruikt door mij;)

    Kat, ja die wel aanwezig maar die zit altijd bij manlief op schoot en die heeft het niet...

    Riem, zou kunnen maar mijn moeder draagt die nooit, en heeft wel gaatjes...

    Wasmiddel, hier altijd vloeibaar en zoals gezegd ook wel eens gehad in nieuwe shirtjes die nog niet gewassen zijn:(
     
  4. Nora1983

    Nora1983 Fanatiek lid

    21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hier ook zulke gaatjes!! heel irritant, vooral als het nieuwe shirtjes betreft :-S Een riem, rits o.i.d lijkt mij ook het meest waarschijnlijke.
     
  5. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.256
    7.822
    113
    Gelderland
    Hier ook vaak kleine gaatjes in kleding. Vooral H&M kleding heeft dit snel.

    Ik denk dat het een combi is van de vele dingen die hier geschreven zijn. Toevallig zit ik nu op de bank met mijn iPad op schoot en de onderkant zit nu tegen de plek waar vaak gaatjes zitten. Ook kan het door de autogordel of het keukenblad komen. Als je dan net een zwakkere plek in de stof hebt zitten komt er al gauw een gaatje in.. Heel irritant idd!
     
  6. MamaTal85

    MamaTal85 Fanatiek lid

    13 sep 2011
    2.084
    199
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb dat probleem ook! Maar voornamelijk toen ik nog werkte en dus veel tegen het aanrecht en de bar aanstond! Ik dacht eerst dat het door mijn navelpiercing kwam, maar toen die eruit was had ik het nog steeds! Nu al heel lang niet meer gehad! Dus aanrecht, tafel, bar.... Probeer daar eens op te letten!
     
  7. jara

    jara Bekend lid

    4 sep 2006
    878
    4
    18
    Als het in de kast ontstaat is buikhoogte niet zo vreemd, althans bij ons. Ik vouw de shirts zo op dat de buik aan de voorkant ligt. Mochten er al beestjes zijn die eraan knabbelen dan is de buik wel logisch. Verder denk ik dat het de meest aangeraakte plek is (tillen, aanrecht, riem, commode etc.) en dat dat de verklaring zou moeten zijn.
     
  8. shadow85

    shadow85 Niet meer actief

    Ik dacht ook meteen aan de wasmachine. Heb t al vaker gehoord.
     

Deel Deze Pagina