wegblijven menstruatie enkinderwens

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mijnengel, 31 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijnengel

    mijnengel Actief lid

    10 mei 2008
    106
    0
    0
    schoonmaakster
    den haag
    hallo ik zit met het volgende probleem ik heb altijd een heel regelmatige mestruatie gehad.En ben ook al 2 jaar geleden met de pil gestopt.Sinds maart 2008 hadden we een kinderwens en ben dus gestopt met voobehoedsmiddel gebruiken.en vanaf maart is dus ook mijn menstruatie weggebleven.Ben toen in juni naar de huisarts geweest die vond het ook raar en gaf mij provera om mijn menstruatie op te wekken.Heb die gehad en gebruikt en werd 21 juni 1 dag ongie daarna niet meer.Ennu nog steeds geen enkel spoor van menstruatie.Heb wel heelerg last van krampen in mijn buik voornamelijk de linker en rechterkant.Ik maak me heel erg veel zorgen ben bang dat er iets goed mis is.Heb wel een dochter van drie jaar.Weet u wat dit kan zijn?
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi mijn engel,

    Ik wil je adviseren toch weer contact op te nemen met je huisarts en je eventueel door te laten verwijzen naar de gynaecoloog voor onderzoek.
    Zij kunnen met een inwendige echo je eierstokken beoordelen enz.
    Voor mij is het giswerk wat het zou kunnen zijn. Het is beter om zekerheid te krijgen voroal omdat de wens daar is!

    Imke
     

Deel Deze Pagina