Ervaring borstvergroting

Discussie in 'De lounge' gestart door Prinsessa, 9 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prinsessa

    Prinsessa Lid

    1 jun 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

    Wie hebben er al een borstvergroting gehad? Welke maat had je en welke nu? Hoeveel cc heb je?

    Ik krijg binnenkort een vergroting en ben heel erg benieuwd naar verhalen van anderen!
     
  2. Troelala

    Troelala Lid

    31 mei 2012
    74
    0
    6
    NULL
    NULL
    Zelf heb er geen ervaring mee maar mijn zus heeft er een gehad.
    Ze had nog geen A en is naar een volle B/C gegaan hoeveel cc weet ik niet uit mijn hoofd.
    Ze heeft silicone implantaten en deze zijn onder de spier laag geplaatst, ben je wel iets langer aan het herstellen maar zelf nu na 10 jaar kun je bij haar nog steeds niet zien dat ze vergrotingen heeft gehad.
     
  3. Givenchy

    Givenchy Bekend lid

    28 jan 2016
    873
    0
    16
    Oei, dit lijkt me zo pijnlijk...ben zelf veel te bang voor dit soort dingen. Dus vind het ergens heel stoer! sterkte alvast met het herstellen.
     
  4. Mommy11

    Mommy11 Bekend lid

    7 apr 2015
    905
    202
    43
    Ik ben van best wel lege (hangende) borsten, aa/a met 400 cc naar een D/E cup gegaan
     
  5. palmie37

    palmie37 VIP lid

    8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik ben van 70aa naar 70b kleine C gegaan en zou het zo weer doen!
     
  6. Givenchy

    Givenchy Bekend lid

    28 jan 2016
    873
    0
    16
    Wat kost zoiets eigenlijk als ik vragen mag?
    En hoe snel heelt het? daarna erg veel pijn?
     
  7. Noelle85

    Noelle85 Fanatiek lid

    8 jul 2013
    1.743
    462
    83
    Wat ik me afvraag, moet je dan echt elke 15 jaar weer alles laten vervangen of is dat ondertussen achterhaald?

    Want als je dat wel moet doen, dan kost het je elke 15 jaar nog eens duizenden euro's :$
     
  8. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Natuurlijk mag je ook hier vragen, maar kijk ook eens op borstenforum.com. Daar vind je echt heel veel informatie!
     
  9. kester3

    kester3 Lid

    22 jan 2012
    5
    0
    0
    NULL
    Zwolle
    ik heb in 2009 een borstvergroting gehad...
    ik ben van een aa en een a (groot verschil in borsten ) naar een grote c cup gegaan.
    daarnaast heb ik ook een tepelcorrectie gehad want hier zat ook een groot verschil in...dus tepels eraf, implantaten erin, tepels gelijk maken en er weer op!
    ik ben als de dood voor naalden enz maar zou het zo weer doen!
    ik heb ronde gel implantaten voor de borstspier gekregen.
    ik wou het zo natuurlijk mogelijk en dat is goed gelukt!
    zelfs mijn man die ik in 2010 heb leren kennen, kon niet zien/voelen dat ze nep zijn!
    de pijn vond ik opzich meevallen, heb ongeveer een week niet plat kunnen liggen..maar na die eerste week en een goede sport bh was het te doen.
    de drains vond ik wel ff vervelend maar die konden er na een dag uit.
    tot op de dag van vandaag ben ik er elke dag nog blij mee en dat was de €4250,- echt waard!
     
  10. MamaOktober13

    MamaOktober13 Bekend lid

    15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Hier ook een borstvergroting gehad in 2009. Ik had een lege 75a cup en na de vergroting een 75e cup. Ik heb ze voor de borstspier, anatomische protheses 350cc. Nu heb ik echt mega tietuh:$ dit komt door de zwangerschap en borstvoeding draag nu een bh 80F :$ zal blij zijn als ze weer wat kleiner zijn.

    Ik zal over een paar jaar waarschijnlijk weer onder het mes gaan, ik ben nog jong (26) en door de zwangerschappen, gewichtstoename, borstvoeding en gewichtsafname hebben ze best wat te leiden gehad. Alhoewel ze er erg natuurlijk zijn en je niet ziet dat ze vergroot zijn.
     
  11. Mommy11

    Mommy11 Bekend lid

    7 apr 2015
    905
    202
    43
    Ik heb ze dual plane, herstel is wel eventjes, vooral wat je wel en niet mag doen qua huishouden en tillen enzo.
    borstenforum is indd een aanrader, heb ik ook veel aan gehad
     
  12. Ellamalou

    Ellamalou Fanatiek lid

    22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook ervaring mee. Van 80A naar 80C. Was 310 cc dacht ik... heeft me niets gekost. Werd betaald door ziekenfonds omdat ik een afwijking heb. (Tubereuze borsent)
     
  13. Prinsessa

    Prinsessa Lid

    1 jun 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle reacties!
    Borstenforum had ik al gevonden, ik kan er alleen niet inloggen helaas.

    Ik heb nu een hangende A, ooit tijdens m'n zwangerschappen een D gehad. Ik krijg nu anatomisch 430cc voor de spier!

    Ben zo benieuwd, tel de dagen tot ik eindelijk mag!
     

Deel Deze Pagina