Engelengeduld

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Baby dream, 8 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Hey meiden,

    Ik weet niet of ik al genoeg geduld heb gehad om mee te mogen kletsen maar anders wil ik mij graag bij jullie aansluiten :oops:

    Ik ben Chanbee 25 jaar en in ronde 10 beland. Ik heb met mijzelf afgesproken dat wanneer ik eind september nog niet zwanger ben ik naar de ha ga. Ik moet tegen die tijd sws nog even naar de huisarts om mijn b12 injecties te bespreken.
     
  2. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Oh heerlijk dat all in :) geeft ook altijd mijn voorkeur. Vorig jaar in Italië geweest appartement nou nooit weer :) dan mis ik die luxe echt blij dat we dit jaar weer voor luxe gaan. Ja is de dochter van mijn man, net 7 dus wij zitten ook al een aantal jaar vast aan de zomervakantie, buiten de school vakantie om gaat dus helaas niet meer :)
     
  3. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Tuurlijk mag dat :) gebruik je ovulatie testen of temperaturen om hè eisprong te vinden ?
     
  4. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Ik heb een tijdje ovulatie testen gebruikt, vorige ronde even helemaal niets en vanaf vandaag begonnen met temperaturen. Ik moet alleen nog even kijken hoe dat allemaal werkt :roflmao:. En ik wil ook weer ovulatietesten gebruiken deze keer
     
  5. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Als ik je cyclus zo zie in je cyclus onderschrift, heb je een redelijk mooie stabiele cyclus. Zou dus als ik joh was vanaf dag 10 ovulatie testen gaan doen, ik doe zelf einde ochtend en savonds na het eten dus uur of 7/8 om te zorgen dat ik hem niet mis. Temperaturen is wek heel belangrijk iedere morgen zelfde tijdstip voor dat je je bed uit gaat. Echter zie dan achteraf pas wanneer je eisprong geweest is dus dat is weer een nadeel.
     
  6. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Ja het is wel fijn dat mijn cyclussen redelijk stabiel zijn. Bij de 2 cyclussen van 27 dagen heb ik ovulatie testen gedaan en die waren op dag 14 positief. Vanmorgen heb ik mijn temperatuur om half 8 gemeten toen was hij 36,1 voor de grap heb ik hem nog eens gemeten na het opstaan ( voor het aankleden) en toen was hij 36,7.
    Dank je wel voor je reactie :)
     
  7. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Klopt dat die idd omhoog gaaf naar activiteit :) savonds zie je vaak 37 :)
    Ik ben er toen mee gestopt agezien ik om 04:45 sta en ik in het weekend toch echt wel behoefte heb aan uitslapen werkte dat niet Haha
     
  8. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Oh ja bah dat snap ik heel goed haha dat wordt wel een vroegertje voor de vrije dagen :| Ik moet ook nog maar kijken of ik dit langer dan een ronde ga doen hoor :$
     
  9. Pancakes

    Pancakes Bekend lid

    25 dec 2011
    988
    515
    93
    Iets te goed, zie handtekening! Ga binnenkort beginnen met 25!
     
  10. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Oh balen zeg! Jammer dat deze maand dan voorbij gaat. Succes voor de volgende ronde xx
     
  11. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Oh balen zeg! Jammer dat deze maand dan voorbij gaat. Succes voor de volgende ronde xx
     
  12. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Hier weer mega zere borsten zit ergens tussen de 4/6dpo dus bang dat het weinig goeds beloofd :confused:
    Vorige maand met de mk hier totaal geen last van gehad tot een dag of drie voor nod... Pff en moet nog een week minimaal geduld hebben voor we mogen testen,,, gaat een lange week worden​
     
  13. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Als je al zolang bezig bent, ken je je lichaam en je cyclus door en door. Ik weet eigenlijk ook al heel snel als ik bepaalde kwaaltjes krijg dat ze horen bij een nadere ongesteldheid. Maar heb nog even geduld, misschien gaat het nog een hele andere kant op. Ik duim voor je mee! Het word tijd voor goed nieuws in deze topic!
     
  14. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Precies wat je zegt je leert je lichaam kennen :) scheelt kan ik me vaak al optijd instellen op weer een teleurstelling.
    Hoop idd ook op een positieve draai. Maar ben der bang voor agezien ik nog ruim een week moet maar goed geduld geduld en nog eens geduld... had ik maar een glazen bol :)
     
    PinkLady88 vindt dit leuk.
  15. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    IMG_4551.JPG Jaja het is weer zo ver vandaag.....
    btw de pijnlijke borsten zijn weg, daar voor hebben we nu weer menstruatie pijn toppie het is en blijft feest die dpo dagen :confused:
     
    PinkLady88 vindt dit leuk.
  16. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Hoe is het trouwens met de rest van de dames ? En jullie hormonen en geduld ??? En cyclus???
    Vindt het zo stil hier of is bijna iedereen op vakantie :roflmao:
     
  17. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Wanneer is je nod @Ashleyrachel ? Verder nog andere kwaaltjes erbij gekregen?
     
  18. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    @PinkLady88 ergens in het weekend van 29/30 juli. Weet niet precies wanneer me ei gesprongen is wel ergens tussen vrijdag/zondag.
    Enige kwaaltjes wat ik heb is af en toe wat menstruatie krampen. En een apart gevoel in me tepels, wat ik wel herken van me zwangerschap met de mk. Maar de pijnlijke zware borsten zijn echt weg... heel vreemd.

    Waar zit jij nu in je cyclus ?
     
  19. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Laten we hopen op een goeie zwangerschap voor je! Al kan je lichaam je soms dingen laten voelen die je graag wilt. Ik heb elke maand weer een paar dagen voor nod allemaal klachten die horen bij een zwangerschap, maar voor mij geldt het als een naderende ongesteldheid. Dus als ik de kwaaltjes opzoek denk ik stiekem, zou het dan toch zo zijn? Maar niet veel later begint mijn feest.
    Ik zit nu op mijn laatste dag in het rood, Cyclusdag 5. Op naar mijn volgende klusronde. Ik ga deze maand proberen vanaf mijn vruchtbare slijm elke dag te klussen(advies gynaecoloog), dat hebben we nog niet geprobeerd :p
     
  20. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Ja ga er ook vanuit dat het niks is, lichaam is idd af en toe een rotzak :) met al die kwaaltjes.

    Spannend :) hopelijk snel dus een eisprong voor je en idd daarna gewoon kwaaltjes van een zwangerschap.
    Ik ga nu heerlijk ff met manlief een dagje naar de sauna. Onze cadeau bon maar eens inleveren :) nu kan het nog Haha.
     

Deel Deze Pagina