Ervaring draagzak marsupi

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Chocochippie, 30 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocochippie

    Chocochippie Niet meer actief

    Hallo dames,

    Ik ben me een beetje aan het orienteren op een draagzak.
    Eerst zag ik dit helemaal niet zitten maar begin toch steeds meer te twijfelen aangezien het in sommige situaties best wel handig is.
    Nu kwam ik op een site de marsupi tegen.
    Ze zeggen dat deze draagzak ergonomisch is en erg handig in gebruik.
    Zeer klein te maken dus kan makkelijk mee in de luiertas en makkelijk zelf om te doen.

    Heeft iemand ervaring met deze draagzak? En hoe bevalt die? Is die echt zo makkelijk in gebruik?
     
  2. Hippo89

    Hippo89 VIP lid

    11 dec 2012
    7.351
    319
    83
    Vrouw
    Het is indd een ergonomische drager maar ik heb er geen ervaring mee
    Op draagpraat zijn er veel mama's die er lovend over zijn en je er vast meer over kunnen vertellen ! Misschien daar eens aanmelden ? (Facebook)


    Ik heb alle drie de kindjes gedragen maar altijd in een rekbare doek tot 4 maanden mijn derde langer tot 1 jaar in een mei Thai

    Ik wil nu een drager vanaf de geboorte en ik zit te denken aan de kodaki Flip maar is wel dubbel zo veel geld als de marsupi dus wij twijfelen nog een beetje voor welke drager wij gaan, marsupi kodaki of misschien een tula met insert
     
  3. manouk81

    manouk81 Bekend lid

    21 mei 2012
    506
    1
    18
    Ik heb m, de breeze. Beviel mij prima en kindje zat er goed in.
    Vond m nog wel wat warm ondanks dat dit de meest luchtige was.
    Hij is makkelijk en stevig om te krijgen en inderdaad super makkelijk meenemen.
     
  4. Chocochippie

    Chocochippie Niet meer actief

    Goeie tip. Heb me gelijk even aangemeld :)

    Ik vind naast dat de marsupi niet zoveel kost dat die er ook nog eens leuk uitziet.