Ervaring Cryo terugplaatsing Zwolle

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vally85, 1 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Haha je had me moeten zien, op het terras met 30 graden en vragen of ze een lauwe cola ergena vandaan wilden toveren. Die vent verklaarde me echt voor gek :p alleen de eerste 12 weken trouwens, toen niet meer.

    Pipelle is krasjes maken in je baarmoeder. Heb het nu in dusseldorf laten doen, de vorige keer in amstelveen. Door de krasjes is de kans op innestelen groter.

    Natuurlijke supplementen zijn beter opneembaar. Het enige wat je "moet" doen is een natuurlijk merk halen, zoals vitals of solgar, of iets van het reformhuis (zijn zoveel merken) en dan gewoon een multi net als je normaal bij de kruidvat zou halen.

    Yoga is best lekker. Je kunt het ook gewoon thuis doen.
     
    Vally85 vindt dit leuk.
  2. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Hahaha, ik zie het al helemaal voor me! Ik zou ook raar kijken als iemand dat aan mij vroeg.

    O ja.. Ik geloof dat je dat eerder een keer had gezegd. Maar waarom helemaal daar en niet in Zwolle?

    Ik ga eens zoeken naar die supplementen. Proberen kan nooit kwaad en misschien voel ik mezelf dan ook wat fitter.

    Ik heb nog nooit aan yoga gedaan dus zou niet goed weten wat ik moet doen is en of ik het goed doe. In mijn geval is daarom een lesje misschien handiger. :roflmao:
     
  3. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Ja ik had een boek, daar stond t in. Ik ben ook niet zo behendig erin verder haha.

    En zwolle doet (nog) geen pipelle. Rutte vertelde wel dat ze het als trail willen proberen maar zo ver waren ze toen nog niet.
    Amstelveen doet t hier in nl. Maar dat was zonder verdoving en ik vond t heel naar. In dusseldorf was met verdoving, algehele. Heerlijk. Dus vandaar zo ver weg.
     
  4. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ik heb even bijgelezen omdat ik momenteel ook in de wachtweken van m'n cryo zit, wat fijn om te lezen dat de kansen tegenwoordig beter zijn :D
    Ik heb het idee dat ik hier overal lees dat vrouwen van hun eerste cryo zwanger zijn, zou toch eigenlijk niet kunnen maar t geeft weer n pietsje hoop :rolleyes:

    En voor de vrouwen die yoga willen uitproberen en makkelijk engels kunnen volgen; probeer eens "Yoga with Adriane" op YouTube. Ze heeft ook beginnerslessen en ik vind haar superfijn om te volgen. Er zijn natuurlijk veel meer online yogalessen, ook in het Nederlands, maar deze vind ik zelf echt top
     
    Vally85 vindt dit leuk.
  5. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Hoe laat werden jullie een dag voor de tp gebeld of de cryo goed ontdooid was of niet?
     
  6. sas27

    sas27 Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel

    Geloof voor 12:00
     
  7. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Bij mij was het net iets voor 16.00 uur. Vandaag de tp gehad. Jammer genoeg van een slechte cryo, dus vind het moeilijk blij en positief te zijn. :(
     
  8. sas27

    sas27 Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
     
  9. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Toen de cryo werd ingevroren was het 6 cellig en toen het net ontdooid was 2 cellig, dus denk dat de cryo het invriezen niet echt leuk vond. De cryo is ook gefragmenteerd, maar gelukkig nog wel aan het delen. Denk dat ze daarom besloten hebben toch de tp door te laten gaan.
     
  10. sas27

    sas27 Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel

    Wanneer mag je testen?
     
  11. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Volgende week zondag, maar denk dat het binnen een week al over en uit is. Zit pas op dag 5, maar voelde op dag 3 en 4 constant pijn in mijn onderrug en buikpijn (soort menstruatiepijn) vandaag nergens last van. Alleen een hele felle steek dat zo zeer deed dat ik in elkaar zakte van de pijn. Was ook gelijk over, heel raar
     
  12. sas27

    sas27 Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Wat is het een spannende tijd he! Zet hem op
     
    Vally85 vindt dit leuk.
  13. sas27

    sas27 Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Hoe ist met je?
     
  14. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Ik zie nu pas je berichtje...

    Mijn slechte cryo was zo slecht nog niet. Ik ben zwanger! Maandag getest en zo'n mooie verrassing hadden wij niet verwacht.

    Nu is het hopen dat het blijft zitten en aftellen naar de 8 weken echo.
     
    Bubblez vindt dit leuk.
  15. Babs77

    Babs77 Bekend lid

    10 mrt 2015
    710
    82
    28
    Ik wilde ook nog even spieken naar de afloop en wat geweldig, je bent zwanger!! Die cryo wilde gewoon pas in mama's buik gaan groeien ;). Heel erg gefeliciteerd!!!
     
    Vally85 vindt dit leuk.
  16. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Wat lief! Het is echt een verrassing dat het gewoon gelukt is. Niks slecht, gewoon een toppertje!

    Haha, ik denk het. Het kindje lijkt gewoon nu al op mij. Ik houd ook niet van een koud land/omgeving

    Hopelijk is op de echo alles goed!
     
    Babs77 vindt dit leuk.
  17. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    ♡♡ jeej!

    Nogmaals gefeliciteerd!!
     
    Vally85 vindt dit leuk.
  18. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Dank je wel! Ook voor al je vertrouwen. ❤️
     
    Bubblez vindt dit leuk.
  19. sas27

    sas27 Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Haha zie je wel!

    Gefelciteerd!!
    Echo al gehad?



    QUOTE="Vally85, post: 21580304, member: 104057"]Ik zie nu pas je berichtje...

    Mijn slechte cryo was zo slecht nog niet. Ik ben zwanger! Maandag getest en zo'n mooie verrassing hadden wij niet verwacht.

    Nu is het hopen dat het blijft zitten en aftellen naar de 8 weken echo.[/QUOTE]
     
    Vally85 vindt dit leuk.
  20. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    [/QUOTE]

    Ik heb afgelopen maandag een echo gehad om te kijken of het op de goede plek zit. Over 1,5 week heb ik weer een echo. Ben dan iets meer dan 8 weken zwanger.
     

Deel Deze Pagina